,, ahoj všichni" pozdravím všechny když přijdu. ,,Ahoj! Tak jak to šlo?" Zeptá se mě Jane. ,, Šlo to...ale teď to potřebuju"
Jackob mi podal tašku ve které všechno bylo. ,,Zbyl tady herák"
Nakouknu do tašky a tam byla poslední stříkačka. Píchla jsem si ji. Hned jsem se cítila uvolněná a bylo mi až horko. ,,To už nic jiného nemáme?" ,,Ne" řekla Maggie. ,, Máte někdo ještě nějaké peníze?" ,,Já mám pár stovek...asi 600" Řekl Lukas. ,,Doprdele
zasraný" Řeknu v podstatě.....v klidu. ,,A co ta brigáda? Kdy máš dostat peníze?" Zeptal se Jackob. ,, Jseš blázen? Byla jsem tam dneska poprvý. Myslíš že mi hned zítra dají peníze? Nedají"
Lehla jsem si na postel a pomalu usínala, když najednou..,,Adél?" Řekl někdo a já kvůli leknutí rychle otevřela oči. A uviděla jsem Jane. ,,Ano?" ,, Můžeš na chvilku? Všechni už spí...chci něco probrat" ,,Nepočkalo by to až do zítřka Jane? Jsem fakt unavená" ,,Popravdě? Ne. Nepočkalo" Já už nic neodpověděla. Vstala jsem a šla jsem za ní. Dál od všech.
,,Ano? Tak co?" ,,Víš Adél... myslím že by jsme měli přestat. Hodně jsem přemýšlela. Vím že i já to potřebuju, ale takhle nemůžeme dopadnout a umřít jako feťáci. Musíme začít něco dělat. Musíme se naučit odvykat. Všichni začneme vydělávat peníze...ty už jsi začala...a najdeme si byt kde budeme všichni bydlet. Dokud se to nezlepší, budeme bydlet všichni, pak by jsme postupně odcházeli a každý by si žil svůj život"
,,Máš naprostou pravdu Jane...taky jsem nad tím několikrát přemýšlela, ale jak to chceš udělat? Myslíš že by to toho třeba Jacob a Maggie šly? Nešli. V Lukase věřím, ten udělá všechno, ale oni? Nikdy"
,,To jo...tak.. zkusíme od nich utéct. Půjdeme všichni jakože třeba do práce nebo žebrat o peníze. Oni si budou myslet, že tam opravdu jdeme a my utečeme"
,,A kam chceš utéct? Máme nějakou možnost? Vždyť my nemáme vůbec nic. Vůbec. Nemáme ani na jednu blbou letenku do třeba....La"
,,To máš pravdu...budeme si vydělávat. Budeme si schovávat peníze na letenky a pak odletíme"
,,Já se bojím Jane"
,,Já taky Adél...ale neboj všechno dobře dopadne a my dopadneme jako milionářky"
Dořekla a pak se otočila a šla spát. Já šla taky. Než jsem usla, hodně jsem o tom přemýšlela. O tom co Jane vymyslela. Je to dobrý plán, ale i tak mám strach. Pak už jsem usla.
Ráno - 5:00
Zrovna mě Jane probouzí. Obě dvě se oblékneme, vzbudíme Lukase a odejdeme daleko od půdy.
,,Tak co mi teda chcete říct?" Zeptá se Lukas a Jane začne mluvit. Říká mu úplně všechno přesně do podrobna. Jak by jsme si mohli rychle vydělat. Jak by jsme se dostali od Maggie a Jacoba. Jak by jsme odletěli pryč a našli si pořádný bydlení. Nevěděla jsem že to má až tak dobře promyšlený. Je fakt dobrá. Věřím, že to vyjde.
Lukas samozřejmě souhlasil. Má stejný názor jako my dvě. Potom jsme se všichni rozešli, protože já musela jít na brigádu, Jane si prej taky něco našla a Lukas teprv hledat jde. Rozloučila jsem se s nima šla do Lidlu. Pozdravila jsem a šla se připravit. Sedla jsem si za kasu a jen čekala na otevíračku.
Omlouvám se za krátkou část. Začátek nemám dobře promyšlený, ale pomalu, pomalilinku se to rozjíždí. Doufám že se vám to bude líbit!😭☺️😻💘✨ Adele <3