3. část

1.1K 31 2
                                    

Dnešek proběhl naprosto v pořádku. Žádné problémy ani trapný chvilky. Dokonce mě vedoucí dneska pochválila že jsem rychlá a že se rozhodla, že mi bude dávat peníze každý týden v pátek. Dohromady 150 dolarů (2500,- czk). Není to moc ale není to ani málo. Kdyby si i Lukas našel práci je to naprosto v pořádku a vyděláno na letenky máme raz dva. Dneska ráno jsem nic neměla. Cítím se trošku nervózní ale dá se to vydržet. Nevím jak to dneska vyřeším, když už nic nemáme. No nic jdu se převléknout a jdu naproti Jane.

Teď zrovna vycházím z Lidlu a mám namířeno k jedné prádelně kde dneska Jane byla poprvý. Kouknu se přes sklo a vidím ji tam. Otevřu dveře dovnitř a semnou se i rozezvoní zvonek. Jane se otočí směrem ke dveřím a když mě uvidí, usměje se.
,,Ahojj!" Řeknu a dojdu k ní. ,,Ahojky, tak jak to šlo dneska?"
,,Dneska to bylo fakt fajn, dokonce mě to i bavilo. Co u tebe? Jak to tady jde?"
,,Jde to, ale nudím se, protože moc lidí nechodí"
Obě se zasmějeme a Jane si šla připravit. Zatáhla rolety, zamkla a šli jsme do parku, kde máme sraz s Lukasem. Jsem zvědavá jestli něco našel. Snad jo.

Dojdeme k parku a vidíme, že Lukas už sedí na lavičce u fontánky. Dojdeme k němu a posadíme se. ,,Tak co? Našel si něco?" Zeptám se. ,,Ne..." ,,Tak to nevadí, zítra budeš hledat dál :)"
,, Dělám si prdel! Našel jsem! Dokonce jsem tam dneska už pracoval. Je to autoopravna! Já to dokonalý! A ten plat? 277 dolarů za týden! (6000,- czk)"
,, To kecáš! To je dokonalý!" Řekneme s Jane naráz a vyskočíme radostí.
,,Jane? Kolik máš vůbec ty?" ,,Já? Ten starej dědek mi říkal že měsíčně 462 dolarů..hajzl (10 000,- czk)"
,,To není moc teda...no nevadí. Já mám týdně 150 dolarů. Myslím že to půjde rychle"

Všichni jsme šli opět na půdu. Nějak mi ani nevadilo že jsem dnes nic neměla. Už jsem nebyla ani ve stresu.

,,Čau" Řeknu když přijdeme a Maggie a Jackob se tam zas válí jako kokoti. ,,Kde jste všichni byli celej den?" Zeptá se otráveně Maggie. ,,Byli jsme všichni v práci a vydělávali peníze. Představ si to" Odpověděla jsem. ,,Tak to je super! Čím víc prachů tím víc drog" Řekl Jackob a já se trošku nasrala.
,,Nevyděláváme to na zkurvený drogy, vyděláváme to na jiný věci. Podstatnější věci. Jako třeba normální bydlení" Řeknu.
,, Ježíši aby ses neposrala, radši drž hubu a vem si" Řekl opět Jacob a podal mi tašku.
,,Kde jste to doprdele všechno sebrali?" Zeptám se když vidím úplně plnou tašku různých drog. ,,Vzali jsme to na dluh" odpoví mi Maggie. ,,Jste šáhlí na hlavu? My žijeme na půdě a ještě děláte dluhy?" ,,A co jsme měli dělat? Radši si vem a mlč" Řekne Jackob. Já se podívala do tašky...chvilku jsem ji pozorovala, ale pak jsem ji znova vzala a dala jí zpět Jackobovi. ,,Co děláš? Vem si ne?" Řekne. ,,Já nechci" ,, Cože?" ,,Nechci. Celý den jsem nic neměla a ani nechci. Vydržím to" ,,Jseš fakt trapná Adél"
Řekne Maggie a blbě se na mě podívá. No vlastně..ona se pořád dívá blbě.

Rozhodla jsem se že budu dělat takhle části s 500ti slovama.. TÍM PÁDEM ☝🏻 bude víc části třeba za den. Doufám že se líbí.
Adele <3

Game overKde žijí příběhy. Začni objevovat