🇹🇷14.Bölüm🇹🇷

1.8K 118 0
                                    

Hayat'la beraber dış kapının önüne gelince Ömer geldi.

"Biraz burda bekleyin kızlar ben üzerimi değiştirip geliyorum hemen."

"Gerek yok Ömer. Biz gider geliriz. Hazır şimdi bir de seni yormayalım. "

"Öyle şey mi olur Hayat? Ben hemen üzerimi değiştirip geliyorum. Çok sürmez 5 dakikaya burdayım."

Koşarak geldiği gibi geri gitti. Hayat'a baktım. Ömer'in arkasından bakakalmıştı. Tebessüm ettim. İkisi birbirine çok yakışıyor.

"Hayırdır Hayat? Bakıyorum da Ömer'in arkasından bakakaldın?"

"Ne?! Şey... Ee... Y-yok bişe. Sadece dalmışım."

"Yemezler canım. Hadi bakayım itiraf et."

"Off Sevda. Sen kazandın. Evet ondan hoşlanıyorum. Çok iyi biri. Köydeki çocuklarla nasıl ilgilendiğini gördüm." Hemen de pes edermiş ablasının kuzusu.

"Sen abayı yakmışsın. Yakında düğün var desene?" O sırada Ömer yanımıza geldi.

"Hayırdır kimin düğünü var?"

Tabi bizimki hemen panik oldu.

"Şey bizim bir arkadaşın düğünü var da onu konuşuyoruz."

"Hmmm. Bende gelebilir miyim düğüne? Tabi bir sakıncası yoksa?"

Hayat konuşmak için bir şeyler düşünürken ben konuşmaya başladım.

"Gel tabi Ömer. Ne sakıncası olacak. Hatta yanına bir iki arkadaş alıp da gelebilirsin."

İçten içe kahkaha atarak gülüyordum. Ama bunu onlara belli etmedim.

"Siz bekleyin de ben arabayı alıp geliyorum."

Ömer başka bir şey demeden gitti. Birkaç dakika sonra yanımıza arabayla geldi. İkimiz de arka tarafa oturmaya yeltenince Hayat'ı durdurdum.

"Hayat seni araba tutar. Sen öne otur."

"Ama Sevda," Yüzümdeki imalı ifadeyi görünce bir şey demedi. Tıpış tıpış öne oturdu.

Ömer çarşıda bir yere park edince indik. İlk dikkatimizi çeken mağazaya girdik. Reyonları dolaşırken bir kıyafette takılı kaldım.

Toz pembe bir elbise. Çok hoş. Dar eteği ilk dikkat çeken kısımdı. Nasıl anlatacağımı bilemiyorum. Elbiseye dibim düştü desem yeridir.

Hemen gidip elbisenin bana uygun bedenini aldım. Kabine gidip üzerime giydim. Çok şık olmuştu.

Kabinden çıktığımda Hayat beni bekliyordu. Fakat Ömer yoktu. Çevreye bakındım ama göremedim. Hayırdır inşallah.

"Çok güzel olmuşsun Sevda'm. "

"O senin güzelliğin Hayat'ım. Ömer nerde?"

"Görev çıkmış. Gitti. "

"Anladım. Hadi o zaman. Ben seçtim elbisemi. Buna uygun birkaç aksesuar bakalım. Sonra da gideriz."

ASKER'İN SEVDA'SI~Bir Aşk UğrundaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin