⇨🔥sexenteen🔥⇦

493 36 74
                                    

Bölümün başlığı ile hard bir smut bekleyenlerden sorry eheh. Çok soft bir smut bulunmakta aşağıda ve hemen başlıyor okumak istemeyen dünyaya kadar atlayabilir. 😊


San ve Wooyoung San'ın evine vardıklarında Wooyoung oldukça sabırsız ve heyecanlıydı. San sevdiğinin bu hâlini fark ettiğinde hafifçe güldü ve Wooyoung'u rahatlatmayı denedi.

''Sakin ol sevgilim''

San Wooyoung'a yumuşakça konuştu.

''Olamıyorum.''

Wooyoung'un bu heyecanını dindirmek için San sevgilisinin dudaklarına kapandı. Wooyoung kendisine gelen bu ince yumuşak dudaklarla sakinleştiğini hissetti ve rahatladı. Adımlarını San'ın yatak odasına çevirdiklerinde ikisininde aklına olacaklar dolanıyordu. Sonunda odaya vardıklarında San Wooyoung'u yavaşça yatağa iterek üzerine çıktı. Sonrasına yavaş yavaş Wooyoung'a doğru yaklaşarak, nefesini Wooyoung'un dudaklarına çarptırarak konuştu.

"Benimle olmak istediğine emin misin Young-ah?"  

Wooyoung kısık ve bir o kadar erotik ses tonuyla San'ın iki yanağından kavrayarak dudaklarına derin bir öpücük bıraktı.

"Seninle bir olmak için buradayım zaten."

San daha fazla kendisini tutamayarak derin bir öpüşmeyi başlattı. Bir süre daha öpüşmeye devam ettiler ve daha sonra birbirlerini üstsüz bıraktılar. San bu defa Wooyoung'un boynuna atıldı. Öpücüklerini ve tatlı küçük ısırıklarını Wooyoung'a armağan ederken Wooyoung buna mest olmuştu.

''Ah San...''

Ağzından firar eden iniltiler memnun olduğunu yeterince ortaya koyuyordu.

''Sakin ol sevgilim. Asıl kısma henüz gelmedik.''

San kıkırdadı ve son olarak tamamen kurtuldular kıyafetlerinden. Şimdi ikisi de birbirlerinin gözlerine bakıyordu.

"Seni ilk gördüğümde gerçekten şok olmuştum."

San Wooyoung'un dudaklarından, kasıklarına kadar öpücükler bıraktığında Wooyoung'un iniltileri her seferde daha çok artıyordu.

"Ama şimdi burada benimle olduğun için çok mutluyum Young-ah."

San her konuşmasında nefesini Wooyoung'un bedenine ulaştırdığından Wooyoung San'ın dediklerini bile zor algılıyordu.

"S-san...Mmm... Hadi artık."

San artık harekete geçmesi gerektiğinin farkederek parmaklarını Wooyoung'a uzattı ve Wooyoung ince kemikli parmakları ıslattı.

Wooyoung girişinde hissettiği parmaklarla gözlerini sıkıca kapatırken San olabildiğince nazik davranıyordu.

''San seni istiyorum.''

Wooyoung'un isteğini geri çeviremeyen San kendisini konumladı ve son kez Wooyoung'un gözlerine baktı izin istercesine. Wooyoung başını sallayarak onay verdikten sonra içinde hissettiği penisle yeniden gözlerini kapattı ve bu kez başını yastığa iyice gömdü. Acı bütün vücudunda kol gezerken, San kelebek öpücüklerini Wooyoung'un boynuna bırakarak oldukça nazik davranmaya dikkat ediyordu. Nihayet Wooyoung alışmıştı ve daha hızlı olmasını istedi San'dan. San ritmini arttırırken dudakları birleşti ve romantik ama bir o kadar da ateşli bir öpüşmeyi başlattılar. İkisi de zevkten delirmek üzereydi. Zirveyi birlikte yaşadılar ve parmaklarını sıkıca birbirine kenetlediler. San kendisini Wooyoung'un yanına bırakırken, ikisi de derin derin soluyordu. Sakinleştiklerinde birbirlerine baktılar.

✔BULNORİYA🔥 ⇨WOOSAN⇦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin