Uběhlo pár dní a všechno jde úplně v pohodě. Já Jane i Lukas každý den pracujeme. I o víkendy! Já a Lukas už jsme dostali svoji první "výplatu". V pátek. Dostali jsme tolik, kolik nám bylo řečeno. Schovali jsme si to na tajný místo. Maggie a Jackobovi jsme to neřekli. Chtěli by, aby jsme za ně zaplatili ten dluh. Seru na nějakej dluh z kterýho jsem si nevzala apsolutně nic. Z tý jejich taštičky jsem si nevzala vůbec nic. Víte jak jsem to vyřešila? Koupila jsem si trávu. I když to úplně ty silný drogy nezastupuje, pomáhá to. Drogy jsem za ty všechny dny neměla ani jednou. Jane to moc nezvládá ale snaží se. A Lukas...ten ještě ani nezačal. Ale nevadí! Všichni se to odnaučíme!
,, Musíme to nějak zaplatit!" Řve na nás Maggie... mluví o tom dluhu. ,,Kurva a dost! Ty si myslíš že já ti budu platit ze svýho něco, čeho jsem se vůbec nedotkla? Jseš debil?!" Zařvu na ní, když už mi dojdou nervy. ,, Laskavě mi nenádavej! Pamatuješ? To já jsem tě vůbec vzala do tyhle party! Jsi tady nejmladší. A jak je vidět, tak asi nejmíň mentálně vyspělejší!" Zařvala na mě zpátky. ,,Já? Já že jsem nejmíň mentálně vyspělejší? Já tady vydělávám prachy! A ty tady každý den sedíš na prdeli a čekáš než přijdu s balíkem v kapse abych ti mohla zaplatit dluh a koupit další drogy! Jseš zkurvená čůza! Já tady končím" zařvu na ní naposled. Po té si vezmu batoh a odejdu pryč.
Nemám náladu ani nervy se s tou feťačkou bavit. Je vychcaná a vždycky vychcaná byla.Nevěděla jsem kam mám jít, ale věděla jsem, že tam, za ní, už se nevrátím. Napadlo mě jedno místo. Šla jsem k Lidlu. Nebo jakoby za Lidl na lavičku. Tam jsem si lehla, pod hlavu si dala batoh a usla. Naštěstí nebyla zima.
,,Adél? Adél!!?" Probouzí mě někdo. Já pootevřu oči a uvidím... mojí vedoucí. ,,Je! Ahoj! Em.." ,,Co tady děláš Adél? To jsi tady spala celou noc?" ,,No já-...jsem se pohádala s rodičema, tak jsem šla sem" zalhala jsem. ,,To až tak moc? Pojď dovnitř a běž se převléknout. Zachvilku je 7" řekla a odešela dovnitř. Musela jsem zalhat. To jsem měla říct pravdu? Co by jsi o mě myslela...
Šla jsem tedy dovnitř, převlékla jsem se a šla rovnou za kasu.Na večer takhle kratší jestli neva💘 Adele <3