נ.מ. פרסי
''הרמיוני גריינג'ר''
''הוגוורטס''
צדקתי! ''צדקנו'' לחשתי לאנבת'
''שקט, מוח אצה'' היא ענתה
''רון וויזלי''
''הוגוורטס''
''הארי פוטר''
''הוגוורטס''
''לבנדר בראון''
''נשארת''
לא היה לי כוח להקשיב, אבל לסיכום מהשנה השביעית- פרד ג'ורג' ולי ג'ורדן
שישית+שלישית+ שנייה+ ראשונה- כמה תלמידים ששמם לא ברור
חמישית- הארי רון הרמיוני ומאלפוי
רביעית- ג'יני ולונה, שעליה ידענו
כשהכל נגמר דמבלדור אמר''נתחיל לאכול''.
בדיוק כשסיים לדבר, נפתחה הדלת של האולם וראיתי שעומדת שם ילדה עם עיניים בצבע דבש שיער ארוך עד המותניים חום בהיר מעורב עם קצת כהה וקצת בלונדיני עם משקפיים שחורות וזהובות שלבשה חולצת טישרט כחולה וחצאית רחבה בצבע אדום עם סנדלי שורש (כן, אני מכיר סוגי סנדלים!)
היא הסתכלה מסביב ואז ראתה אותי. אוי לא.
היא צווחה ''פרסי ג'קסוןןןןןןןןן!!! אנבתתתתתתתת'!!! השבעה וסולאנג'לוווווווווו!!! וגם האריייייייייייייייי ורוןןןןן והרמיונייייייייייייי!!! אני חולמת???'' היא צווחה וצבטה את עצמה ''אווץ', זה לא חלום... רגעעעע זה אמיתי???
אעאעאעאעאעאעאעאעאעא!!! אני מתפאנגרלתתתת!!!''
''סליחה מי את?'' שאל דמבלדור
''אני... תקראו לי שחר. רגעעעעעע דמבלדור???'' היא ענתה
אוקיי, היא ממש מוזרה... כשהיא אמרה שנקרא לה שחר היא נראתה ממש עצובה וגם זה לא ניראלי השם האמיתי שלה ושנייה אחר כך היא צווחה מהתרגשות כשהתנפלה על דמבלדור...
נ.מ. שחר (או שאולי לא?)
אעאעאעאעאעאעאעאעאעא!
ניראלי נכנסתי לתוך הפאנפיק של עצמי!!!
אני שכבתי על המיטה בחדר שלי ופשוט מצאתי את עצמי מחוץ לאולם הגדול! נכנסתי והיו 5 שולחנות בתים, כמו בפאנפיק שלי! ובשולחן החמישי היו את כל מי שכתבתי!
התפאנגרלתי כשראיתי את פרסבת' והשבעה מינוס ג'ייסון פלוס סולאנג'לו וגם את הארי רון והרמיוני
אעאעאעאעאעאעאעאעאעא
נ.מ. פרסי
היא התקרבה למצנפת ואמרה ''אני צריכה להתמיין''
המצנפת אמרה ''לכי לבית הוגוורטס''
היא באה והתיישבה לידינו. ליתר דיוק היא נדחפה ביני ובין וויל.
''אמממממ היי'' אמרתי ''אז את שחר?''
''מוח אצה'' שמעתי את אנבת' ממלמלת
''כן, ואני יודעת על מי שאתם ואני יודעת שצריך לשמור אתזה בסוד, ואני גם כזאת, לא הכירו בי, אבל אני יודעת שאני אחותך אנבת', ואני אחיינית שלך פרסי, ואני גם אחיינית של וויל, קלוביס מהמחנה וגם אחיינית של... אין פה בני הקטה... בקיצור, אני בת אתנה, נצר פוסידון, אפולו, היפנוס, הקטה, ועוד הרבה אחרים, יותר רחוקים, שאני לא כלכך יודעת לגביהם, אבל אני דיי בטוחה שאני נצר האדס וזאוס''
וואו היא אנרגטית. רגע, היא יודעת שהיא חצוייה ונצר לפני שהכירו בה?
ואיך היא יודעת כל כך הרבה עלינו? זה מחשיד...
''ולא, אני לא מפלצת, פשוט קראתי את כל הספרים עליכם וגם על הארי, אני באה ממקום אחר, שיש בו ספרים על כולכם, ואני דיי בטוחה שהגעתי לפה דרך שער בסגנון נרניה, שדרך אגב זה עוד סדרה שיש'' היא אמרה
היא קראה לי את המחשבות?
''ולא, לא קראתי לך את המחשבות, זה אסור על פי החוק בערים האבודות, למרות שאני לא בטוחה ששומרת הערים האבודות קיים פה, אבל כעיקרון אני כן טלפתית אם זה קיים פה''
נ.מ. אנבת'
אוקיי, אני עומדת לחקור אותה.
החלפתי מקום עם פרסי
''היי שחר, אני אנבת' צ'ייס'' התחלתי ''אני יודעת'' היא אמרה
טובבבב...
''בכל מקרה, דיברת על ספרים עלינו. מה זאת אומרת?'' שאלתי
''אני באה מעולם אחר, שכל המקום הזה, כל הדמויות פה, הם מסדרת ספרים בשם הארי פוטר, ויש עוד סדרת ספרים, סליחה, סדרות, עליכם, יש את פרסי ג'קסון והאולימפיים שזה על מקצת לפני שפרסי מותקף בבית הספר שלו ועד לטיפה אחרי סוף המלחמה בקרונוס, יש את הסדרת המשך גיבורי האולימפוס שזה על המלחמה בגאיה, וגם מתי שפרסי נעלם והיה את המסע לשחרור מלכת הפרות, ויש את גורלו של אפולו, שזה מה שקורה לאפולו בזמן שהוא בן אדם, ואתם פחות שם, כמעט ולא, ויש גם סדרה על מגנס, בן דוד שלך, קוראים לה מגנס צ'ייס והאלים של אוסגרד, ויש עוד סדרה של ריק ריירדן, שהוא הסופר שכתב את הסדרות האלה, אבל הסדרה הזאת לא קשורה, אז זהו''
''וואו...'' הייתי בהלם
''ודרך אגב, אני אחת מהחצויים האלה שאין להם דיסלקציה, אבל יש לי הפרעת קשב וריכוז ו- אולי כדאי שאני אשתוק עכשיו''
YOU ARE READING
פרסי ג'קסון והארי פוטר (כרגע)
Фэнтезиיום אחד, הארי משתתף בישיבה של המסדר, עם רון והרמיוני. והוא מגלה חדשות מרעישות לוולדמורט יש ילדה? ונכד? אז כן. מי זה פרסי ג'קסון? מי אלה החברים שלו? מה הם מסתירים? הם חצויים. וככל הנראה גם השלישייה. אבל מה קורה כשיש נבואה חדשה? היי! זה הפאנפיק הראשון...