23. část

662 28 3
                                    

Lindu jsem poslechla. Vstoupila jsem s ní do toho klubu, kde hrála hlasitá hudba, která se mi moc nelíbila. Všude po tom klubu byly malé stolečky a židličky. Viděla jsem tam jen chlapy. Byl tam ještě bar, u kterého byli asi tak 4 barové židle. ,,Pojď támhle!" Zakřičela na mě Linda, přes tu hlasitou hudbu a ukázala prstem k baru. Neměla jsem s tím problém. Popravdě už jsem se bála, že řekne abych jsem si s ní sedla k nějaký partičce ožralých, namakaných chlapů. Všichni ti chlapy vypadali dost strašidelně, jako kdyby mě chtěli ojet a zabít. Nechápu...nic jsem neudělala. S Lindou jsme si sedli k baru. ,,Dvě zelený" řekla Linda hned barmanovi, kterej vypadá na to, že tu má dost dobrý kšeft. ,,Počkej cože? Nenene, já nepiju tvrdý alkohol" řeknu a Linda se na mě jen usměje. Barman před nás položí dva malé panáky se zelenou tekutinou. ,,Tak teď začneš" řekne Linda, vezme obě ve sklenky do ruky a jednu mi dá. Jen jsem ji držela a opravdu jsem neměla v plánu to do sebe nalít. Za to Linda už to měla v sobě. Její obličej vypadal úplně normálně, ani se nějak neotřásla tím, jak je to silné. Asi je zvyklá. ,,Tak šupp" řekne když to do sebe nalije a rovnou si objedná další. Ne... nebudu to dělat, pobliju se. Pořád jsem na ten panák jen koukala jak na nějakou zbraň. Sice jsem chtěla jít do klubu, ale chtěla jsem si dát něco, co mě opije jen tak do nálady, ne abych byla jak Žovka venku. ,,Tak co bude?" Začíná mě Linda už stresovat, ale dodává mi odvahu to do sebe šupnout. Dobře...tak jenom jeden. Jenom jeden panák mi neuškodí...Naliju to do sebe takovou rychlostí, že jsem to skoro ani necítila...né to bych kecala. Za pár sekund jsem to musela trošku rozkašlat. ,,Dobrý vid?" Jo...je to dobrý, chutná mi to. ,,Blaku? Od všechno dvakrát" řekne směrem na barmana...

O dvě hodiny později

"Jeden panák mi neuškodí" jojojo jeden. Tak to kdyby jste mě teď viděli, radši by jste zavřeli oči. Jsem tak nasračky, že skleničku s rumem kterou mám před sebou, vidím 7x. To jsem zvědavá, jak vstanu. Linda se někam vypařila, všechno to za mě zaplatila a místo ní, vedle mě sedí nějaký kluk. Může mu být tak 19 možná 20. Já opravdu nevím, taky ho nevidím jen jednou. ,, Ahoj" řekne a já musím trošku přivřít oči, abych ho viděla aspoň trošku zaostřeně. ,,Ahojahoj" vypadlo ze mě. Ještě před tak hodinou jsem si přišla jak nějaká alkoholička, ale tancování na stolečkách před tima chlapama mi zvedlo náladu. Ano...opravdu jsem chodila na ty stoly, stoupla jsem si na ně a nějak zajímavě nezajímavě jsem před nima tančila. No... myslím že to bylo spíš zajímavě když jsem viděla jejich obličeje. ,,Jseš tu sama?" Zeptá se mě ten kluk a rozhlédne se kolem mě. ,,Jo asi jo" řeknu ožralým hlasem. ,,Tak teď máš společnost" řekne a celým tělem se otočí ke mně. ,,Tak to dík a kdo jseš" zeptám se. Víc trapněji jsem se zeptat nemohla. Tyvole...KDO JSEŠ....,,Jsem Thomas" ,,Tak to ahoj Thomasi" řeknu a zvednu se ze židle. Nějakým opravdu záhadným způsobem jsem se udržela na nohách, ale byla to fuška když jsem celé 2 hodiny seděla na židli a pila. Asi se ptáte proč odcházím.... už to na mě jde...jde na mě blitíčko. Nevím kde je záchod, tak jsem vyběhla ven a hodila jsem to přímo na chodník. Ještě že nikdo nešel. Moje tělo to ze mě tlačilo až to bolelo a mně bylo tak strašně blbě. Přišla na mě strašná bolest hlavy. Doblinkala jsem a šla rovnou pryč. Už tam dovnitř nebudu chodit. Myslím, že mi to stačí.

--------
Kratší část takhle na dopoledne💖
                                         Adele<3

Game overKde žijí příběhy. Začni objevovat