17. část

791 32 8
                                    

,, Pojď odvezu tě domů" nabídl Payton. ,,To je v poho, projdu se" ,,Adél, je pozdě, může se ti cokoliv stát, nezabije tě, když semnou a s Kate pojedeš pár minut" ,,Tak dobře" Nasedla jsem do Paytonovýho auta, kde seděla na místě vedle řidiče Kate. Opravdu vypadá jak děvka. Má upnutý červený topík a u prs má krajkovaný okraj. Divím se, že ji nejdou vidět bradavky. K tomu má černé džínové kraťasy. Její pohled nevypadal nadšeně. Jen se nějak ušklíbla a koukala do telefonu. Sedla jsem si za ní. Payton nastartoval auto a zastavil přímo u našeho baráku. ,,Děkuju a co ty?" Zeptala jsem se Paytona, protože rozhodně nevypadalo, že má v plánu vystupovat. ,,O něho se starat nemusíš, já se o něho postarám u mě doma" odpověděla nečekaně Kate. Držela jsem hubu. ,,Nech toho Kate, jen se ptá. Přijedu za pár hodin Adél" ,,Dobře.. měj se Kate" řeknu trošku toxicky. Neodpověděla mi. Vystoupila jsem z auta, a šla ke dveřím, které jsem opravdu OPATRNĚ otevřela. Šla jsem se podívat do obýváku. Vinnie naštěstí spal. Vypla jsem televizi a šla si lehnout do mého pokoje.

Ráno

Probudilo mě nečekaně slunce. Tentokrát to nebyl žádný řev. Vstala jsem, udělala všechno potřebné a sešla dolů. ,,Vinnie?" Řekla jsem do vzduchu když jsem ho neviděla ležet na pohovce. ,, Jsem tady brouku" ozvalo se z kuchyně. Došla jsem do kuchyně. ,, Dobré ráno prdelko, jak ses vyspala?"  ,, Přestaň mi tak říkat! Jinak..fajn, jak ty?" ,,Bez tebe to nebylo ono" ,,Neflirtuj semnou" řeknu a fláknu ho. Jen se nějak zasmál a podal mi šálek kafe. ,,Dík" řeknu a i s hrníčkem jdu do obýváku. Vinnie zamnou. ,, Proč jsi mě tu nechala?" ,,Co?" ,, Proč jsi tady nezůstala? Mohla jsi si lehnout vedle mě" ,, Přestaň Vinnie" Co to mele? Sice semnou flirtuje každý den, ale tohle mi nikdy neřekl. ,, Nekoukej tak na mě" řeknu a položím kafe na stůl. Kouká na mě strašně hezkým kukučem. Je strašně sexy. Sakra, přibližuje se! Začala na mě moje mysl křičet a já nevěděla co dělat. Seděla jsem tam jak trubka a ani se nehla. Vinnie se každou vteřinou přibližoval blíž a blíž. Koukali jsme si celou dobu do očí. Byl to příjemný, ale i strašně znervózňující pocit. Chtěla jsem ho vzít za obě tváře, přitáhnout si ho až úplně k mým rtům a políbit ho tak dravě, jak nejvíc umím. I když jsem skoro nikoho nikdy nepolíbila. Než jsem se stihla vzpamatovat, naše rty už byly spojeny. Oba dva jsme zavřeli oči a jemně, opravdu jemňoučce jsme rtama pohybovali. Tohle byl můj úplně první, krásný, procítěný polibek, který jsem v mým životě měla a dostala. Bylo to opravdu dokonalý..i když nevím jestli jsem to chtěla zrovna s tímhle člověkem. Pokračovali jsme v tom několik dalších minut. Už jsem na něm dokonce seděla a měla ruce na jeho teplém krku. On měl ruce na mých bocích a jemně je vždy pohladil. Ano..měla jsem motýlky v břiše. Opravdu moc. Bude to tím, že je to poprvé. Vinnie přesunul svoje ruce pod můj zadek a pomalu se semnou zvedl. Podle zvedání nohou, jsem poznala, že jde do schodů. Pořád byly naše rty spojeny.. pořád, pořád a pořád. Občas jsme na pár vteřin přestali, koukli si do očí a pak zase začli. Cítila jsem opravdu něco divného..

Vinnie mě docela prudce pustil na.. asi svojí..postel. Jeho docela dost velkýma prackama začal jezdit po mém celém těle. Šahal kamkoliv..ale mě to nevadilo. Občas když pohladil například moje vnitřní stehno, trošku jsem zasténala i když jsem nechtěla. Tělo mě nutilo. Vždy, když tam rukou zajel, v mém těle proběhla neskutečná husina, která hned jak jel rukou třeba na břicho, zmizela. Nemám úplně v plánu si to s ním dneska rozdat, ale extrémně mě vzrušují jeho dotyky.

Já měla teprv ruce zabořený v jeho vláskách...zato on už mi sundaval tepláky. Zahodil je někam za něj a prstem začal přejížděl pod lemem kalhotek. Naše rty už nebyly spojené..jeho se přesunuly na můj krk. Od tý doby, co jsme začali na gauči, ani jeden neřekl ani slovo. Jen co je tu slyšet, jsou naše vzdechy. Vinnie bez mého povolení kalhotky sundal. Nevadilo mi to. Jeho riskatnost mě vzrušuje ještě víc. Naposledy mě políbil. Poté vyhrnul moje triko, pod kterém jsem nic neměla a jazykem jel po celém mém těle až k vagíně. Cítila jsem, že se trošku zarazil. Na souhlas jsem ho znovu podrbala ve vlasech. Opravdu se to stalo....nikdy předtím..opravdu nikdy jsem tenhle pocit neměla. Špičkou svýho jazyku jezdil kolem mého klitorisu a rukama mi u toho mačkal stehna. Byl to příjemný pocit..opravdu moc...do tý doby, dokud svým jazykem nezajel opravdu dovnitř. Opravdu hluboko. Musela jsem se trošku prohnout v zádech a Vinnieho za vlasy trošku zatahat. Zajel až tak hluboko, že to až bolelo. Ale to byl jen vteřinový pocit. Když začal jazykem pohybovat, cítila jsem jen slast. Nečekala jsem, že tohle může být až tak příjemné. Bylo to tak příjemné, až mě z toho bolelo břicho. Zamilovala jsem si to.

Dělal to opravdu dlouho a mě po nějaké době vytekla "tekutina" po které jsem začala opravdu rychle dýchat. Nejspíš to byl můj orgasmus. Nejspíš určitě. Zatím co já to tam rozdýchávala, Vinnie se vítězně usmál a položil si hlavu na moji hruď. ,,Nechápu jak k tomuhle mohlo dojít" řeknu ještě trošku udýchaně, ale s úsměvem. ,,To já taky ne, ale jsem za to rád" odpověděl a pořád s úsměvem si hrál s mým ňadrem.

Po pár minutách co já si hraju s jeho vlasama s on naoplátku s mým prsem, uslyšíme ránu.. ránu dveří. ,,Doprdele" řeknu a oba se zvedneme, já se obléknu a jdeme z Vinnieho pokoje dolů. ,,Ahojjjřekne v celku šťastně a s dobrou náladou Payton, hned jak nás uvidí. Oba ho zpátky pozdravíme.

------------------

Já se moc omlouvám za to co jsem napsala:') ale k tomu příběhu to prostě patří... doufám že tady nebudou nějaký hatee :/                       Adele<3

Game overKde žijí příběhy. Začni objevovat