Éljen-éljen!
Most ma épp hajnali három van és a sátramba ülve várom a reggelt. Gondoltam felnézek és örömmel jelentem, hogy átléptük az 1000 megtekintést. Nem hittem el hogy sikerülni fog, de eljött végre ez a nap, arra gondoltam hogy mivel meglett az ezer megtekintés, amit ezúton is szeretnék megköszönni minden egyes olvasómnak, hozok pár érdekes tényt a történetről és a szereplőkről. Vágjunk is bele.A történetről:
Az egész sztorit valamikor két-három éve kezdtem el, még az elöző fiókomon, de aztán levettem és át írtam. Akkor körülbelül hétszáz megtekintés volt rajta, kicsit bántam hogy csak úgy levettem. A prológust és az első pár fejezetet szilveszterkor kezdtem el írni, én nem mentem bulizni, így született meg a történet alappillérjei. Na de kicsit vissza kell ugornunk az időben, mert a szereplők előbb meg voltak már mint maga a történet ötlet.
Akkoriban nagyon szerettem fanfiction-eket írni, bár a mai napig is írok. Ott dolgoztam ki Sonja és Ben karakterét, de úgy gondoltam hogy egy külön álló sztori kell nekik. Elsőként fanfictionba gondolkodtam, megakartam írni az előzményeket de aztán nagyobb fába vágtam a fejszét és megszületett ez a mű. Mivel már megvoltak a szereplők kellett egy ütős, de jó történet. Tudni kell rólam, hogy ápoló vagyok, jelenleg egyetemen tanulom a szakmát, így van már némi tapasztalatom. Az eredeti verzióban mindketten orvosok lettek volna, de úgy voltam vele, hogy eleve nehéz egy jó orvosi drámát megírni és még a két szemszög is rátett egy lapáttal, így kicsit elmélkedtem és elővettem az egyik leggyakoribb kliséket. Orvos és tűzoltó, mentős vagy épp rendőr. Aztán Dr.Csont fanatikusként beugrott, hogy lehetne Ben FBI ügynök is. Így született meg a két szakma. Már csak a helyszín kellett és itt is a Dr.Csontból merítettem ihletet. Fogtam a szereplőimet, akik Németországban voltak még a fanfic-be, majd az egészet áthelyeztem Washington DC-be. Igen ám, de kellett egy kórház. Nem akartam hülyeséget írni egy létező kórházról, ezért kitaláltam a Szent George Memorial Hospitalt vagy Szent George Kórházat és én magam építettem fel, vagyis csak félig. A kórház falai és felépítése nagyon hasonló ahhoz a kórházhoz, ahol én dolgoztam és gyakorlatra jártam. Szinte teljesen ugyanaz. Ezt azért csináltam így, mert a helyet jobban ismerem mint a tenyeremet, így nem kellett megjegyezni hogy mi hol található. Tehát van két szereplőnk, egy helyszín és két foglalkozásunk.
Az egyetlen sokáig tartó nyomozó szálat egy másik történetemből vettem át. Igen hasonló volt ott is a koncepció, hisz a gyilkos ott is orvosokat ölt, hasonló ok miatt, de az egy fanfiction pályázatra készült és jó ötletnek tűnt áttenni ide, amit nem bántam.
Eredetileg több részesre terveztem, de aztán úgy voltam vele, hogy kerekebb ha egy egész év után zárom le valami romantikussal a történetüket. Bár elképzelhető, hogy lesz egy-két külön álló egy részes történet a jövőjükről. Mondjuk egy epilógus 10 évvel későbbről. Még agyalok ezen.
A címről: Eredetileg AZ A 23-a lett volna, mivel a prológus azzal a nappal kezdődött, de nem tetszett. Ezért lett AZ A 24-e, egyrészt a karácsony miatt, másrészt utalás arra a napra amikor először találkoztak.
A szereplőkről:
Az első vázlatban Sonja lett volna Withaker, Ben pedig West, de amikor elkezdtem írni a sztorit összekevertem a két vezeték nevet és jó pár oldallal később jöttem rá a hibámra. Akkor elgondolkodtam és arra jutottam, hogy tökéletes lesz így is. Szerintem jobban illik Sonja-hoz a West mint Benhez. Nem volt kérdés hogy melyikőjük lesz a doki, a fanfictionba Ben pilóta volt, Sonja orvos, így amikor új szerepet kaptak csak Ben foglalkozását változtattam meg. Különlegessé akartam őket tenni és nem a munka által. Rengeteg romantikus sztorit ugyanarra az alapokra építenek fel, de én szerettem volna valami pluszt, így született meg a két dolgozó, de protézissel élő ember. Az ötletet a munkahelyemből merítettem. Rehab Központban dolgoztam, rengeteg olyan emberrel találkoztam, akik protézissel éltek és próbáltak vissza illeszkedni a társadalomban. Amerikában ez sokkal egyszerűbb, ezért is kerültek ide a szereplőim. Amúgy két színész nagyon illik hozzájuk, de direkt nem akartam beleírni hogy kik azok, inkább a fantáziátokra bízom ezt.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Az a 24-e
RomantizmSonja West egy átlagos orvos aki mindent megtesz azért hogy eltitkolja a valós énét. Ben Withaker pedig FBI ügynök, aki kitartóan keresi élete párját. December huszonnegyedikén az év legszebb ünnepén e két ember találkozik egymással és az életük örö...