14. část

747 34 3
                                    

,,Už vím! Ale... Adél bude hlavní "postava" " řekl Dylan. Trošku nechápu. ,, Cože?" zeptám se, aby mi to vysvětlil. Neboli NÁM. ,,Napadlo mě, že by sis lehla vedle nějakýho kluka, nějak opatrně ho probudila a řekla mu, že v noci byl dost dobrej a že si to musíte zopakovat. Včera když už jsi spala. Tak pár kluků si dali víno, takže si nepamatujou jak usli" řekl Dylan a mě se popravdě zastavil dech. ,, Prosím?" řekla jse- ne neřekla jsem to já, řekl to Payton. ,,Noo! Kámo představ si ten face" odpověděl mu Dylan a u toho se mohl pochcat smíchy když si představil jejich obličeje. Ale pak mě něco napadlo. Payton byl určitě u nějaký holky...to je 100%ní. Tak teď můžu udělat tenhle prank.. aby žárlil trošku on. ,,Platí, ke komu si mám zalést?" Řekla jsem a Payton asi ohluchl. Koukl se na mě pohledem jestli to myslím vážně. Ano myslím Paytone, teď jsem na řadě já. Zato na Dylanovi obličeji byla vidět radost. ,, Jelikož včera pili jenom Bryce, Kio, Já a jenom trošku Vinnie, tak...si můžeš vybrat" odpověděl mi. ,, Paytone vyber" řeknu, podívám se na něj a usměju se. Né upřímným úsměvem, ale takovým.."hah to kukáš co?"
,,Emm.. Bryce" řekl. A kurva. Toho jsem se bála. Proč vybral Bryce, když ho nesnáší. A ví, že já ho taky nemám ráda. To je fakt šulínek tyvole.

,,Tak jo Adél, svlékni se" zašeptal Dylan, když už jsme byli v pokoji Bryce a Kia. ,, Cože?! Ne! Ty ses posral?!" Zakřičím v šeptu a kouknu se na Paytona kterej má červený oči jako králík. ,, Ježíši to bude asi divný když tam budeš ležet v oblečení a pak řekneš že si to máte zopakovat?!" Zašeptal znova. A sakra...mikina. ,,Musím i mikinu? Sundám si jen tepláky" řeknu potichonku. ,,No tak jo" odpověděl otráveně, ale pořád potichu Dylan. Začala jsem si tedy sundavat tepláky. Naštěstí mám mikinu dlouhou pod zadek, takže nemají na co koukat. Možná tak na moje neoholený nohy :). Znova jsem se podívala na Dylana a ten mě jen pobízel rukama. Opatrně jsem Brycovi odhrnula kousek deky, lehla jsem si vedle něj a přisunula se víc k němu. Tady jsem se nedokázala nesmát. Rychle jsem si dala ruku před pusu abych smích zadržela. Dylan už umíral. Za to Payton jen čekal než to zkončí. Obejmula jsem Bryce jednou rukou kolem pasu a dala si hlavu na jeho hruď. To co udělal mě totálně rosekalo. Pomalu rukou jel po mých zádech až k mýmu zadku a pořádně ho zmáčkl. Bryci probuď se už sakra. Říkala jsem si pořád v hlavě. Dylan k nám docupital a pošeptal mi..,,Dej mu ruku na rozkrok, to ho probere" ,,Ses posral?!" ,,Dělej! Kio se vrtí!" Tyvole zabijte mě někdo. Rukou kterou jsem měla v jeho pase, jsem jela pomalinku dolů a u toho se mu koukala do obličeje. Protože Dylan pod peřinu nevidí, trošku jsem to ošidila. Sjela jsem Brycovi jenom na stehno, kde jsem ho trošku zmáčkla a hladila ho. ,,Nezlob kočičko" řekl z ničeho nic Bryce a já málem odpadla. Smíchy. Viděla jsem, že se začal smát i Payton. Zase zase zase. Ten jeho úsměv. Sakra! Ale on se nemá smát! On má žárlit. No Paytůnku tak teď koukej. Přiblížila jsem se blíž k Brycovi a trošku mu zasténala do ucha. Ale to Dylan ani Payton nemohli vidět. Ruku jsem už zajela dokonce pod jeho trenky, ale pořád jsem byla na stehně. Bryce jen nějak zabručel, ale ne nějak otráveně, ale vzrušeně a nadrženě. Jen půlkem očka jsem se koukla na Paytona, ten už se nesmál. Stal tam ve dveřích a měl neutrální až naštvaný obličej. Hah. Když jsem se Brycovi blížila k jeho Peni$u, vyhoupl se nade mě a konečně otevřel oči. Kio naštěstí pořád spal. Z jeho "nádherného" a nadrženého úsměvu se stal úšklebek. Zato já se pořád usmívala. Chytila jsem ho kolem jeho krku a řekla..nebo spíš zašeptala... ,,Takovýho nadrženýho a sexy kluka jsem nikdy neviděla, někdy to musíme zopáknout zlato" Vypadalo to, že je docela zmatenej, ale nebyl naštvanej. Rukama jsem přejela na jeho tváře, trošku je pohladila prstama, ale měla jsem pořád stejný výraz. Nechci ho políbit. To ne. Ale chci Paytona víc vyprovokovat.  Koukla jsem se nenápadně ke dveřím, ale Payton tam už nebyl.. místo něho tam byl někdo úplně jiný..Vinnie. Kurva. Okamžitě jsem ze sebe Bryce schodila a stoupla si. Dopíči nemám tepláky. Kde jsou?! Koukla jsem se na Dylana, který se smál tak, že se divím, že mu mandle z krku nevypadla. Ale taky jsem viděla moje tepláky za jeho zádama. Rozeběhla jsem se k němu a snažila se dostat moje tepláky, ale marně. Koukla jsem se na Vinnieho a ten opravdu neměl hezký pohled. Odcházel z pokoje. Srala jsem na tepláky a běžela za ním. ,,Vinnie!" Zakřičím na něj a on se překvapivě hned na poprvý otočí. Nenarazila jsem do něj. ,,Co to znamená Adél?" Začal on první a byl docela v klidu, nebo spíš byl takový zmatený a uražený. Zašeptal to. ,,Je to jen prank Vinnie" řeknu v rychlosti a u toho se koukám do jeho očí. ,,Nevypadalo to t-" ,,Ale je, proto tam taky byl i Dylan a Payton, ale ten někam odešel." Vysvětlím mu. ,,Adél já ti říkal že se k němu nemáš moc přibližovat a ty uděláš tohle?" ,,Já za to nemůžu, Payton vybral ať jdu k Brycovi" Vinnie si jen vydechl a koukal se na mě pohledem, který mě doslova zabíjel. Nekoukej tak na mě. ,, Měla jsi odmítnout" Jo to máš pravdu Vinnie, ale já jsem souhlasila z jinýho důvodu než zmást Bryce. Odpovídala jsem si v hlavě. ,,To jsem měla" řekla jsem poraženě.

Šla jsem kolem kuchyňské linky, za kterou něco vařil Payton. ,, Co vaříš?" zeptala jsem se. On se pomalu otočil a trošku se zašklebil. ,, Vajíčka, ale né pro tebe" Tak to jsem trošku dojebala. Ale Paytůnku...1-1. ,,co je ti?" ,,Nic, co by mi mělo být" Ja jsem nic neřekla. Seskočila jsem z barové židle a šla pro kapesník. Namočila jsem ho a šla k Paytonovi. ,, Pojď jsem" řekla jsem na Paytona kterej apsolutně nevěděl, co dělám. Tak jsem si ho otočila sama. Začala jsem mu utírat krk, na kterým měl pořád něčí rtěnku. Už jsem se na to nemohla koukat. ,,Díky" řekl a konečně, po několika minutách, se usmál.

--------

Další částtt. Jak se máte? Co děláte? Jak užíváte prázdniny? Za mě tedy nic moc. Docela nuda abych řekla :(. Jinak...několik lidí se mě na ig ptalo, jak příběh vymýšlím, jestli to mám všechno už předpřemyšlené nebo tak. Hele jakože nechtěla jsem se s tím přiznávat, ale já to vždy vymýšlím u toho, když to píšu, nemám to předpřemyšlené. Mám vždy vymyšlený jen začátek a konec :)           Adele <3

Game overKde žijí příběhy. Začni objevovat