25. část

777 27 5
                                    

,,Panebože to je bolest" Řeknu si pro sebe hned jak se probudím a chytnu se za hlavu. Takovou bolest hlavy jsem nikdy nezažila. Že já jsem vůbec někam chodila. ,,Ťuk ťuk ťuk" ozve se za dveřmi. ,,Pojď" řeknu s bolestí a převalím se na druhý bok abych viděla na dveře. Když se dveře otevřely, viděla jsem Paytona. ,, Copak copak? Bolí tě hlavička?" Řekne tak, aby mě to nasralo. Jen kývnu hlavou, že ano. ,,No to snad neee, jak tooo" řekne zas tím blbým tónem. ,,Vinnie mi řekl pár věcí, cos tu včera v noci vyváděla, když si přišla, divím se, že jsem se nevzbudil" dodá k tomu a já mám chuť mu jednu vpálit. ,, Drž hubu" řeknu v bolestech a převalím se na záda. ,,Přinesu ti prášek" řekne a odejde. Ještě že ho mám. Co bych bez něj dělala. Chvilku čekám, ale po pár minutách přijde Payton s práškem a sklenicí vody. ,,Děkuju" řeknu mu a oboje si vezmu do rukou. Dám si do pusy prášek a zapiju ho. ,,Jdu udělat snídani" řekne Payton. ,,Udělej jenom pro sebe a Vinnieho, já bych to stejně vyblila" ,,Tak ti udělám něco, z čeho blejt nebudeš" odpoví mi a zmizí. I když se mi nechce, zvednu se a jdu do koupelny. Tyvole....vypadám jak zhulená mrtvola. Kruhy pod očima, rozmazaná řasenka a vlasy jako šašek. Krásný. Nějak se poupravím, účesu a sejdu dolů. ,,Nazdar ožralo" řekne Vinnie, který sedí na pohovce. Nevím proč, ale hned se mi vybavilo jak se to zvrhlo tentokrát na tý pohovce. Seděl na stejným místě a seděl úplně stejně. Panebože... ,, Drž hubu a jdi radši za pošťákem Petem" řeknu. ,,Hey co máš s tím pošťákem Petem? Koho tím myslíš?" Zeptá se mě. Z kuchyně jsem slyšela smích. Asi to Paytonovi došlo. Začnu se taky smát. Vinniemu naskočil úplně nechápavým pohled. ,,No přece Charlotte" řekne Payton když vyjde s kuchyně a má v rukou tři talíře. Jakej číšník. Položí je na stůl a pokyne rukou, aby jsme si šli sednou. Na talíři uvidím, míchaný vajíčka a chleba s avokádem. ,,Říkal jsi že uděláš něco, po čem blejt nebudu" řeknu a usednu za stůl. ,,Jeežiši tak kdyžtak to vybliješ no" odpoví mi a začne jíst.

~~~~~~~~~~~~~

O několik měsíců později ( dejme tomu tak 3-4)

,,Ne Vinnie to nemůžeme" řeknu. Má na sobě tak upnutý tričko, že mu jdou vidět všechny svaly od ramen až po pas. ,,Řekni mi jediný důvod, proč by jsme nemohli" řekl. Taky má na sobě černé cargo kalhoty s řetízkem u kapsy. Sluší mu to. Je právě po sprše, takže má mokré vlasy. Už je má docela dlouhé, ale nikdy bych neřekla, aby si je ostříhal. Jsou naprosto dokonalé.
,,Ehh" vypadne ze mě. Cítím jeho opravdu chladný dech na mém krku. Před chvílí si čistil zuby, proto chladný. Jeho potetované a lehce svalnaté ruce, se přemístili na moje boky. Lehce je pohladil, což mi udělalo rozlet motýlků v mém břiše. Jeho rty se už dokonce nalepily na můj krk a opravdu pomalu se pohybovaly. ,,Líbí se ti to?" Řekl mezi tím, a zas se na můj krk přilepil. ,,A nelži" připojil k tomu a trošku se zasmál. ,,Miluju to" řeknu a ruce si položím na jeho ramena. I když má Vincent opravdu vážný vztah s Charlotte a já nevím proč tohle dělá, i tak jsem si to užívala. Užívala jsem si znovu jeho dotyky na mém těle, jako před pár měsíci.

Jenže je tady menší problém. Mám asi nějaké city k Paytonovi. Vinnieho beru jako nejlepšího kamaráda. Je opravdu moc fajn a....je i strašně hezkej,...ale opravdu s ním nemůžu být ve vztahu. Od té doby co jsme byli s Paytonem na té pouti, a zahlédli jsme tam Katelyn...s Paytonem trávím veškerý čas který mám. Užívám si s ním každou mojí chvilku. Mám ho až moc ráda.

Vinnie si začal svlékat tričko. Sakra! Nevím co říct. Payton tady naštěstí není. Neříkám, že jsem s Vinniem nechtěla spolupracovat, ale....ano. Zase nějaké ALE. Kdybych si to tady s Vinniem teď rozdala, cítila bych se blbě. ,,Počkej, počkej Vinnie..co to děláš?" Zeptám se a trošku odstoupím. Nic neřekl. Jen se na mě podíval odzhora ..dolů, a zkousl si dolní ret. Doprdele! Co teď? ,,Vinnie tohle není dobrý nápad" řeknu. ,,Prosimtě Adél..." řekne tónem, jako kdyby to bylo normální. ,,A co Charlotte?" Když jsem tohle dořekla, trošku se zasekl. ,,Co s ní?" Řekne. ,,Vždyť je to tvoje přítelkyně". Zas nic neřekl, jen si mě přitáhl ke svému svalnatému tělu a začal mi opatrně líbat moje rty.

--------------

Omlouvám se že to tak trvalo, mám rozbitý mobil a tohle píšu přes mamky mobil :///. Nemám tady ig, tt ani nic. Jen watt. Takže jestli jste mi psali, tak se omlouvám že jsme neodepsala :(. Příští týden budu mít nový mobil.        Adele<3

Game overKde žijí příběhy. Začni objevovat