Gökhan'dan
Sevda'nın arkasından çıktım bende. Gidene kadar onu izleyeceğim. Benden sonsuza dek gidene kadar.
Aferin Gökhan! Sana iyi gelen bir kız vardı. Sen kovdun onu da hayatından. Aferin sana!
İç sesim lütfen sus. Zaten iyi günümde değilim. Bir de sen üstüme gelme!
Sevda karşıdan karşıya geçmek için kaldırımın kenarına geldi. Ama beklemedi. Yolu kontrol etmeden yürüdü.
Hayır!
"SEVDAA!"
Acı bir fren sesi çığlığıma karıştı. Ama Sevda duymadı... O gitti... Benim çağırmamı duymadı... Olamaz! Hayır hayır olamaz! Sevda... HAYIR!
Kendini toparla! Burda böyle durman bir şeyi değiştirmez! Koşsana ne duruyorsun.
İç Sesimin verdiği talimat ile koşmaya başladım. Olanca hızımla koştum. Allah kahretsin aradaki mesafa bir türlü bitmiyor. Ya da bana öyle geliyor. En sonunda Sevda'nın yanına geldim. Diz çöktüm yanına. Başını kollarımın arasına aldım. Dizlerime yatırdım. Ellerini avuçlarımın içine alıp öptüm. Sonra ellerini karnının üzerine yavaşça koydum. Avuçlarımı bu seferde yanaklarına koydum. Hayalimde bile dokunmaya kıyamadığım yanakları şimdi avuçlarımı dolduruyordu. Yanakları ıslaktı. Ama gözyaşları durmuştu artık. Ağlamıyordu. Bir daha haykırdım adını
"SEVDAAAA! AÇ GÖZLERİNİ SEVDA! BIRAKMA BENİ!" Ama ne çare. Beni duymadı. Duymasını da beklemiyorum. Hayatımın en büyük hatasını yaptım. O benim yapamadığımı yapmışken onu gönderdim. Bundan sonra Sevda bana gelir mi?
Gelmez!
Gelmez...
"NE BÖN BÖN BAKIYORSUNUZ? AMBULANSI ARAYIN!"
"Sakin ol bilader. Aradık ambulansı. Gelir beş dakikaya."
Artık çevremdeki sesler uğultuya dönüştü. Kim Sevda'ya bunu yapabilir ki? Bir dakika! Sevda'ya çarpan adam nerde?
Hemen Sevda'yı yavaşça yere yatırdım. Ayağa kalkıp çevreme bakındım.
"Kim çarptı Sevda'ya!"
"Çarpan adam kaçtı."
AHH! Allah kahretsin! Ama benim de adım Gökhan ise ben bulurum. Ben o adamı bulurum! Bulurum ve ona bu yaptığının cezasını çok güzel keserim.
Suçlu sensin Gökhan!
Haklısın. Ama doğru olanı buydu. Benden ne kadar uzak olursa o kadar iyi. Hem ilerde beni bırakıp gitmeyeceğini nerden bileyim? En iyisi bu. Benden uzak Allah'a yakın olsun.
Ya sabır! Benle konuşacağına git de Sevda ile ilgien!
Ambulansın acı siren sesi kulaklarıma doldu. Ambulans kısa bir fren sesiyle durdu. İçinden hemen hemşireler indi. Sevda'yı bir sedyeye yatırdılar. Bende yanında bindim. Doktora kazanın nasıl olduğunu anlattım. Hastaneye ne kadar sürede geldik bilmiyorum. Zaman kavramımı yitirdim. Hastaneye geldiğimizde yine aynı hız ile indik ambulanstan. Doktorların ne konuştuğunu duymuyordum. Bir süre sonra hemşireler beni durdurdu. İçeri almadılar. Tek başıma kaldım. Yine...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKER'İN SEVDA'SI~Bir Aşk Uğrunda
Teen Fiction🇹🇷💕 Ben Sevda Yılmaz. Doktor Sevda Yılmaz. Bu zamana kadar yılmayıp, pes etmeyip doktor oldum. Nice hayatlar kurtardım. Nice canlar iyileştirdim. Karşıma çıkan her insanın yarasına merhem oldum. Ben mahallenin süper ablası Sevda'yım. Her çocuğa y...