הצעת נישואים (או שלא?)

227 13 14
                                    

נ.מ. פרסי
עשינו יום חופשי מתכנונים, לרווחת כולנו, אז החלטתי לנצל את ההזדמנות, וללכת לפייפר.
אבל קודם, הייתי צריך לקבל אישור מאתנה ופרדריק, לקבל את ברכתם ואת ברכתו ואישורו של אבא שלי, ולעדכן את אמא.
התחלתי עם פרדריק; התקשרתי אליו באיריס נט. השיחה הלכה בערך ככה:
''שלום, כאן פרדריק צ'ייס מדבר''
''היי מר צ'ייס, זה פרסי. פרסי ג'קסון''
''החבר של אנבת'?''
''כן. ובנוגע לזה אני רוצה לדבר''
''הכל בסדר?''
''כן, הכל בסדר. אני רוצה להציע לאנבת' נישואים, ואני רוצה את אישורך וברכתך''
''*התלהבות צווחנית קצרצרה* אני מסכים. יש לך אישור ממני להתחתן איתך אם היא תרצה, וברכתי מוענקת לך''
''תודה רבה מר צ'ייס''
''תקרא לי פרדריק''
''ביי פרדריק''
יאפ. שיחה מוזרה.
ניסיתי להשתמש בטלפתיה עם אבא שלי, כי אם אני עומד בתוך מים, ואבא שלי מקשיב, אנחנו יכולים לדבר בטלפתיה. הטלפתיה עבדה. (ה.כ. אני עצלנית כרגע וגם מתה מעייפות אז אני לא אכתוב את השיחה)
אבא הסכים.
עם אתנה היו כמה וויכוחים ואיומים, אבל היא הסכימה.
אז הלכתי לפייפר.

נ.מ. פייפר
ישבתי בסלון וקראתי ספר ביוונית, ספר שחצוי כתב פעם וזה מסביר על מלא מפלצות. אגב, לספר קוראים 'המדריך השלם לחצוי היווני' (ה.כ. אני?? חירטטתי שם מטומטם שלא באמת צריך אותו רק בגלל שאני עייפה אבל לא מצליחה להרדם כי שתיתי משקה אנרגיה שקוראים לו מונסטר לפני לא הרבה זמן??? מה פתאום?)
פתאום פרסי בא אליי וביקש לדבר איתי בצד, לבד. הלכתי איתו, והוא התחיל לדבר.
''אוקיי, אז כבר המון זמן אני ואנבת' זוג, וחשבתי על זה הרבה... ואני רוצה להציע לאנבת' נישואים'' הוא הטיל את הפצצה
מה?
רגע מה?
מה???
אאאאעעעאעאע!
יסחדלקטץגגחץגחתגולרווש!!!
פלטתי צווחה ופרסי סתם אוזניים.
''פייפר! אני לא רוצה שכולם יידעו... את יכולה לעזור לי לתכנן את ההצעה?'' הוא שאל וראיתי שהוא מובך
''ברור!!!'' קפצתי משמחה וכבר התחילה להתגבש לי תכנית

נ.מ. פרסי
יופי, היא הסכימה.
אוף אני לחוץ.
אני לא צריך להיות לחוץ.
להירגע.
''יש לי רעיון אדיר'' אמרה פייפר וקטעה את המחשבות שלי ''וזה יהיה גם מצחיק''
''מעולה'' אמרתי לה ''ספרי''
''אוקיי אז ככה'' אמרה פייפר ''אתה תלך באגביות כזאת ותגיד לאנבת' שאתה לא כל כך אוהב את השם שלה. היא בטוח תכעס, ותשאל גם למה, או למה אתה רוצה שהיא תחליף.
אתה תמלמל קצת בקול 'ג'קסון'
אחרי התגובה שלה, שכניראה תהיה קרב, אתה תזמין אותה לדו קרב, ולאו דווקא תנצח אותה, אלא בעיקר אתה תופס אותה ממאחור ושואל אם היא רוצה אמת או חובה. נקרא לכולם (נצטרך את שיתוף הפעולה שלהם) וכשייצא לאנבת' היא בטוח תבחר חובה. נכריח אותה לעשות מייקאובר ועד שאני והייזל נסיים איתה אתה תתארגן וכל השאר יעזרו לסדר במהירות טיל איזשהו משהו יפה שנתכנן תכף, וכשנחזור אתה תציע לה נישואים''
''אחלה רעיון'' אמרתי ''רק נקווה ששום דבר לא ישתבש''
אני ופייפר הלכנו לכולם, ואחרי שהשגנו את שיתוף הפעולה שלהם הלכתי לאנבת', להתחיל בתכנית.
נ.מ. אנבת'
הייתי בדרך לחדר שלי, רציתי לקרוא קצת. פתאום פרסי עבר לידי, ואמר באגביות ''את יודעת אנבת', אני לא ממש אוהב את השם שלך...''
מה???
איזה חצוף!
''מה הבעיה בשם שלי???'' שאלתי בכעס ''איזה שם אתה רוצה שיהיה לי???''
''ג'קסון'' הוא מלמל בקול כמעט בלתי נשמע.
רגע, מה???
''אתה- אתה הרגע-'' התחלתי בהלם
הוא התחיל להתרחק
''תחזור לפה. ברגע זה!!!'' צעקתי
הוא הסתובב וחייך. ''רוצה להתאמן קצת חכמולוגית? איזה דו- קרב קטן? בלי חרבות. קרב מגע''
הסכמתי, בעיקר כדי לפוצץ אותו במכות.
הלכנו לטרקלין ונעמדנו בעמידת מוצא. פרסי התקיף ראשון, והתחלנו להילחם.
(ה.כ. אני לגמרי לא מתעצלת להמציא קרב כי אין לי כוח)
בשלב מסויים שמתי לב שכולם, כולל כמה מבוגרים, צופים בנו. התעלמתי והמשכתי להילחם
דילוג זמן בערך רבע שעה אחרי
נ.מ. פרסי
הצלחתי לתפוס את אנבת' מאחור בתנוחה כזאת שהיא בקושי יכלה לזוז בלי לשבור כלום.
לחשתי לה באוזן ''רוצה אמת או חובה?''
היא הנהנה.
שיחררתי אותה והודעתי לכולם שמשחקים אמת או חובה. ניקו רטן, אבל וויל הכריח אותו.
התיישבנו במעגל וסובבתי את הבקבוק. יצאו ריינה וסופי. ''אמת או חובה סופי?'' שאלה ריינה ''אממממ'' התלבטה סופי ''אמת''. ריינה חייכה. ''אמת שיש מין משולש אוהבים בינך, בין פיץ ובין קיף?'' סופי הסמיקה כמו עגבנייה ופיץ וקיף הסמיקו גם, אבל פחות. ''א-אני חושבת שכן'' לחשה סופי במבוכה ומיהרה לסובב את הבקבוק. יצאו ליאו וסוקה. ''אמת או  חובה סוקה?'' שאל ליאו בחיוך מסוכן ''חובה'' אמר סוקה בחשיבות עצמית גבוהה מידי.
קיף לחש לליאו משהו באוזן וליאו הנהן קלות. או או. ''חובה עליך לפזר את השיער ולתת לכל מי שרוצה לעשות לך מלא צמות בשיער, ואסור לך לפרק אותן עד מחר בערב'' אמר ליאו בחיוך וגיחך. סוקה בלע רוק בפחד, ומשך את הגומייה מקוקו 'זנב זאב' שלו. ''מי רוצה לעשות לסוקה צמות בשיער?'' שאל ליאו ''גם בנים יכולים''. כל האלפים הרימו ידיים, כל צוות בומרנג חוץ מטוף וקטרה (שאמרה שהיא מעדיפה לצפות) הרימו גם כן, הרמיוני, ג'יני ולונה מהקוסמים הרימו והחליפו מבטים, קונר ואלכס החליפו מבטים והרימו, וכל החצויים כולל אותי הרמנו גם. הושבנו את סוקה המפוחד על כורסא והתחלנו לעבוד.
דילוג זמן שהם חוזרים למעגל
חזרנו למעגל וסוקה סובב את הבקבוק. יצא פייפר ואנבת'. ''אמת או חובה אנבת'?'' ''חובה'' אמרה אנבת' בביטחון. פייפר חייכה. ''חובה עלייך לתת לי ולהייזל לעשות לך מייקאובר, מההתחלה עד הסוף. מכף רגל ועד ראש. כולל הכל'' אנבת' נאנחה ושלושתן עלו למעלה, להתחיל במייקאובר.
קמנו מהר כולם והתחלנו לארגן את הטרקלין. דיברנו בלחישות כדי שלא ישמעו אותנו בטעות, וכדי לא להעיר את גברת בלק.
התחלקנו לצוותים של כמה אנשים כדי להיות כמה שיותר יעילים. ביאנה, אלכס וסופי הפכו לבלתי לנראות והלכו לוודא שהן לא באות ולהזהיר כשהן יתקרבו. ליאו, וויל, צוקו וקונר היו אחראיים על תאורה. טוף, ניקו, הרמיוני ואנג היו אחראיים על הקמת רחבה גדולה וחלקה עם במה קטנה באמצע. קטרה, לין, הארי ורון היו על קישוטים וכן הלאה. הספקנו לארגן הכל בדיוק בזמן, ואלכס, סופי וביאנה באו להזהיר שהן מתקרבות. נעמדתי על הבמה בחשש וכולם התמקמו, יוצרים מעבר רחב לבמה. הייתי לבוש במכנסי ג'ינס ארוכים, חולצת מחנה כתומה ומעליה חליפה שחורה פשוטה. מיששתי בעצבנות את הקופסא הקטנה שהייתה בכיס החליפה.
אנבת', פייפר והייזל נכנסו. אנבת' הייתה מהממת. היא הייתה לבושה בשמלה ארוכה בצבע תכלת- טורקיז עם קישוטים עדינים בצבע אפור- כסוף שהשרוולים הקצרים עשויים מסוג של תחרה מתנפנפת וחגורה עדינה וכסופה.

פרסי ג'קסון והארי פוטר (כרגע)Where stories live. Discover now