Liebster Awards

75 4 0
                                    

Wiec tak... Ku mojemu zdziwieniu zostałam nominowana do liebster awards, za co bardzo dziękuję Fujimoto Teru :)
Rozdział ten zatem rozdziałem nie jest, paradoksalnie jest od niego sto razy dłuższy xD
Zacznę więc od odpowiedzi na pytania:

1. Co najbardziej inspiruje cię do pisania?
Zasadniczo lubię pisać, kiedy jestem pod wpływem jakiegoś konkretnego nastroju. Czasami pomysły zaczerpuję z innych opowiadań, albo też legend, które gdzieś usłyszę. Często jednak najlepsze pomysły przychodzą do mnie podczas słuchania muzyki. To ona jest moją największą inspiracją.

2. Jakie są twoim zdaniem największe wady i zalety wattpada?
Najlepsze w wattpadzie jest przede wszystkim ta możliwość podzielenia się swoimi pomysłami, tym co ktoś czuje lub chce przekazać w opowiadaniach. Moim zdaniem jest to coś czego właśnie ten świat potrzebuje - artystyczną formą ucieczki od normy i podzieleniem się czymś z innymi.
Jako wadę podam to, iż wattpad nie jest powszechnie znany. Poniekąd jest to dobre, bo umieszczane są tu opowiadania przemyślane i dopracowane, z drugiej strony jednak mało osób może zostać przez to odkryte.

3. Jakiej muzyki słuchasz?
Słucham głównie rocka i metalu, wliczając w to wszelkie ich odmiany (np. hard rock, heavy metal), ale nie ograniczam się tylko do tych dwóch. Lubię od czasu do czasu posłuchać rapu, czy dupstepu, a i popem nie pogardzę, jednak zaznaczę tu, że tylko wybranych wokalistów/zespołów.

4. Jakie są twoje ulubione zespoły muzyczne i dlaczego?
Uff... no i tu mogłabym się rozpisać. Licząc wszystkich nie wiem czy nie wyszłoby ich z 50 xD. No ale cóż...
Cechami, które cenię w zespołach jest przede wszystkim szczerość i przekaz. Nie lubię, kiedy piosenki są o niczym i nie mają konkretnej historii, a są to tylko przypadkowe słowa. Dlatego też lubię takie zespoły jak niefigurujący już oficjalnie My Chemical Romance (choć uparcie mam nadzieję, że się jeszcze zejdą!), System Of A Down (których utwór 'sugar' uparcie lata mi ostatnio po głowie), a także Shinedown. Uwielbiam Halestorm, The Pretty Reckless, Black Veil Brides i Ronniego Radke z Falling in Reverse, za to, że nie obawiają się być sobą, bez względu na wszystkich hejterów i nakłaniają do tego innych. Tacy ludzie są potrzebni!
Ukłony ode mnie należą się również Green Day, Metallice, Skillet, Linkin Park, Bring Me The Horizon, Asking Alexandria (niech cie coś trafi Danny!), Three Days Grace i Bullet for My Valentine, za wskazanie mi drogi w najgorszych chwilach.
Z polskich zespołów polecam Phedore - mało znani, ale ze świetnym poczuciem chumoru i dystansem do siebie ;)

5. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Hmmmm... weź tu wybierz. Jestem strasznym molem książkowym, więc znowu moglabym tu się rozpisać. Na pewno lubię serię z Ichem (chemia, trucizny, te sprawy ^-^), a także 'Zwiadowcy' (ubóstwiam Halta!). Nie mogłabym też nie wymienić Nevermore (wszystko przez Edgara Allana Poego), a także Artemisa Fowla, który towarzyszył mi przez dzieciństwo.
6. Jaki gatunek opowiadań najbardziej lubisz na wattpadzie i dlaczego?
Lubię jak się w opowiadaniach dzieję, więc czytam dużo akcji. Uwielbiam horrory i tajemnicę, stąd też taki gatunek mojego opowiadania.
W mojej bibliotece mieszczą się również historie fanfiction, jeżeli dotyczą one znanych mi osób. Ogólem to czytam też te, ktòre się po prostu nawiną ;)

7. Jaki talent (realny) chcialabyś mieć?
I to jest pytanie na, które trudno mi odpowiedzieć. Dużo marzę o takich niemożliwych do wykonania rzeczach,a  o tych bliższych prawdzie już nie za bardzo. Myślę jednak, że byłaby to umiejętność śpiewania, tak popularnie, bo chyba przeszkadza moim sąsiadom skrzek zza ścian :P
Także chetnie zamienilabym mój piekny fałsz na jakiś przecietny chociaż głos xD

8. Co sądzisz o wyzywaniu i znęcaniu się nad ludźmi, którzy różnią się od reszty wyglądem?
To, że ktoś nie jest taki sam jak my, tzn, ma inny styl, fryzurę i przekonania nie oznacza, że są gorsi. Ludzie to nie maszyny, produkowane hurtowo zaprogramowane tak jak reszta. Jesteśmy istotami żywymi i znęcanie się lub wyśmiewanie innych tylko dlatego, że się różnią oznacza, że tego nie rozumiemy. Nie można kogoś winić za to jaki jest i co mu matka natura w genach zakodowała. To jak wygladamy czy myślimy, to część nas i nie wypierajmy się jej, ani za nią nie przepraszajmy. To tak jakby powiedzieć 'przepraszam, że żyję'. Każdy wyraża to kim jest w dowolny sposób. Nie zrównujmy się do nic nie czujących robotów bez osobowości, gotowi na każdy Rozkaz jaki nam wydadzą. Trzeba być sobą i bronić tego w co wierzymy, bez wzgledu na to co o tym sądzą inni!

9. Jakiego zachowania nie znosisz u ludzi?
Nietolerancyjności. Nie nawidzę jak ktoś na siłe stara się kogoś przekonać do swoich racji, a co gorsza znecać się za to. Każdy kest inny i ludzie powinni to rozumieć, o czym pisałam już w poprzednim pytaniu. I tak o ile przekonania innych nie są wymierzone przeciwko komuś i ten ktoś nie narzuca ich nam, jest to dla mnie naprawdę niezrozumiałe jak człowiek może nieszanować czyjejś odmienności. Z takimi komentarzami spotkałam się zresztą nie razu, będąc ateistkom z mocno różniącymi się od innych poglądami, więc wiem co oznacza to dla osób, odrzucanych przez środowisko za bycie odmiennym...

10. Co w sobie lubisz najbardziej?
No to narcyzmie budź się xD
Najbardziej lubię w sobie włosy (tak wiem, troche tak materialnie ale nic na to nie poradzę ;))
Rano jak wstaję jestem tlenioną blondynką, uczeszę się - lekko brązowawe, jak są mokre- czarny, a z kolei jak stanę w słońcu jestem ruda :O. Za to je uwielbiam. Dodatkowo zawsze układają mi się w fale (mimo, że nigdy nic nie robilam). Słowem bardzo je lubię ;)

11. Jakie masz zainteresowania? Opowiedz o nich.
Jestem nie skromnie stwierdzam wszechstronną osobą (narcyzm part two xD). Mam wiele zainteresowań. Lubię czytać książki. To w nich przeżywam drugie życie. Mogę stać się kimkolwiek chcę, przeżywam akcję wraz z postacią.
Kocham słuchać muzyki i o niej mogłabym robić kilkunastogodzinne wykłady. To jest moja pasja, moje wyrażenie siebie. To one mi pomagają w trudnych chwilach i są niezastąpioną częścią mnie.
Uwielbiam też chemię i wszelkie trucizny i substabcje potencjalnie trujace. Niektórzy twierdzą, że jestm piromanką, albo, że szykuję się na apokalipsę (kto wie może mają rację... ). W każdym razię kiedy tylko mogę siedzę po nos w książkach, czy też artykułach w internecie na temat zatruć, różnych substancji chemicznych (chyba póję na medyka sądowego xD) itp.
Taki kujonek ^-^
Jeżeli chodzi o pozostałe to już nie chcę się rozpisywać. Kręcą mnie Indie, język Hindii, j. Ang, lubię też porysować lub pośpiewać (czytaj udawać rannego kota).

No i koniec. Jestem ciekawa czy ktoś go w ogóle przeczyta... Gratuluję osobom, które przez to przebrnęły i z góry wybaczcie za ewentualne błędy >w
Chciałabym nominować jeszcze: xZRANIONAx oraz Max - Wolf
A oto pytania, na które macie odpowiedzieć (powodzonka ;)):

1. Jak odkryłaś/łeś wattpada?
2. Czy masz swojego idola/ kogoś, kogo podziwiasz?
3. Twoje ulubione motto?
4. Co twoim zdaniem powinno być w dobrym opowiadaniu?
5. Co sądzisz o początkujących pisarzach? Co byś mi poradziła/dził
6. Co było twoją inspiracją?
7. Czego słuchasz (wykonawcy) i dlaczego oni?
8. Co robisz w wolnym czasie?
9. Jakich języków obcych się uczysz? Co o nich sądzisz?
10. Gdybyś mogła/mógł co byś zmieniła/zmienił w tym świecie i dlaczego?
11. Jaką książkę mogłabyś/mógłbyś polecić?

The ForgottenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz