Ráno se probudím a nic neslyším. Ani zpěv ptáků jako vždy. Prostě nic. Celá rozespalá sejdu dolů a zjistím, že Payton kouká na televizi. ,,Ahojky" pozdraví mě s krásným úsměvem. Pozdravím ho nazpátek...taky s úsměvem..a jdu směrem do kuchyně. Nemám ani moc hlad, spíš strašnou žízeň. Naliju si sklenku vody a jdu si sednout za Paytonem. ,, Můžu se na něco zeptat?" Řekne a podívá se na mě. Nějak se nemračí, pořád má úsměv na tváři. ,, Jasně" odpovím a začnu ho pozorně poslouchat. ,,Nechci tě nějak naštvat, nebo něco..ale chtěl jsem se zeptat jestli je něco mezi tebou a Vinniem, docela mi to tak přijde" říká mi a u toho ztlumil televizi. Začala jsem přemýšlet...přece mu nemůžu říct, co se včera stalo. A hlavně Vinnie řekl že budeme dělat, jakože se nic nestalo. ,,Může ti to tak přijít, ale mezi mnou a Vinniem nic není, opravdu" odpovím. ,,Dobře, to jsem chtěl jen vědět" řekl a zas televizi o trošku zesílil.
Oba se koukáme na nějaký porad, ale já to popravdě nějak neposlouchám. Najednou uslyšíme zvonek. ,,Dojdu tam" řeknu, položím sklenici s vodou a rozeběhnu se ke hlavním dveřím. Odemknu je, opatrně je otevřu a uvidím tu samou slečnu, která včera dávala Vinniemu svoje telefoní číslo. Obě na sebe koukáme jako na mámu, která vám řekne ať jdete umýt nádobí. Nebyly to hezké pohledy. Ale já tupá...si nevšimla že za ní stojí i Vinnie. Můj pohled se změnil na něco jako "cože sakra?". ,,Ahoj Adél, promiň, zapomněl jsem si klíče a bylo zamknuto" řekne jakoby nic, ale já nějak neodpovím. ,,Jo..jinak tohle je Charlotte" řekne znovu, ale moc mu nedochází, že mě vůbec nezajímá jak se jmenuje. ,,Jo.. aha" řeknu po pár vteřinách a podívám se na ní. Usmívá se jak sluníčko. ,,Tebe už jsem viděla" řeknu a ona se jen nějak kreténsky zasměje. Trošku se zamračím, protože nevím co jí na té větě přijde vtipné, ale to nevadí. Jinak..abych vám jí popsala... má krátké blonďaté vlasy, zelené oči a její styl oblékání...nebudu to komentovat. Už jenom to že si to žabek vzala ponožky, mi vypálilo oči. Nepřijde mi nějak hezká. Dala bych jí pěstí za to jak čumí. ,,Hele tak jseš moc hodná Charlotte, že jsi mě doprovodila, ale já už půjdu" řekne Vincent trošku nervózně a jeho pohled spadne na tu obludu. Ona se na něj taky podívá a postaví se na špičky. Vezme ho za obě tváře a políbí ho. No fuj. Teď mi nešlo až o to že ho políbila, ale jak ho políbila. Já budu asi zvracet. Vždyť mu málem ukousla rty. Okamžitě jsem zalezla zpátky dovnitř a šla jsem za Paytonem. ,,Kdo to byl?" Zeptal se Pay. ,,Vincent a Charlotte" ,, Jaká Charlotte?" ,,Jeho přítelkyně" odpovím a pořád mám před očima ten naprosto "úchvatnej" polibek. Tfuj. ,,Aha" odpoví překvapeně Payton. Strašně mu to v tom pyžámku sluší. I když mám chuť to z něj servat jak moc je sexy. Teď se cítím jak kurva... Ale opravdu...má rozpuštěné vlásky, které mu občas spadnou do obličeje. Je to fakt nádherný pohled.
Je to tíha mít v domě dva naprosto nádherný..ale taky zadaný..kluky, který když jsou ve vašem okolí, tak vám naběhne husí kůže. Když přijde Vinnie do obýváku, pozdraví se s Paytonem a začnou si nějak povídat. Když mě to tam přestává bavit, zvednu se a jdu směrem ke schodišti. ,,Počkej Adél" řekne za mými zády Payton. Já se na něj otočím a pozvednu obě obočí. ,, Dneska jsem chtěl jít s Kate na pouť ale už něco má, nechceš semnou jít ty?" Zeptá se mě opravdu hezkým tónem a to už se mi nálada spraví. ,,Moc ráda" odpovím. ,,Dobře, půjdeme tak v pět...na večer je to nejlepší atmosféra. Vinnie? Nechceš jít taky?" ,,Promiň už mám něco domluvený s Charlotte" odpoví Vinnie a přijde mi, že si připadá docela trapně. Nechápu proč. ,,Neva" řekne Pay, znovu se na mě podívá a usměje se. Ano..Vinnie mě nádherný úsměv, ale tenhle úsměv, nikdo nepřekoná. Dohnalo mě to k tomu úsměv oplatit. Poté jsem šla do svého pokoje.
Celý den jsem byla zavřená v pokoji. Vincent a Pay taky. Dokud nebyli 4 hodiny a já se nazačla připravovat. Nějak jsem se nemalovala. Jen trošku korektoru a řasenky. Převlékla jsem se do roztrhaných dřín, nějakého random velkého trička a do ruky jsem si vzala mikinu.
,,Adél! Vyrážíme!"-----------
Není tu úplně 1000 slov, ale snažila jsem se :*. Jakože nevím jak vy, ale za mě prázdniny úplně o hovně :/ Adele<3