העונש

414 20 10
                                    

נ.מ. פרסי
הקרפדה הסתומה נתנה לי עונש בחמש בערב כל השבוע. עכשיו אין לי כמעט זמן להיות עם החכמולוגית שלייי😭
טוב, היא תראה מה זה!

מעבר זמן לשעה חמש בערב

נ.מ. הארי
הגעתי למשרד של פרופסור אמברידג' וראיתי שפרסי ג'קסון עוד לא הגיע
''לא נחכה למר ג'קסון, תתחיל בינתיים. אתה תכתוב כמה שורות בשבילי.'' התכופפתי להוציא עט נוצה והיא מיהרה לומר ''לא, לא, לא בעט שלך, אתה תכתוב בעט מיוחד משלי''.
היא נתנה לי עט נוצה מוזר בצבע שחור (ה.כ. תתקנו אותי אם אני טועה בצבע). בדיוק כשהושיטה לי את העט, נכנס פרסי. ''הו, מר ג'קסון, אני רואה שהחלטת להגיע'' היא אמרה
נ.מ. פרסי
איחרתי בכוונה לעונש וכשנכנסתי אמברידג' אמרה ''הו, מר ג'קסון, אני רואה שהחלטת להגיע''
''את רואה נכון'' עניתי
היא התעצבנה. מעולה. התכנית עובדת.
''כמו שהתחלתי להסביר למר פוטר, אתם תכתבו כמה שורות בעטים מיוחדים משלי. הנה העטים.'' היא הושיטה לי ולהארי עטי נוצה בצבע שחור.
יש משהו מוזר בעטים האלה...
''אני רוצה שאתה, מר פוטר יקירי תכתוב 'לא אספר עוד שקרים', ואתה, מר ג'קסון יקירי, תכתוב 'לא אצעק ולא אקלל את המורה'. התחילו''
פתאום הארי אמר ''לא נתת לנו דיו''
''אתם לא תזדקקו לדיו'' ענתה אמברידג' וראיתי שהיא מנסה להסתיר חיוך.
אוי לא.
פתחתי את אנקלוסמוס בתור עט וכתבתי להארי על פתק 'תזהר, יש משהו לא טוב בעטים האלה... ותזרום איתי לעצבן אותה, יש לי תכנית' העברתי לו את הפתק במהירות וסימנתי לו בשפתיים אחרי שקרא את הפתק 'תדבר איתי'.
הוא עשה סימן של 👌🏻 והתחלתי
''הארי'' לחשתי ''איזה קבוצת קווידיץ' אתה אוהד?'' וסימנתי לו בשפתיים 'תחרטט, העיקר שנלחש'
''אני מעדיף את התותחים מצ'אדלי, לדעתי הם הכי טובים''
השתמשתי בידע שאנבת' סיפרה לי על קבוצות קווידיץ'
''ומה עם ההרפיות מהרלידד?'' שאלתי
''זה ההרפיות מהוליהד'' הוא לחש ''והן די טובות, בעיקר הקפטן שלהן, ג'ונס''
''תפסיקו לדבר במהלך העונש'' אמרה הקרפדה
''תפסיקי להעניש במהלך השיחות שלי'' עניתי
''למה אני עדיין שומעת אותך מדבר?'' היא שאלה בכעס חנוק
''כי יש לך אוזניים'' עניתי כאילו זה מובן מאליו
ראיתי שהיא תכף מתפוצצת מכעס, מעולה
''צאו מפה מיד!'' היא צרחה בזעם
יש! זה עבד!
יצאנו והארי לחש לי ''תודה''
''בבקשה'' עניתי ''אני יודע מניסיון איך מתחמקים מעונשים בלי להבריז מהם. צריך לעצבן את המורה עד שהוא מתפוצץ מכעס ו'זורק' אותך מהכיתה/המשרד שלו. בוא נגיד את זה ככה, זה לא הפעם הראשונה שהייתי בה בעונש, והמשפט הזה תמיד עובד''
''המשפט של 'כי יש לך אוזניים'?'' הוא שאל
''כן, למרות שיש עוד הרבה דרכים לעצבן מורה'' עניתי ''וזו לא הדרך היחידה להיפטר מעונשים, אבל את הדרכים האחרות נעשה מחר ובשאר הפעמים הבאות, ואם לא יהיו הפעמים הבאות, אני מניח שתצטרך לגלות לבד את הדרכים האחרות''
עכשיו כבר היינו מול הדלת לחדר המועדון שלנו. בשביל להיכנס לחדר המועדון שלנו, צריך גם סיסמא וגם לענות על חידה.
''כנפי דרקונים'' הארי אמר (ה.כ. זאת הסיסמא הנוכחית) ואז נקשתי על המקוש שיש שם, בשביל לענות על החידה. גיליתי לפני כמה זמן שרוב החידות הן על המיתולוגיות היוונית והרומית. מעניין למה. (בציניות, אני יודע למה)
''מי זה כירון, ומה ההבדל בינו לבין כארון?'' שאל המקוש (כן, המקוש מדבר). ''אתה רוצה לענות, או אני?'' שאלתי את הארי
''תענה אתה, אני לא בטוח בתשובה...'' הוא אמר
''אוקיי'' אמרתי ''כירון הוא קנטאור, והוא אימן את כל הגיבורים היווניים שהיו, וההבדל בינו לבין כארון, חוץ מההבדל בשם זה שכארון הוא לא קנטאור, הוא עובד בשביל האדס אל השאול, ומפעיל את מעבורת המתים, הנקראת גם המעבורת של כארון''
''יפה ענית'' אמר המקוש והדלת נפתחה
בפנים חיכו כל החצויים (ה.כ. כשאומרים החצויים מתכוונים לשבעה + סולאנג'לו)
ביחד עם הרמיוני ורון

מעבר זמן לארוחת בוקר

הייתי באמצע לאכול, כשהדלת של האולם נפתחה. הרמתי את הראש והשתנקתי.
מה המאמן הדג' וקליפסו עושים פה???
דמבלדור קם ואמר ''תלמידים יקרים, החלטתי שמהיום יהיו שיעורי ספורט לכולם במערכת. אז אלה יהיו הפרופסורים לספורט- המאמן הדג' וקליפסו. שיעורי הספורט יתחילו היום.''
אני והחצויים האחרים כבר היינו באמצע הדרך למאמן וקליפסו כשדמבי סיים לדבר. ליאו קפץ על קליפסו והם התחבקו. שמתי לב שכזה קרה, כמה בנים נאנחו באכזבה. אויש, נו.
המאמן צעק ''חמישים שכיבות שמיכה, פחזניות, ואז לחזור למקום!''
נ.מ. הארי
המורה החדש, המאמן הדג', צעק על החברה החדשים ''חמישים שכיבות סמיכה, פחזניות, ואז לחזור למקום!''
והן עשו את זה! הם ישר קפצו על הרצפה ועשו חמישים שכיבות סמיכה! גם הבנות!
כל האולם (וגם אני) הסתכל בתדהמה כשאנבת' סיימה לפני כולם ועלתה על הגב של פרסי, שהיה באמצע. זה לא הזיז לו!!! ראיתי שהוא מחייך ומסתכל לאחור על אנבת' וממשיך כאילו כלום!
כשפרסי סיים הוא התהפך בקפיצה, ואנבת' עפה לאוויר. זה לא הזיז לאף אחד מהחדשים, אבל כל האולם, וגם אני, נשמנו בבהלה. פרסי, שעמד, חייך לעבר אנבת', שחייכה אליו בחזרה. פתאום, לפני שהספקתי למצמץ, פרסי קפץ לאוויר, תפס את אנבת', ונחת על הרצפה בקלילות כשאנבת' בזרועותיו. ואז הם התנשקו. רגע, מה ???
כל הבנות באולם אמרו ''אוווווו'' והרבה מהן גם התנשפו באכזבה, כנראה הן רצו את פרסי. נו באמת.
נ.מ. פרסי
החלטתי קצת להשוויץ, לא נורא
אחרי הנשיקה, חזרנו לאכול כאילו כלום לא קרה, והאמת, כלום לא קרה. חוץ מזה שהמאמן וקליפסו הגיעו.





                                                                        
היי!
פרק קצת קצר...
802 מילים...
זה ממש קצר, אבל רציתי לעשות את העונש והסצנה האחרונה לפני שאני מדלגת לסוף שנה...
אז סליחה שהפרק כלכך קצר, אני אשתדל להעלות היום עוד אחד כפיצוי...
הפרק הבא יהיה כבר בסוף שנה, אז הסבר קצר-
פרד ג'ורג' ולי ג'ורדן הם בני הרמס
ג'יני בת אפולו
לונה בת זאוס
את הארי רון והרמיוני עוד לא גילו.

טלבת'

פרסי ג'קסון והארי פוטר (כרגע)Where stories live. Discover now