Kitap okumayı bıraktıktan sonra akşam yemeği vakti gelene kadar Kur'an okumaya karar verdim. Ne kadar okudum bilmiyorum ama kapının tıklatılmasıyla dikkatim dağıldı.
İçeriye mavi beresi elinde bir asker girdi. Umarım bir sağlık sıkıntısı yoktur.
"Merhaba doktor hanım. Ben Ömer. Tanışmak için geldim. "
"Hoş geldin. Gel buyur, otur şuraya da rahat konuşalım. Çay ister misin?"
"Bende size onu soracaktım. İstersen bizimkileri arayıp haber vereyim de çay getirsinler."
"Çok iyi olur, Ömer Bey."
"Bu arada yanlış anlamazsanız adınızı sorabilir miyim doktor hanım?"
"Sevda. Onun adı, Sevda, Ömer. "
"Ooo kimleri görüyorum ben. Gökhan efendi ne aradığın var ne sorduğun. Unuttun kankini."
"Ömer çok konuşma! İşim gücüm vardı sende biliyorsun. "
"Ne çok konuşması oğlum? Doğru konuşuyorum. Hem bir kere sen nerden tanıyorsun Sevda Hanımı?"
"Yalnız arkadaş ortamında Hanım demeseniz?" Ömer'in sorusu havada kalmıştı. E ama ne yapayım? Arkadaş ortamında sizli bizli konuşmayı sevmiyorum. Her zaman çevremde samimi olduğum insanlar olsun istiyorum.
"Sen gel ben sana nerden tanıdığımı söyleyeyim." E ama bunlar beni duymazdan geliyor.
"Aman oğlum bak yine cins cins şeyler yapma!"
"Ömerr!"
"Tamam abi ya!"
Sonunda susup bana baktılar.
"Sevda ben sana yemek saatinin geldiğini söylemek için gelmiştim. Gelmişken de tanışayım dedim. Hem kim bilir kanki oluruz." dedi ve bana göz kırptı. Bende hafifçe kıkırdadım. Gökhan önde, ben ve Ömer de arkada olmak üzere revirden çıktık.
Ömer, Gökhan'ın arkasından deli bu derken kıkırdadım. Sanırım biraz yüksek sesli kıkırdadım. Gökhan arkasını dönüp kaşlarını çatarak bize baktı.
"Şşt! Biraz daha sessiz gül. Görmüyor musun? Kurt gibi kulakları var. Attığın adımı duyar. Kurt gibi burnu var. Ufacık bir kokuyu bile fark eder. Ha bide kurt gibi midesi var. Sürekli acıkır." Ömer olduğu yerde durunca bende durdum. Kafamı kaldırıp Gökhan'a baktığımda bize baktığını gördüm.
"Sevda Hanım ve Ömer. Lütfen biraz ciddiyet. Lüzumsuz konuşmayın."
Ömer iyice fısıldayıp konuştu.
"Gördün mü Sevda? Nasıl da duydu bizi."
"Sevda Hanım siz en iyisi benim yanımda yürüyün." Eğer askeriyedeysek onun kuralları geçerli. Burası onun mekanı sonuçta. Ömer'in yanından ayrılıp Gökhan'ın yanına gittim. Tek kelime etmeden yürüdük.
Yemekhaneye gelince Ömer ile yan yana oturdum. Gökhan da benim karşımdaki masaya, beni görecek şekilde oturdu. Yanına da bi kadın oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKER'İN SEVDA'SI~Bir Aşk Uğrunda
Teen Fiction🇹🇷💕 Ben Sevda Yılmaz. Doktor Sevda Yılmaz. Bu zamana kadar yılmayıp, pes etmeyip doktor oldum. Nice hayatlar kurtardım. Nice canlar iyileştirdim. Karşıma çıkan her insanın yarasına merhem oldum. Ben mahallenin süper ablası Sevda'yım. Her çocuğa y...