Rozdział 2

748 35 3
                                    

- Dzień dobry - weszła dyrektorka do klasy przerywając nam lekcję historii.
- Dzień dobry - powiedzieliśmy wszyscy chórem.
- Chciałabym przedstawić Wam nowego ucznia. Od dzisiaj będzie chodził z Wami do klasy. To jest Patryk Finowski. - Moim oczom ukazał się wysoki, wysportowany, mega przystojny chłopak. Miał piękne ciemno kasztanowe włosy, tak jak ja i błękitne oczy również tak jak ja. Czuję coś dziwnego. Jakby motyle w brzuchu. Czy to miłość? Nie wiem. Jest taki słodki. Mrugnął do mnie...... Nie, nie mogę pokazać, że mi się podoba, nie. Co mam robić. Usiadł ławkę za mną. Nie mogę się obrócić. Zrobiłam to, uśmiechnął się do mnie. Boże, jaki on ma piękny uśmiech. Nawet nie zauważyłam, kiedy zadzwonił dzwonek na przerwę. Wszyscy już wyszli tylko ja zostałam. Aj, muszę się spakować. Szybko......

- Am co ty byłaś taka zamyślona na lekcji? Co, spodobał ci się Patryk? Na pewno - zachichotała Oliwia, gdy stałyśmy na szkolnym korytarzu.
- Przestań, to nie prawda.... - musiałam skłamać, ale nie powinnam, przecież to moja naj przyjaciółka.
- Nie kłam, źrenice ci się powiększają. - No i muszę jej powiedzieć.
- No dobra, i śmiej się teraz ze mnie - powiedziałam
- No co ty? Ja miałabym się z Ciebie śmiać?
- Mhm...
- Hej kotku - powiedział Dawid przytulając Oliwkę od tyłu.
- Hej. Co słychać? - powiedziała Ol.
- Fajny jest ten Patryk. Myślę, że się z nim zaprzyjaźnię. Czemu się tak śmiejecie? - powiedział, a my brechtałyśmy się w najlepsze.
- Amelka mogę mu powiedzieć? - powiedziała do mnie Ol.
- Ok, ale jak nie wygada? - odpowiedziałam
- Nie wygadam - powiedział zaciekawiony Dawid.
- Dobra, Am się w nim zabujała.
- Serio? - Dawid zrobił wielkie oczy
- No co? Nie można się zakochać? - zapytałam oburzona.
- No można, ale się zdziwiłem.
- Wybaczam - zaśmiałam się.

- Hej - nawet nie zauważyłam kiedy wybiła godzina 16 a już przyszła Oliwia.
- Hej, wejdź - pokazałam ręką w stronę salonu.
- Co słychać?
- Muszę ci coś pokazać - pokazałam na wiadomość którą dostałam od Patryka na Facebooku.
- Ojej, on chce się z Tobą spotkać, bo chce Cię lepiej poznać.
- No i nie wiem co mam odpisać, pomóż - poprosiłam
- Napisz, że możecie i kiedy mu pasuje. Może jeszcze napisz, że bardzo ci miło, że chce się z Tobą bliżej poznać.
- Ok, już piszę - ledwo napisałam i już dostałam odpowiedź. Napisał, że może jutro o 11 w parku.
- Popatrz, odpisał - pokazałam wiadomość Ol.
- No widzisz, ubierz się jutro jakoś sexy i śmiało idź. Na pewno się Tobą oczaruje. - powiedziała moja przyjaciółka.
- Dobra, idę. Dobrze, że jutro sobota.... - odetchnęłam
- To co robimy? - zapytała Oliwka
- Może zrobimy sobie pizzę? - zaproponowałam
- Ok, super pomysł.
- Tylko musimy iść jeszcze do sklepu bo nie mam kilku składników.
- Ok - powiedziała i wyszłyśmy. Miałyśmy tylko 5 minut piechotką.

- Pycha - powiedziała Ol, gdy skończyłyśmy zajadać się pizzą.
- Prawda, pooglądamy jakiś film - powiedziałam
- Ok, to może "Tylko mnie kochaj"? - wiedziała, że kocham ten film
- Przecież wiesz, że to super pomysł - oglądałyśmy i zajadałyśmy się popcornem.

- Idę się umyć - powiedziałam gdy skończyłyśmy oglądać
- Ok

- A teraz ja - powiedziała Ol, gdy wyszłam. Pościeliłam nam łóżko w sypialni rodziców.

- Już jestem - Ol przyszła do sypialni. Miała śliczną niebieską piżamkę. Po długich rozmowach w końcu zasnęłyśmy.

____________________________________________________________

I 2 rozdział 😊 Mam nadzieję, że się podobał. Miał być jutro, ale udało się jeszcze dzisiaj 😜
Patrycja20023

Czy to miłość?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz