Mám tu špatnou zprávu.
Cítím se teď jako kráva, ale končím s tímto příběhem a asi nebudu začínat žádný jiný. Omlouvám se, ale už mě to nebaví moc psát..je to asi Paytonem..nebo já nevím. Doufám že mě nezabijete. Chtěla bych vám poděkovat za VŠECHNU aktivitu, za všechny hlasy a krásné komentáře u všech mých příběhu. Splnili jste mi sen. Mám na příbězích několik tisíc shlédnutí, hlasů a několik komentářů. Nevím jak vám mám poděkovat, protože to ani nejde! Nevím jestli budu psát ještě nějakou knížku... nemůžu slíbit že ano a nebudu zase říkat, že ne. Spíš ano. Jinak... už je to rok co jsem tady na wattpadu! To to teda letí! Ti kteří mě teďka třeba přestanou sledovat, nebo tak...tak vám moc děkuju za přečtení a doufám, že se budete mít krásně! Miluju vás všechny strašně moc...nejde to popsat, jak moc. Cítím se opravdu špatně že to takhle ukončuju, ale trvalo by ti strašně dlouho než bych ti dopsala, protože jsem se do toho musela vždycky nutit a nebavilo mě to.
Tak vám aspoň zkráceně řeknu, jak jsem měla naplánovaný konec...
Na konci by bylo že by Adél spadla znovu do drog, kvůli Paytonovi a úplně na konci by zemřela. Nezajimavé co? Já vím.To...bude asi všechno.
Jestli by vyšla nějaká knížka, tak by to bylo propably s Vinniem a v angličtině, protože to chci strašně zkusit! Děkuju strašně moc všem, kteří budou moje příběhy nadále číst, ale i tim kteří třeba nadále nebudou ale četli. Děkuju vám všem moc. Děkuju děkuju děkuju.
Jestli máte nějaké otázky, tam napište do komentářů, ráda na všechno odpovím.
Ještě jednou se omlouvám. Mějte se nádherně, doufám že se vám příběhy s Paytonem líbili!
Adele<3