Cześć i czołem, kluski z rosołem! Zostałam nominowana do LA i to po raz trzeci! (Jak ktoś nie widział part two, zapraszam na moje drugie opowiadanie From The Inside, którego nikt nie czyta ;))
Dziękuję Twenty_Chemical_Days za nominacje i małą ilość pytań (mój mózg się nie przegrzeje xD)
Zaczynamy1. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Oooo jestem dzieckiem Jetixa. Oglądałam "Przerwę" "Kim Kolwiek" "Pucce" "Amerykański Smok Jake Long" "Ach ten Andy" "Witch" dopóki nie znałam każdego odcinka na pamięć... Aż zdjęli Jetixa i wkroczyły takie bajki jak "Danny Phantom" i "Cuzco" xD2. Masz jakiś talent? Jak tak, to jaki?
Tak. Moim największym talentem jest dobieranie sobie zajęć. Zazwyczaj działa to tak, że zapisuje sie na mase zajęć, WSZYSTKIE DZIWNIE PASUJĄ NA STYK i kończena tym że w domu jestem o 18 i nie mam już siły/czasu na nic innego jak walnięcie się na łóżko i spanie :')3. Najgorszy film jaki w życiu widziałaś?
Powiedziałabym że oglądam same dobre filmy, bo nic nie przychodzi mi do głowy xD4. Ulubione shippy?
FRERARD - Gerard Way+Frank Iero (omfg to sie nigdy nie nudzi :D)
Konnie - Johnnie Guilbert+ Kyle Hall
Johlex - Johnnie Guilbert+Alex
Nuna - Luna Lovegood + Neville Longbottom5. Budzisz się w środku nocy, a na środku twojego pokoju , twoi ulubieni wokaliści tańczą makarenę. Co robisz?
Czy mogę zaznaczyć, że kocham to pytanie? xD
Krzyczę: "Jak wy sie tu ku...rczaki zmieściliście?! I kto wam pozwolił zacząć beze mnie?!" Po czym wstaję i wymiatam makarene jak szakal i wołam do ludzi, czy zdołają mnie pobić!
Tak bardzo widzę Chrisa z MIW i Marilyna Mansona wywijającego w macarene :')I to tyle!
Nominuję jeszcze:@Cute_Killjoy
Czytelniczka551
@sandi1121
@eileenn0
anulka9394
DarknessxQuinnA oto pytania:
1. Motto życiowe?
2. Ulubieni wokaliści/wokalistki?
3. Czy masz swoją ulubioną książkę? Jaką?
4. Co zrobiłbyś/zrobiłabyś gdyby nasz świat zaatakowały żelki mutanty?
5. Ulubiona część garderoby?
6. Czego nie lubisz w ludziach?
7. Wierzysz w jednorożce?
8. Czy masz swojego idola/idolke? Kim jest?I tyle, nie zamęczam was :)
Na koniec chciałabym wam wszystkim serdecznie podziękować za PONAD 500 WYŚWIETLEŃ!!!!! Jesteście cudowni ♥♥♥
Chętnie bym was poznała, więc śmiało piszcie. Jak wam mija rok szkolny? Zrobiliście coś szalonego na te wakacje? Podzielcie sie doświadczeniami, mam wrażenie że jestem nudna :/
Do następnego rozdziału i pozostańcie wspaniali! Cześć!
CZYTASZ
The Forgotten
Mystery / ThrillerHistoria lubi się powtarzać, a duchy lubią powracać w to samo miejsce. Czy Raven odkryje tajemnice zanim będzie za późno? Kto jest mordercą?