Gökhan'dan,
Sevda'dan uzak kalmaya çalıştıkça ona daha çok yaklaşıyorum. Sanki aramızda bir çekim kuvveti var. Ne zaman bu son onu bir daha görmeyeceğim diyorum ve bum! Yine görüyorum.
Allah'ım neden kalbim onu görünce hızlı atmaya başlıyor? Neden nefesim kesiliyor? Ne oluyor bana Ya Rabbim? Neden daha önce hiç böyle hissetmedim? Bu içimde hissettiğim şey ne? Kafayı yiyeceğim. Neden birsürü cevapsız soru var?
Al işte bir soru daha!
Akşam Sevda ve Şerafettin'in ne yapacağını merak edip onlar gittikten biraz sonra kalktım. Bir bahane bulup yanlarından ayrıldım. Revirin önüne gelince durdum. Konuşmaları net bir şekilde duyuluyordu. Şerafettin'in sorusu beni çok şaşırttı. Aslında bu sorunun cevabını bende merak ediyordum.
"Gökhan'dan hoşlanıyorsun değil mi?"
"Anlamadım."
"Masada Gökhan'a nasıl baktığını gördüm. "
"Y-yok öyle bir şey. S-sana öyle gelmiştir. "
Şimdi neden inkar etti ki? Yoksa benden hoşlanmıyor mu?
Kıza o kadar kötü davranışından sonra nasıl senden hoşlanmasını beklersin ki?
Doğru. Onu kendimden uzak tutmaya çalıştım.
"Hiçte bile. Ondan bal gibi de hoşlanıyorsun. Neden inkar ediyorsun ki? Bu kabak gibi de ortada."
"Sanırım hoşlandığımı dilim söylemese de gözlerim söyledi."
Demek duygularımız karşılıklı. Fakat bizden olmaz. Ben yine canımın acımasını istemiyorum. Buna dayanamam.
"Gökhan zor biridir. Onu kaldıramayabilirsin."
Şerafettin çok doğru bir noktaya parmak bastı. Sevda beni kaldıramaz. Ben ona ağır gelirim.
"Ben her şeye hazırım." beni bekleyemezsin ki be Sevda!
"Eski sevdiği kız onu asker olduğu için terk etti. Seni bekleyemem ben dedi. Şimdi de Gökhan bundan korkuyor."
"Ben bir asker kardeşiyim. Zamanında abimin yolunu çok bekledim. Ondan aylarca haber alamadık. Ben bilmez miyim asker beklemenin nasıl olduğunu? Hem bir şey diyeyim mi? En iyi ben anlarım sizleri. Sizler sadece beni bir haftalık tanıyorsunuz. Şu dünyada iki kere sevdiği tarafından aldatılan bir kız her şeyi göze alıp sevebiliyorsa neden korkar ki bir insan?
Senin içinde ne yangınlar varmış be Sevda? Ama olmaz işte. Sen beni kaldıramazsın. Yine canın yanar. Ben seni üzerim.
Sende bir kararını ver Gökhan. Az önce Sevda beni üzer diye yakınıyordun. Şimdi de beni Sevda'yı üzerim diye yakınıyorsun.
Bence sen bir sus iç sesim. Zaten aklım karışık sen daha da fazla karıştırma.
Şerafettin'in konuşmasıyla tekrardan dikkatimi içeridekilere verdim.
"Senin adına gerçekten çok üzüldüm. Hayatın bu kadar kötü iken sen nasıl gülmeyi beceriyorsun?"
"Ben acımı içimde yaşamayı öğrendim. Kendimi bildim bileli gündüzleri hep gülerim. Ağlamayı ise gecelere bıraktım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKER'İN SEVDA'SI~Bir Aşk Uğrunda
Teen Fiction🇹🇷💕 Ben Sevda Yılmaz. Doktor Sevda Yılmaz. Bu zamana kadar yılmayıp, pes etmeyip doktor oldum. Nice hayatlar kurtardım. Nice canlar iyileştirdim. Karşıma çıkan her insanın yarasına merhem oldum. Ben mahallenin süper ablası Sevda'yım. Her çocuğa y...