"Hadi elimi tut, sonsuzluğa koşalım Yeosang-ah."
Yüzü belli olmayan genç adam Wooyoung'un elini tuttuğunda beraber koşmaya başladılar. Önlerinde uzunca bir yol vardı ama sonu görünmeyenlerden.
"Ne olursa olsun ayrılmayalım Wooyoung-ah!"
Wooyoung olduğu yerde durarak Yeosang'ı kendine çekip sıkıca sarıldı.
"Sonsuza dek beraberiz Yeosang-ah."
¸,ø¤º°'°º¤ø,¸¸,ø¤º°'°º¤ø,¸¸,ø¤º°'°º¤ø,¸
Wooyoung bir anda gözlerini açarak tavan ile bakıştığında, hala gördüğü rüyanın etkisinde iken kulağına gelen bildirim sesiyle beraber bütün dikkatini telefonuna vermişti ki okuduğu mesaj ile yüzünde kocaman bir tebessüm doğmuştu.
San💕
Günaydın~
Erkeğin seni özledi Young-ah 🥰
Wooyoung bu mesaja nasıl bir cevap vermesi gerektiğini düşündü bir süre. Tabi ki uygun bir cevap bulamayınca cevapsız bırakmak zorunda kalmıştı. Hemen yatağından çıkmış, gerekli işlerini yaptıktan sonra dükkana doğru yola çıkmıştı.
Hergün gördüğü bu rüyalar artık canını fazlasıyla sıkmaya başlamıştı. Buna bir çözüm yolu bulmalıydı ama nasıl?
"Günaydın Choi Wooyoung Bey."
Yunho herzaman ki pozitif enerjisiyle Wooyoung'u kendine getirdiğinde Wooyoung göz devirerek ilerlemeye devam etmişti.
"Hadi ama Wooyoung. Hiçbirşey anlatmıyorsun ya."
Wooyoung odasına girdiğinde Yunho da onunla girip kapıyı kapatmıştı.
"Yunho daha dün bir bugün iki ne anlatmamı bekliyorsun?"
Wooyoung'un aklına dün gece yaşananlar gelirken yüzünde ufak bir gülümseme doğmuştu.
"Bana bu gülüşün altında yatan nedeni anlat Wooyoung. Lütfennnnn~"
Wooyoung Yunho'nun bu haline daha çok gülerken çalan telefonuyla bakışları ona kaymıştı. Arayan tabiki San'dı.
"Efendim San."
"Ne? San mı? Yani bir günde San'a mı döndüm ben? Yada yanlış kişiyle mi görüşüyorum? Siz benim sevgilim olan Jung Wooyoung değil misiniz? Hemen cevap verin!?"
Wooyoung San'ın bu tepkisine kahkaha atarken Yunho daha fazla dayanamayarak odadan dışarıya çıkmıştı. Bir süre sonra Wooyoung kendine geldiğinde San'a ancak cevap verebilmişti.
"Bi saniye hemen telefonu sevgilinize veriyorum. Efendim sevgilim."
San duyduklarıyla ve az önceki olanlardan yüzündeki kocaman tebessümü ile daha çok mest olmuştu.
"Ah hayatım az önce biri açtı telefonu 'efendim San.' Diyince aklım çıktı."
"Yaa Choi San eğer sen ilk günden böyle yapacaksan seninle çook işimiz var demektir."
"Nasıl yani?"
"Şöyle ki..."
Wooyoung tam anlatmaya başlayacağı anda odanın kapısının açılmasıyla San'ın odaya girmesi bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔BULNORİYA🔥 ⇨WOOSAN⇦
Fanfiction"Paralel evrende yolculuğun, ateşle oynamaktan farksız olduğunu çok geç anladım..." WOOSAN🔥☔🔥 =)29.⁰3.21(=