11. část

823 33 9
                                    

Ještě několik minut jsme tam byli a já už byla samozřejmě úplně mokrá, protože do vody přišli i kluci. Ale byla sranda. ,, Paytone?" Dojdu k němu když se zrovna pere s Kiem a snaží se ho potopit. On ho hned pustí a podívá se na mě. ,,Je mi strašná zima, můžeme už jít?" Ale místo odpovědi Paytona jsem slyšela něco jiného. ,,Ne nemůžeme, to že tobě je zima nikoho nezajímá měla sis vzít převlečení" Tak tohle mě nasralo když mi Kio řekl. Chtěla jsem říct něco ve smyslu že už nebyl čas a že jsem nevěděla že půjdeme do vody, ale neobtěžovala nejsem se a vyšla z vody sama. Hned jak jsem si začala sundavat mikinu, někdo mě chytl kolem ramen. Leknutím jsem si mikinu zas přetáhla zpátky přes břicho a koukla kdo mi šahá na ramena. ,,JDEME ZPÁTKY DOMŮ!" zakřičel...ano Payton. Byla jsem překvapená. Myslela jsem si že se radši bude prát s Kiem. Jen jsem se na něj usmála úsměvem, aby věděl že jsem ráda za to co udělal. Všichni ty parchanti vyšli z vody, sundali si trička a začali ho ždímat. Neříkám nic, ale měla jsem krásný výhled na jejich vypracovaný bříška... Oh panebože Vinnie... Otočila jsem se zpátky na Paytona a ten naštěstí nepoznal že jsem se koukala na všechny jeho kamarády. Spíš na jejich těla. Už- už- jsem Paytonovi chtěla říct něco jako: ,,Tak si sundej taky tričko ne?" Ale můj jazyk mě naštěstí ve správnou chvíli zastavil.

---

Už jsme dávno "doma" a já jsem ve svým pokoji a strašně se nudím. Nemám mobil nemám nic. Strašný. Když z ničeho nic mi někdo zaklepe na dveře a já si se samozřejmostí myslela, že je to Payton. Tím pádem jsem řekla ,,pojď dál" ale když se dveře otevřeli, viděla jsem někoho úplně jinýho. Byl tam ten sakra hezký kluk s blonďatými kudrnatými vlasy a jeho prameny vlasů mu padali do obličeje. ,, Můžu dál?" ..Oh Vinnie ty umíš mluvit?.. ,,jo jasně, pojď" řeknu trošku nervózně. On si přišel sednout zamnou na mojí postel, čelem směrem ke mně. ,, Copak potřebuješ Vinnie?" Zeptám se a přidám tam ještě jeho jméno, abych mu dala vědět, že jeho jméno jsem si zapamatovala. ,,Jen jsem se tam dole s nima nudil, vadí že tu jsem?" Řekl s tak krásným úsměvem že jsem si málem učurla. ,,Ne vůbec ne, já se stejně strašně nudila..a oni tě zamnou pustili?" Tato otázka mi v hlavě padla od první chvíle co jsem ho viděla ve dveřích. ,,Nevím jestli by mě PAYTON pustil, tak jsem řekl že jdu na záchod" odpověděl mi a zdůraznil slovo Payton. Nevím proč, ale myslím si že Payton a Vinnie se nemají úplně nejvíc rádi. Jakože jsou možná kamarádi, ale takový že spolu prohodí tři slova za den. Všimla jsem si že Vinnie se nejvíc baví s Jacksonem. S Jacksonem kterýho jsem slyšela mluvit jenom u flašky. Ježíši ty kluci jsou fakt divný...s kým se to Payton baví.

---

S Vinniem je strašná sranda jsem zjistila. Povídáme si už tak přes 20 minut a je strašně hodnej a zjistila jsem, že i upovídanej. ,,Jseš fakt strašně krásná" řekl najednou z ničeho nic, když jsme se bavili o trapasu s taxikářem který se Vinniemu stal. Trošku jsem se zamracila, protože jsem nevěděla, jestli to myslí vážně to co teď řekl. ,,Co?" Ježíši větší píčovinu jsi říct nemohla Adél. ,, Že jsi strašně krásná, promiň musel jsem to říct" Musel? To jako dostal Vinnie za úkol? ,,Jak to myslíš "musel"? " Zeptám se docela zmateně, protože jsem si myslela, že se teďka nachází v mým pokoji jen kvůli tomu, že dostal nějaký úkol. ,,Nemohl jsem to v sobě dusit" řekne a mě se uleví. ,, Děkuju" řeknu a mám si v duchu chuť dát pěstí že už bych hlavou neotočila. Děkuju? Adél jseš fakt hloupá? Musíš mu dát taky nějak na jevo, že on je TAKY hezkej. ,,Ty taky nejsi vůbec špatnej" No tak tos dosrala. Řeklo mi mé svědomí a já se bála co na to Vinnie odpoví. Nejhorší bylo, že jsme celou tuhletu konverzaci navazovali oční kontakt.
,,ADÉL?!" Křičí na mě ze schodiště Payton. Panebože záchrana. A sakra. ,,Ade- Vincente co děláš v jejím pokoji?" Nad tím jménem jsem se musela zasmát. ,,Co myslíš? Myslíš že jsem jí šel znásilnit? Adél mě bez problému pustila, jen si povídáme" řekl a nevím proč, ale mračil se. ,,A proč si za ní vůbec lez?" Řekne hnusně Payton. Ale proč hnusně? Proč mu tak vadí že je tu Vinnie? Jo tak na tyhle otázky bohužel nemám odpověď. ,,Nudil jsem se tam s váma, tak jsem šel sem, co máš za problém?" Řekne s nasraností v očích, který mu jen říkají "vypadni nebo tě zabiju". Oba dva tam na sebe čumej jak dva nasraný čoklové a já držím hubu. ,,Co jsi vůbec potřeboval Paytone? Že jsi mě volal" snažím se to nějak zakecat aby na sebe už takhle nekoukali. ,,Chtěl jsem tě zavolat dolů, jde se pouštět film" řekne najednou s klidem, ale ten jeho nádherný úsměv jsem bohužel nenašla. ,,Jo tak jdem" řeknu a zvednu se z postele. Všichni tři utíkáme dolů.

=======

Yes další část konečně na světě. A je tam 800- něco slov takže nice. Tahle část mě bavilaaa. Jinak jsem se chtěla zeptat na docela zásadní otázku, líbí se vám jak píšu? Jakože ten styl psaní?                    Adele<3

Game overKde žijí příběhy. Začni objevovat