Oba dva stojíme uprostřed pokoje, naše těla jsou na sobě nalepená jak nejvíc mohou. I naše rty. Jeho ruce jsou na mých bocích a moje jsou omotané okolo jeho krku. Nechala jsem se unést... Jeho ruce zajeli pod moje tričko na břicho a pomalu ho hladili. ,,Jseš strašně sexy" řekne mi Vinnie do očí, když mě na chvilku přestane líbat. Usměju se na něj a tentokrát jsem to byla já, co naše rty znovu spojila. Jeho rty jsou naprosto dokonalé. Jsou velké a měkké.
,,No doprdele" uslyším slova které jdou od dveří. Ihned se od Vinnieho odlepím a otočím se. Ve dveřích vidím Paytona. Nevypadá vůbec šťastně. ,,P-paytone" Chtěla jsem něco říct, ale nenechal mě. Místo toho zabouchl dveře a asi odešel pryč. Vinnieho jsem úplně odignorovala a běžela za Paytonem.,, Paytone! Počkej!" Křičím na něj od dveří, mezitím co on už stojí u auta. ,,Říkala jsi, že s ním nic nemáš!" Zakřičel na mě. Z jeho pravého očka se vynořila slza která mi zlomila srdce. Nesnáším ho vidět brečet, ještě kvůli mně... ,, Já ale opravdu nemám" řeknu už trošku potišeji. ,, Přestaň lhát Adél! Jseš v tom STRAŠNÁ!" Řekne mezi pláčem. Dojdu k němu. Úplně k němu. I když jsem o něco menší tak nemusím koukat úplně nahoru. Koukám se do jeho oříškových očí, které jsou plné slz. Jeho rty se trošku třesou, protože svůj brek pevně zadržuje. Chytnu jeho tváře a přitáhnu si ho k mému obličeji ještě blíž.
,,Paytone, i když je Vinnie hezkej...je hezčí než jakýkoliv kluk, kterého jsem dřív viděla, je hodnej, je ochotnej a vstřícnej..tak vždycky jsem věděla, že jseš lepší. Nelžu ti. Jen jsem se nechala unést. Slibuju" řeknu mu do očí a už jsem mu asi po 6té uzřela slzu. Nevydržel to a začal brečet. Hlava mu spadla do mé hrudi. Jen jsem ho obejmula a houpala s ním z jedné strany na druhou. ,,Neplač... Úplně mi to trhá srdce" řeknu a pohladím ho ze zadu ve vlasech. Proč vlastně brečí? Proč ho to tam zesmutnilo a naštvalo? Ptát se ho na to nebudu, ale zajímá mě to....
-------------
Tak jsem si udělala KRÁTKOU pauzu a můžu zase psát ne?!??? Já se omlouvám nemám vůbec náladu na psaní ://// musím se zase pořádně rozepsat! Adele<3