🇹🇷20.Bölüm🇹🇷

2K 113 23
                                    

Gözlerimi açtığımda bulanık ve bembeyaz bir şey gördüm. Gördüğüm beyaz ve bulanık şey gittikçe netleşince bunun duvar olduğunu anladım. Yavaş yavaş yatakta doğrulurken çevreme bir göz attım. Saniyeler sonra nerde olduğumu hatırladım. Bir hastane odası... Çatlayacak derecede olan baş ağrımı hissedince elim istemsizce başıma gitti. Dudaklarım çatlamış yara olmuştu. Sol yanağım acayip derecede kendini belli etmeye başladı. Yatakta iyice doğrulup kalkmaya yeltendiğimde sağ kolumdan bir şeyin beni engellediğinü fark ettim. Baktığımda bunun serum olduğunu anladım. Serumu çıkarıp ayağa kalktım. Başım dönünce biraz sendeledim. Yatağın başlığına tutunup kendime gelene kadar bekledim. Kendime gelince yavaş adımlarla kapıyo doğru ilerledim. Aklımda tek bir isim vardı. Meryem...

Dün gece acil ameliyata alınmıştı. Ondan sonra göremedim onu. Kapının kolunu tuttuğum sırada açıldı. Ve içeriye Gökhan girdi. Girmesi ile çıkması bir oldu. Kapıyı aralık bıraktı. Aralıktan bir poşet uzattı.

"Al bu poşeti. İçinde kıyafetlerin var. Eşarp da koydurdum merak etme. Abin görevde olduğu için Cemre yenge verdi kıyafetlerini. Onu da buraya getirdim. Hadi sen giyin biz burda bekliyoruz."

Elinden poşeti aldım. Gelen kıyafetleri görmek için poşeti yatağa döktüm. Bir sweat, bir pantolon ve bir de eşarp getirmiş. Kıyafetlerimi giyince kapıya ilerledim. Açıp dışarı baktım. Ama kimse yoktu. Bende Meryem'i merak edip ordan uzaklaştım. Girişe gidip Meryem'in odasını sordum. Allah kahretsin ki soyadını bilmediğim için yardımcı olamadılar. Dün iki tane acil ameliyata gelen Meryem olduğu için yardımcı olamadılar. Ne hikmetse öteki Meryem de kurşun yarası için gelmiş. Omzumda hissettiğim elle arkamı döndüm. Gökhan, sanki gözlerinden alev çıkartabilecekmiş gibi bana bakıyordu. Açıkçası korktum. Bir adım gerileyip bekledim.

"Ne işin var senin burda!"

"Me-meryem'i merak et-miştim. O-onu sormaya gel-dim." Neden kekeledim ki şimdi? Ondan korkmuyorum!

"Bana sorabilirdin!"

"Sen yoktun! Bende kendim sormaya karar verdim!"

"Beni bekleyebilirdin!"

"Her işimi yaparken senden yardım alacak değilim ya? Hem sonuçta UMRUNDA DEĞİLİM! BEBEK BAKICILIĞI YAPMAK DA İSTEMİYORSUN ZATEN! NEDEN SENİ BEKLEME GEREĞİ DUYAYIM Kİ!"

Vay be bu ben miydim?

Tabikide kızım! Bu sendin! Aferin sana böyle devam et!

Bana destek verdiğin için sağ ol Cadaloz Sevda.

Neyse ben kendime odaklanayım şimdi.

"Evet bebek bakıcılığı yapmak istemiyorum dedim! Ama buna mecburum!"

"Merak etme ben abimle konuşur değiştiririm bakıcımı!"

Yürü be kızım!

"Çok iyi olur! Şimdi naş naş odana! "

"Ben çok iyiyim. Ve şimdi Meryem'in yanına gitmek istiyorum!"

"Odayı biliyorsun değil mi?"

"Şeyy, hayır! Ama ben kendim bulurum!"

"Çok iyi edersin!"

ASKER'İN SEVDA'SI~Bir Aşk UğrundaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin