Sevda'dan
Yaklaşık 3 hafta oldu. 3 hafta boyunca Gökhan'la mecbur kalmadıkça konuşmadım. Açıkçası en son yaptığından sonra pek konuşasım da gelmedi. Ne bu yaptıkları böyle? Her seferinde canımı yakışı yetti! Benim de bir sabrım var. Hani derler ya sabrın sonu selamettir diye. Umarım öyle olur.
Bugün sonunda kolumdaki sargı çıkıyor. Afet ile birazdan buluşup doktora gideceğiz. Tek başımıza. Gökhan olmadan. Düşüncesi bile ne güzel. Eğer ona sinirli olmasaydım belki yanımda olmasını isterdim ama şu an şu gün olmaz!
Gökhan nerde diye sorarsanız o görevde. Göreve gideli bugün 1 hafta oldu. Allah bilir ne zaman gelir. Bizde Gökhan'ın yokluğundan faydalanıp Afet ile bizim evde kalmaya başladık. Akşamları saatlerce oturup çekirdek çitleyip dedikodu yaptık. Baya eğlendik.
Kensidinin askeriyeye gitmesi gerektiği için şu sn onu bekliyorum. Lojmanın önüne gelecekti. Birazdan gelir heralde. O gelene kadar bende telefonda takılırım. Graz Waatpad Time yapsam fena olmaz yani!
*****
Arasan 15 dakika geçti fakat Afet daha gelmedi. Hayırdır inşallah? Çantamda olan telefonu elime aldım. Arama tuşuna basıp bekledim. İlk çalışta açtı.
"Afet nerdesin sen?"
"Arkanda,"
Telefonu kapatıp arkama döndüm. Bana otuziki diş sırıtarak bakıyordu. Allah'ım Yâ Rabbim ya! Bir de sırıtıyor! Kız Afet sen tam dayaklıksın. Da ben sana kıyamam.
"Nerde kaldın sen Afet?"
"5 dakikadır arkandayım."
"Neden geldiğini söylemedin?"
"Biraz seni izledim. Kız senden ne güzel yenge olurmuş ha."
"Benden çok güzel yenge olurda isteyen yok işte."
"Sıkma kız canını. Abimin de sende gönlü varda daha kendine itiraf edemiyor. Hem bir de onun güven problemi var."
"Benim yok muydu Afet? Ben sevdiğim 2 kişi tarafından aldatıldım. Benim kalbim nasıl tekrar insanlara güvenip sevebiliyorsa o da sevebilir."
"Bak ne diyeceğim. Abim bu gün gelecek. İstersen git ona söyle sevdiğini."
"Önce bir şu sargıdan kurtulup mesleğime döneyim. Ondan sonra söylerim belki.
"Yarın başlıyorsun değil mi?"
"Evet. Hadi geç kalıyoruz. Gidelim."
Afet gelirken Gökhan'ın arabasıyla gelmiş. Beraber binip hastaneye gittik. O kadın doktor yoktu. Erkek bir doktor vardı. Çok da yakışıklıydı. Parmağına baktım. Yüzük de yoktu. Demek bekar.
Hemen teşhis koyma Sevda. Belki sevgilisi var.
Haklısın. Aman neyse ne. Allah sahibine bağışlasın. Hem benim kalbimin sahibi var. Belki kanka falan oluruz. Neden olmasın değil mi?
Doktor kolumu muayeneye başladı.
"Kolun nasıl böyle oldu küçük hanım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKER'İN SEVDA'SI~Bir Aşk Uğrunda
Teen Fiction🇹🇷💕 Ben Sevda Yılmaz. Doktor Sevda Yılmaz. Bu zamana kadar yılmayıp, pes etmeyip doktor oldum. Nice hayatlar kurtardım. Nice canlar iyileştirdim. Karşıma çıkan her insanın yarasına merhem oldum. Ben mahallenin süper ablası Sevda'yım. Her çocuğa y...