💐TANITIM💐

7.6K 166 9
                                    

Olmuyor! Bir türlü onu unutmayı başaramıyorum! Ne zaman onu unuttum aklımdan çıkardım desem kalbimin derinliklerinden bir ses duyuluyor:"Sevda ben buradayım. Gitmedim bir yere."

Şuan gecenin bir yarısı ve ben yine onu başka bir kızla evlenirken gördüm rüyamda. Bu seferki rüyam çok farklıydı ama. Bu sefer o kızla konuşma fırsatım oldu. Rüyalarımın kabusu olan kız...

"Çevrendeki herkes tek tek gidiyor ve sen bir başına kaldın. Bak arkadaşlarına! Hangisi yanında! Hiçbiri! Zamanında seni seviyorum diyen adama bak! O da yok yanında! Peki ya annen! Onu da çekeceğim kendi tarafıma! Tıpkı arkadaşların ve sevdiğin adam gibi anneni de alacağım kendi tarafıma ve sen tek başına kalacaksın! Sakın abine ve yengene güvenme hepsi benden yana! Sen tek kaldın Sevda ve ben kazandım! Sen bir hiçsin Sevda!"

Bu sözler kulaklarımda yankılanırken nasıl uyuyabilirim ki? Her gece yatmadan önce acaba bugün de rüyama girecek mi korkusuyla uyuyorum ben! Biliyorum. Böyle bir kız yok. Gökhan'ın hayatında bir kız yok. Ama neden rüyalarıma giren bu kız hep Gökhan'ın yanında?

Belki de gerçekten başkasını seviyordur. Beni hiçbir zaman sevmedi zaten. Hiç seni seviyorum da demedi. Onun yerine ne dedi biliyor musunuz? Ben askerim, felçli bir doktora bakıcılık yapamam. Evet evet doğru duydunuz aynen böyle söyledi. Sonrasında ise başkasını sevdiğini söyledi. Bana bir kere bile seni seviyorum demeyen adam başkası için dedi. Son dediğine inanmadım ama yine de... Ne bileyim ya!

Kalbimdeki sızı gittikçe artarken aklımda sadece bir isim vardı.

Beni sevmeyen o isim...

Sanırım beni hiçbir zaman sevmeyecek. Kim felçli bir doktoru sever ki zaten! Doktor olmuş ama kendine faydası yok diye dalga geçerler sadece.

Kalbim hâlâ onun geri gelmesini dört gözle beklerken gururum buna engel oluyor. Bunca sözden sonra gelmesini istemiyorum. Kalbimi paramparça eden birini nasıl sevebilirim ki!

Ama...

İşte hep bir amalar var hayatımda. Bitmek bilmeyen bir ama... Bu kelimeden ne kadar nefret etsem de bırakmıyor peşimi.

Kalbim onu delicesine özlüyor ama aklım onu hatırlamak dahi istemiyor.

 Bitsin artık bu hasret. Dayanamıyorum ben!

 Kes sesini kalp! O gitti ve geri gelmeyecek! Dönmeyecek birini beklemek sadece aptallıktır.

ASKER'İN SEVDA'SI~Bir Aşk UğrundaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin