Pohled Adél
Ráno jsem se probudila s dobrým ale i divným pocitem. S dobrým proto, protože mi včera v noci Vinnie pomohl, ale divným protože pořád přemýšlím nad Paytonem. Vinnie říkal 4 hodiny, takže by tady měl už být. To co se stalo včera s Brycem, vůbec nebudu rozebírat a Paytonovi to neřeknu, jak říkal Vinnie asi by ho zabil. Včera v noci se mi potvrdilo jakej Bryce je. Nevím proč byl takhle agresivní. Podívala jsem se na svojí ruku, a moje zápěstí vypadalo příšerně. Celé tmavě modré až do fialova. To je fakt hajzl. Šla jsem si udělat hygienu a vzala si na sebe mikinu s dlouhýma rukávama. S Brycem už nenavážu jakejkolik kontakt. Jinak... myslím že s Vinnieim si fakt budu rozumět, protože už teď si s ním rozumím. Předpokládám že kdyby chtěl, večera v noci by Bryce složil raz dva. Vždyť má 5x větší ruce než mám já a má vypracovaný břicho jako nikdo v tomhle domě. Jedu by mu vrazil a Bryce by utíkal za Kiem. Sešla jsem dolů ale kluci nikde, takže asi ještě spali. Ale slyšela jsem televizi. Šla jsem se tam podívat a seděl...nebo spíš tak polehával tam Payton. ,, Dobré ráno" řekl. ,, Dobré" odpověděla jsem mu. ,,Jak to že jsi vstal tak brzo?" Zeptám se. Zajímalo mě to, musel přijet tak ve 3 ráno. ,,Nevím, probudil jsem se a už mi nešlo usnout, proč jsi tak brzo ráno vzhůru ty?" Zeptal se, u toho se zvedl z gauče a šel směrem ke mě. ,,Co to máš na krku?" Neodpověděla jsem mu na otázku, protože když byl tak půl metru ode mě, viděla jsem červenou až do růžova barvu na jeho krku. Zkusil to šetřít a když se podíval na ruku, jakoby spanikařil. ,,Asi jsem se někde o něco otřel" řekl a trošku u toho koktal. ,,Tady? Tady v domě? A o co prosimtě?" Říkala jsem to docela zlým hlasem. Spíš podezíravým. ,,Ne tady v domě, pozdě v noci jsem na chvilku odjel, ale ty už jsi asi dávno spala, tak asi někde venku" odpověděl mi. Byl úplně bílej. ,,A kam si jel tak pozdě?" Řekla jsem s tónem v hlase aby nebylo poznat že jsem naštvaná a sakra moc žárlím. ,,U kámoše" Tak tady mě pěkně nasral, když tohle řekl. Lže mi. Poznám to i když se skoro vůbec neznáme. Škrábe se vzadu na krku a kouše se do rtu. ,, Proč by jsi jel ke kámošovi? Vždyť tady jich máš plno" řeknu. Teď podle mě bylo trošku poznat že jsem naštvaná.
,,Co tu vy dva provádíte za konverzaci?" Ozve se vedle nás. Byl to Dylan. ,,Ne nic jen si povídáme o blbostech" odpověděl hned Payton a já měla chuť vzít vařečku a navrat mu ji do prdele. ,,Jo tak.. hele všichni ostatní ještě spí..co udělat nějakej prank?" Zeptal se Dylan a to mi připadalo jako úžasnej nápad. Jen kvůli Brycovi. ,,Dobrej nápad" řeknu. ,,Tak něco vymysli Adél" řekne Payton. ,,Já? Já ne, ty něco vymysli" začnu se s ním dohadovat. Nakonec všichni začneme přemýšlet...do tý doby co Dylana něco nenapadlo..
-----------
Tentokrát 500+ slov. Hele jakože tady není ani 20 částí a už to bude mít 1k shlédnutí. Tykrásko děkuju mockrát :d Adele<3