Siluet Wooyoung'un ellerini tuttuktan sonra gözlerine bakarak konuştu.
"Seni asla yalnız bırakmayacağım Wooyoung. Her zaman yanında olacağım sevgilim."
Bu sözlerden sonra Wooyoung'un yüzünde kırk bir gülümseme doğmuştu.
"Umarım Yeosang-ah. Umarım."
💤
Wooyoung bir anda gözlerini açarak odasında olduğunu fark ettiğinde oflayarak yatağında doğrularak gördüğü, gördükleri rüyalarını düşünmeye başladı.
Kimdi bu Yeosang?
Kimdi bu beyninde kol gezen siluet?
Bu rüyaların gaipten sesler duyarak "Utopya'na hoşgeldin Wooyoung" diyen bir sesin rüyasına girmesiyle başladığının farkındaydı. Zaten o günden önce olanları hatırlamıyordu bile ki bu bile bi etkendi.
"Bana ne oluyor Tanrı aşkına!"
İki elini başına koyarak baskı uyguladı bir süre. Beyninde kol gezen siluet onu delirtme noktasına getirmesine çok az kalmıştı.
Hemde çok az.
Derin birkaç nefes aldıktan sonra yatağından çıkarak günlük rutinlerini yaptıktan sonra üzerini giyinerek evden çıktı. Beyninde o kadar çok şey vardı ki;
Siluetin kim olduğu?
Mingi denen herifin neden ondan özür dilediği?
İlk gördüğü rüyanın öncesini neden hatırlamadığını?
San'ın beyninden geçenleri nasıl okuduğu?
Ve en önemlisi Yeosang adında sevgilisinin ne zaman olduğuydu.
Bu düşunceleri birbiri içinde düşününce alın size kaos ortamı.
"Kendine gel Jung Wooyoung. Bunları düşünmeyi bırak."
Ne kadar kendine böyle telkinler versede bir işe yaramamıştı. Sonunda dükkana vardığı gibi kendini odasına atmış, dönen sandalyesine oturarak gelene kadar ne kadar yorulduğunu sorgulamıştı.
Hem bedenen,
Hem ruhen.
"Wooyoung senin neyin var lan? Bu zamana kadar seni hiç böyle görmedim."
"Bende."
"Bende."
Changbin, Jongho ve Yunho odaya girip bunları dediklerinde Wooyoung bıkkın bir nefes vererek arkadaşlarına baktı.
"Neyim olduğunu bende bir bilsem keşke."
"O ne demek lan?"
Changbinin konuşmasıyla Jongho ve Yunho kaşlarını çatarak onları dinlemeye başlamışlardı.
"Beynim heran patlayacak gibi onun haricinde hiçbirşey yok changbin."
"Ben hiç bişey anlamadım."
"Bende"
"Bende."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔BULNORİYA🔥 ⇨WOOSAN⇦
Fanfiction"Paralel evrende yolculuğun, ateşle oynamaktan farksız olduğunu çok geç anladım..." WOOSAN🔥☔🔥 =)29.⁰3.21(=