Nuestros tres

1.8K 152 103
                                    

~Witam^^

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

~Witam^^

Jimin patrzy z zaskoczeniem na przyjaciela, który prosi go o coś tak absurdalnego. W niedowierzaniu mruga swymi oczami, próbując dostrzec w Taehyung, choć trochę zwątpienia, czy może rozbawienie, które mogłoby świadczyć o jego nieszczerości, jednak nic nie wskazuje na to, aby sobie z niego żartował, przez co pokręca nerwowo głową.
— Czy ty jesteś masochistą? — pyta wprost.

— To znaczy? — unosi brew. — Chcę zobaczyć, dlaczego Jungkook tak się w to zaangażował, a żeby go zrozumieć, muszę to zobaczyć — wyjaśnia przyjacielowi, który przez jego słowa puka się wyraźnie po czule, co wydaje z siebie wyraźny dźwięk.

— Chcesz widzieć, jak twoja pierwsza nieodwzajemniona miłość rucha naszą koleżankę? — pyta z niedowierzaniem, a Taehyung już może dobrze zrozumieć oburzenie Jimina. Właściwie jest to bardzo niewygodne i wręcz odrzucające, ale coś każe mu odłożyć na bok swoje własne poglądy i spróbować się zagłębić w to, co jest dla jego najlepszego przyjaciela obecnie sensem życia.

— Oczywiście, że nie chcę, ale pragnę go zrozumieć. Chce wiedzieć, dlaczego....

— No ja nie wiem, czy to jest dla ciebie — przerywa mu Jimin, który nie może zaprzestać poruszać swą głową na boki. — Zobaczysz tylko kawałek, a już zaraz to rzucisz, mówię ci. Taehyung to nie jest dla ciebie. Dobrze cię znam i wiem, jak reagujesz na samo słowo seks, a jak o tym mówimy, to cały czas jesteś zniesmaczony, co to dopiero będzie, jak będziesz to oglądał? — unosi brew. — Nie wytrwasz tego — dodaje, będąc przekonanym co do swoich słów, którym niestety Taehyung nie może zaprzeczyć. To prawda, czasem zachowuje się, jakby te sprawy były czymś strasznym, jednak to przez to, że uważa to za coś osobistego? Coś, czym może dzielić się tylko para? Możliwe, że przy Yoongim i Jiminie nie łatwo jest zachować ten pogląd, gdy wciąż sobie wytykają sobie własne błędy łóżkowe.

— Wiem, że może być dla mnie trudne, ale wciąż chcę, żebyś mi to pokazał — mówi zdecydowany.

— Lepiej to przemyśl — mówi, chcąc go jednak od tego odwieść. — Nie mówię ci tego, abyś rezygnował z urozmaicania sobie życia takimi filmikami, ale wolę ci oszczędzić bólu przez tę stronę. Jak chcesz, podam ci linki do lepszych stron, gdzie nie będzie Jungkooka i Yuri, a za to sami fajni faceci — proponuje, a Taehyung pokręca w sprzeciwie głową.

— Nie chce oglądać tego dla przyjemności, a tym bardziej innych stron. Chcę zobaczyć tą, na której jest Jungkook — mówi z pewnością w głosie, a Jimin mierzwi dłonią swe włosy, wiedząc, że Taehyung sobie tego nie odpuści.

— Dlaczego ci aż tak bardzo na tym zależy? — pyta, patrząc w oczy chłopaka.

— B-Bo chce wiedzieć, dlaczego tak bardzo go to satysfakcjonuje — odpowiada, odwracając wzrok. — Chciałbym być bliżej i to zrozumieć — dodaje.

¿Puede ser?| J.JK & K.THOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz