Keyifli okumalarr...
꧁༺༒༻꧂
Yeni evimde ilk gecemi de geçirmiş bulunmaktayım. Ne kadar mutluyum bir bilseniz! Kendimi pek bir gururlu hissediyorum. Tarifsiz bir duygu bu!
Evet belki bu sevincimi biraz yersiz bulacaksınız. Belki de, ne var bunda bu kadar sevinecek, diyeceksiniz. Haklısınız da. Ama bir de olaya benim açımdan bakın. 26 yıllık ömrünüzde ilk defa kendinize ait bir eviniz oluyor. Her şeyin sorumluluğunu ilk defa üzerinize alıyorsunuz. İlk defa kendi mutfağınızada yemek yapıyorsunuz. İlk defa kendi mobilyalarınız oluyor. Ve bunların hepsi olurken siz bu yola bir erkek ile değil tek başınıza çıkıyorsunuz. Müthiş bir his bu!
Dün Gökhan gittikten sonra elekttikçiler gelmiş ve wifiyi ayarlamışlardı. Televizyonumun kumandasına uzanıp bir tuşa bastım. Aslında televiziyon izlemek pek bana göre değil. Genelde televizyon yerine farklı aktiviteler yapmayı tercih ederim. Kitap okumak, gezmek, alışveriş yapmak gibi. Fakat şuan hiçbirini yapamıyorum. Ne okuyacak kitabım kaldı ne de gezecek bir yer biliyorum.
Tanıdık melodi yeni bir bildirim geldiğini haber ediyordu. Telefonumu elime alıp gelen bildirim panelinden baktım. İnstagram'dan istek gelmişti. Allah Allah! Bana pek istek gelmezdi. Şaşırdım doğrusu.
Merakla instagrama girip isteğe baktım. Kurt diye birisinden gelmiş istek. Profili bana çok tanıdık geliyordu. Onayladım. Bende ona istek attım. Hemen onayladı. Kısa bir süre sonra da bir mesaj geldi.
@kurt_tr:Daha iyi misin?
(11.08)@sevdayilmaz_ : Kimsiniz?
(11.08)@kurt_: Gökhan.
(11.08)
@sevdayilmaz_: Haa tamam.
(11.08)
@sevdayilmaz_: Bir sorun mu vardı?
(11.09)@kurt_tr:Aslında bende sana bunu diyecektim. Ayağımın biraz ağrıyor. Yanına gelsem sorun olur mu?
(11.09)@sevdayilmaz_ : Tabi ki de sorun olmaz.
(11.10)@kurt_tr:Tamam beş dakikaya geliyorum.
(11.10)Telefonu kapatıp film izlemeye devam ettim. Sonra aklıma gelen bir fikirle televizyondan bir komedi filmi beğendim. Ounat tutşuna basıp koltuğa daha da sığındım. Tam film başlayacakken kapı çaldı. Filmi geri durdurdum Kalkıp kapıyı açtım.
Gelen Gökhan'dı. Kol değneğini kullanmayı bırakmış. Ama böyle olmaz ki! Nasıl iyileşecek bu bacak değneksiz! Sen bacağına yaslanıp yürümeye devam et Gökhan! Sonra da yanına bacağımı muayene eder misin diye gel!
Gökhan içeri girdi. Bende odama gidip çekmeceden gereken malzemeleri aldım ve yanına geldim.
"Bacağını koltuğa uzat." Malzemeleri sehpaya koydum. Bacağındaki sargı bezini çıkardım. Yarası dikişli olduğu halde kanamıştı. Kanayan yeri temizleyip ağrı kesici krem sürdüm. Bacağını yeniden sardım.
Kısa bir işlemden sonra malzemelerimi toparlamaya başladım. Ona bakmasam da bakışlarını üzerimde hissediyorum. Kendimi tutamayıp kafamı kaldırıp ona baktım. Ve aniden kafasını benden alıp televizyona çevirdi. Televizyonda adını dahi bilmediğim bir komedi filmi vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKER'İN SEVDA'SI~Bir Aşk Uğrunda
Genç Kurgu🇹🇷💕 Ben Sevda Yılmaz. Doktor Sevda Yılmaz. Bu zamana kadar yılmayıp, pes etmeyip doktor oldum. Nice hayatlar kurtardım. Nice canlar iyileştirdim. Karşıma çıkan her insanın yarasına merhem oldum. Ben mahallenin süper ablası Sevda'yım. Her çocuğa y...