סוף השנה, נבואה מטרלוני?

367 19 13
                                    

הודעה קצרה-
כל מי שבבית הוגוורטס יודע על האלים, כמעט כולם יודעים מי ההורה/ האב.אם הקדומים האולימפיים שלהם

נ.מ. הארי
אני עדיין בהלם
סיריוס מת... ולא עשיתי כלום.
רון והרמיוני כל הזמן אומרים שזאת לא אשמתי, שלא יכולתי לעשות כלום.
אני לא בטוח כל כך שזה נכון.

מעניין מה הקשר שלי לאולימפיים.
אני חצוי? או נצר? או גם וגם?

כן, בזמן האחרון המחשבות שלי קצת משוטטות. כנראה בגלל ההלם, לפי הרמיוני ואנבת'.

מעניין איך נראה מחנה יופיטר. ואת מחנה החצויים אני אראה עוד מעט. אנחנו הולכים לבקר שם, אני, רון, הרמיוני, לונה, ג'יני, פרד וג'ורג', לי ג'ורדן, מאלפוי, ונוויל, שמסתבר שהוא בן דמטר. אין פלא שהוא טוב בתורת הצמחים.

סיפרו לנו על הנבואות הגדולות. מסתבר שמי שהגיעו להוגוורטס הם החצויים הכי מובחרים- השבעה מהנבואה הגדולה השנייה ביחד עם ניקו די אנג'לו, שהוא בן האדס חזק מאוד, ווויל סולאס, המרפא הכי טוב במחנה החצויים.

נ.מ. לונה (תודו שלא ציפיתם)
אני קצת דואגת להארי, הוא ממש לא מרוכז לאחרונה.
אני מבינה למה, הרי סטאבי בורדמן מת וסטאבי היה הסנדק של הארי.

הרמיוני לא מאמינה לי. היא חושבת שאני מטורללת. שתחשוב מה שהיא רוצה.

''הארי, מה קורה?'' ניגשתי אליו. הייתי שם במשרד הקסמים, ראיתי כמה סטאבי היה חשוב לו. (ה.כ. בקרב במשרד הקסמים היו כל מי שהלכו בספר הארי פוטר 5+ השבעה-ג'ייסון+סולאנג'לו)
''מה?'' הוא שאל ''אה, לונה... היי. מה שאלת?'' ''שאלתי מה קורה. אתה נראה לא מרוכז בכלום, ואתה ממש חיוור. אני דואגת לך'' עניתי בכנות
''אה, זה... זה סתם. חשבתי על כמה דברים'' הוא ענה, וראיתי שדעתו מוסחת.
''טוב, זה דיי ברור שאתה לא ממש רוצה לדבר. ביי'' אמרתי והלכתי

נ.מ. רון (זה גם לא היה כל כך צפוי, תודו)
סיריוס מת. מסכן הארי.
הלכתי לשיעור גילוי עתידות, לבד, כי כל החצויים (הישנים) אף פעם לא באו לגילוי עתידות, והארי לא מרוכז. אז הלכתי לבד.

בסוף השיעור, שהיה משעמם במיוחד לקראת סוף השנה, טרלוני קראה לי להישאר, ולסגור את הדלת.
פתאום העיניים שלה זהרו קצת והיא אמרה בקול מצמרר

''אחד עשר חצויים במסע
שתי ציידות, הפכים מאוהבים, בת הטיטאן, והשבעה שהם שישה
שלוש אוייבים יעלו ויקומו
שניים מוכרים ואחד אוייב הקוסמים
שני מתים יחזרו לחיים, סנדקו של הנבחר ובנו החצויי של אדון השחקים.
החצויים והקוסמים יתאחדו, וכך יוכלו לעמוד מול השלוש שלגדולה עלו.
באמצע המסע יתגלה החצויי התריסר,
נצר הים יתגלה באמצע הכפר, וגם האחת שבמסע יש לה אחות, תתגלה בעת שתמצא את האות''
אוקיי, זה ממש מלחיץ.
''הכל בסדר יקירי? למה לא הלכת? אתה תאחר לשיעור הבא שלך'' אמרה פתאום טרלוני בקול הרגיל שלה
אוקיי, אני עף מפה. ''כן, אני הולך'' אמרתי ויצאתי משם בהקלה.

פרסי ג'קסון והארי פוטר (כרגע)Where stories live. Discover now