🇹🇷 5.Bölüm🇹🇷

2.6K 152 49
                                    

1 hafta sonra

Gökhan taşınalı yedi gün oldu. Bu yedi gün içinde onu hiç görmedim. İnstagramdan da mesaj atmamıştı. Sahi bir haftada beni ne çabuk unuttu?

Bugün saat 15.00 de abimler uçaktan ineceklerdi. Benim evimde misafir kalmaları için çok ısrar ettim. Normalde otelde kalmayı planlıyorlardı ama ben varken otelde kalmaları uygun olmazdı.

Dün ani bir kararla kapanmaya karar verdim. Namazımı kılıp, orucumu tutup, Kur'an'ımı okuyorsam neden tesettürlü olmayayım ki?

Kararımı kesin olarak verip çarşıya çıkmıştım. Birkaç tane mağaza gezip yeni tunikler aldım. Birkaç tane de eşarp ve bone alıp eve geldim. Sonrasında yeni aldığım kuyafetlerimi tek tek deneyip aynada fotoğrafımı çektim. Çektiğim fotoğrafları WhatsApp'dan anneme gönderdim. Annemden onaylayan mesajları gördükten sonra hepsini özenle katlayıp dolabıma kaldırmıştım. Yarın bu yeni cicilerimi giyip süsleneceğim.

꧁༺༒༻꧂

"Teyzeciğim sana verdiğim ilaçları mutlaka kullan. Her gün de sağlık ocağına git bandajını değiştir. Haftaya gel güzel bir muayene edelim seni."

"Allah razı olsun ciğerim."

"Allah senden de razı olsun teyzeciğim. Görevimiz bu."

"De bahim var mı yavuhlun?" ah o teyzeler ve soruları.

"Yok teyzeciğim." ben bu teyzeden nasıl kurtulabilirim?

"Benim de seen yaşında bi oğlum var. Hemide iç mimar!" yok teyzeciğim benden olmaz. Boşuna yorma kendini.

"Allah sahihine bağışlasın teyzeciğim." omzuma yavaşça vurdu. Eşarbını yüzüne tutup konuştu.

"Deme ölee gız! Eyi çocuhdur. Hem parası da eyi." e ama artık bu sohbetin bitmesi lazım.

"Teyzeciğim daha dışarıda bekleyen bir sürü hasta var. Hadi seni yolcu edelim." kadını dışarı çıkardıktan sonra saate baktım. Mesai saati bitmiş.

Önlüğümü asıp çantamı koluma taktım. Sakin koridordan geçerken nedensizce içim ürperdi. Bu koridorda yakınlarını kaybeden insanları düşündüm de... En iyisi bir an önce bu ortamdan dışarı çıkmak. Nasıl olsa daha sonra sakinleşip işime devam edebilirim.

Hastanedenin bahçesinden hızla sokağa çıktım. Sokağa kısa bir göz gezdirdikten sonra köşedeki marketi fark ettim. Koşar adım markete gidip bir market arabası aldım. Hazır gelmişken evimde eksik olan birkaç parça şeyi de alsam fena olmaz.

Elimde iki market poşetiyle çıktım marketten. Poşetleri yere koyup çantamın fermuarını açtım. Telefonumdan, buraya ilk geldiğim gün Google'dan bulduğum taksi numarasını aradım. Allah'tan yakınlardaymış. Kısa süre sonra gelen taksiye adresi verip hızlanmasını söyledim.

Parayı ödeyip taksiden indim. Poşetleri yeniden yere bırakıp çantama yöneldim. Anahtarı çıkarıp kapıyı açtım. Anahtarı geri cebime atıp poşetleri elime aldım. İkişer basamak atlayarak çıktığım merdivenlerin sonunda nefes nefese kalmıştım.

Kapımın önüne oturup soluklandım. Kendime gelince oyalanmadan ayağa kalktım. Kapımı açıp mutfağa koştum. Birazcık geç kalsam da yetiştirebilirim sanırım.

ASKER'İN SEVDA'SI~Bir Aşk UğrundaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin