"Nasılsın Young-ah?"
Bayılıp hastanelik olmasının üzerine geçen 1 aydır hergün sorar olmuştu San.
Yine bişey olup hastanelik olmasından korkuyordu.
Yine birini kaybetmekten korkuyordu."İyiyim sevgilim merak etme. Hatta bomba gibiyim."
Wooyoung kıkırdadığında San bu hallerine gülümsemişti. Güzel süren bir ilişkileri vardı. Hayatlarında herşey yolundaydı. Yani herşey günlük gülistanlıktı.
"Seni özledim Young-ah."
San'ın ses tonu ve davetkar söyleyişine Wooyoung dayanamamış birkaç saattir vakit geçirdikleri odanın kapısını kilitleyerek San'ın kucağına oturmuştu.
"Bende seni çok özledim erkeğim."
🌍〰️🌎〰️🌏
Seonghwa ile Hongjoong ise onların bu aşk dolu günlerini izlemekten gına geldiğini hissetmişler ve o odadan sonunda çıkıp evlerine gitmişlerdi. Tabii ki Hongjoong hergün kontrole geliyordu. Ufak bir hata Wooyoung'un hayatına mâl olabilirdi.
"Seonghwa ben kendimi biraz halsiz hissediyorum bugün. Wooyoung'u sen kontrol etsen olmaz mı?"
Seonghwa Hongjoong'u onayladıktan 5 dakika sonra evlerinden çıkıp oraya varmış ve Wooyoung'un yaşadıklarını gördükleri ekranda sex izlemeyi beklemiyordu ki gördüğünde şok olmuştu.
"Ah be Wooyoung. Senin hergün ona daha fazla bağlanmanı izleyemem kardeşim. Üzgünüm ama artık dönmen gerek."
🌍〰️🌎〰️🌏
"Ah çok güzeldi."
"Bence de."
Wooyoung ve San birebir öpücüğu daha paylaştıklarında üstlerini düzelterek odanın kapısını açmışlardı. Wooyoung tekrar San'ın yanına oturduğunda başına aniden feci bir ağrı girmiş, rüyalarındaki bütün konuşmalar beyninde yankılanmaya başlamıştı.
"Wooyoung ne oluyor? İyi misin? Wooyoung?"
Beyninde o kadar çok konuşma dönüyordu ki San'ın sesini bile işitemiyordu. Yüzü belli olmayan siluet ile geçen ona anı vardı ama kim olduğunu bilmiyordu.
Kim bu gizemli siluetin sahibi?
Bir anda kalbine saplanan ağrıyla gögsünü deşmek istedi biran. San'ın konserine gittiğinde hissettiği gibi hissediyordu. Kalbinde, yüreğinde kocaman bir boşluk vardı ve o boşluk tekrar canını yakıyordu.
"Wooyoung cevap ver güzelim, korkmaya başlıyorum. İyi misin? Ne bu sesler?"
Birkaç dakika sonra ağrıları dindiğinde beyninde sesler dolanmaya devam ediyordu ama ilk anki gibi acı çektirmiyordu.
"İyi misin Wooyoung?"
Wooyoung başını olumlu anlamda salladıktan sonra San'a sıkıca sarıldı. Kalbindeki boşluğu dolduran oydu ama bir anda o boşluğun açılmasına beyninde kol gezen siluetin varlığıyla acı çekmeden yapamıyordu.
"Seni seviyorum San."
"Bende seni seviyorum sevgilim ama çok korkuyorum. Seni de kaybedeceğim diye."
Wooyoung San'dan ayrılmış, ellerini tutarak, gözlerinin içine bakmıştı.
"Seni asla yanlız bırakmayacağım Choi San."
"Söz mü?"
Wooyoung ufak bir tebessüm ile San'ın dudaklarına ufak bir öpücük bırakıp cevabını öyle vermişti.
"Söz, hemde San sözü."
🌍〰️🌎〰️🌏
"Seonghwa sen ne yaptın Tanrı aşkına!!"
Hongjoong orada çalışanlardan Seonghwa'nın yaptıklarının haberini alınca koşarak gelmiş sistemi düzeltmeye çalışırken kendini tutamamıştı.
"Sana o kadar anlattım.! Çocuğun hayatı pamuk ipliğine bağlı dedikçe üsteliyorsun Seonghwa.! Yaptığın işlemde geri dönmüyor!! Tebrik ederim Seonghwa. Wooyoung dönse bile delirmiş olarak dönecek tebrik ediyorum! Birde Yeosang'ı yollasaydın tam olurdu."
Seonghwa hiçbir cevap vermezken önceden mingiyi bağladıkları kabloların olmadığını fark etti Hongjoong.
"Buraya bakın biriniz!"
Çalışanlardan biri odaya girdiğinde Hongjoong sistemi düzeltmeye çalışırken sordu.
"Burdaki diğer kablolar nereye gitti?"
"Bay Jung'un yanına gönderdiğiniz gence bağladık Bay Kim."
Hongjoong duyduklarının şokuyla bakışlarını Seonghwa'ya çevirdi.
"Seonghwa... yapmadın değil mi?"
"Ben özür dilerim Hongjoong."
"Kahretsin!!"
Hongjoong sistem üzerinden diğer bağlantıyı koparmaya çalışsada olmuyordu ve Yeosang çok kısa bir zaman sonra Wooyoung'un yanına gitmiş olacaktı. Seonghwa suspus dururken Hongjoong ne yapması gerektiğini düşünüyordu fakat bulamıyordu.
"Tebrik ediyorum seni Seonghwa."
Hongjoong odadan sinirle çıktığında Seonghwa gözünden yaşların firar etmesine izin vermişti. Bir anlık dürtüsüyle bütün herşeyi mahvetmişti.
"Özür dilerim."
🌍〰️🌎〰️🌏
...
Evet sona yaklaştığımıza göre olaylar ışık hızında geçebilir 🥲
Bu zamana kadar okuyarak beni destekleyenlere çok teşekkür ederim.🥰💕🥰 İyiki varsınız😘
Bu bölüm geçiş bölümü gibi oldu ama merak etmeyin gelecek bölüm çok ekşınlı olacak🤭
Bu arada bildiğiniz gibi angst final olacak ama eğer ki mutlu sonlu final isterseniz 2.final olarak yazabilirim. İster misiniz?
Daha fazla uzatmadan ben kaçar.
Seviliyorsunuz💕
18.11.21
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔BULNORİYA🔥 ⇨WOOSAN⇦
Fanfiction"Paralel evrende yolculuğun, ateşle oynamaktan farksız olduğunu çok geç anladım..." WOOSAN🔥☔🔥 =)29.⁰3.21(=