נ.מ. פייפר
עצרתי את נשימתי במתח, שוכחת להשתמש בדיבור ההקסמה, אבל האחרים עצרו את אוכלי המוות, אז זה היה בסדר. ''אנני?'' פרסי לחש, וכולנו נשפנו בהקלה, והארי הוריד את השלשלאות. אנבת' ופרסי התחבקו ואנבת' נישקה את פרסי בחוזקה ואז הפכה אותו בהפיכת ג'ודו. ''שלא תעז לעשות לי את זה שוב!'' היא קראה ואז צחקה וחיבקה אותו. ''טרו לאבס קיס'' לחשה מאל ''וורקס אברי טיים''
פתאום שמתי לב שאוכלים המוות התחילו להתעתק משם אחד אחרי השני. זה מוזר. משהו פה לא בסדר. ראיתי מזוית העין את הארי לוחץ על הצלקת שלו בכאב, ואז וולדמורט הופיע. וולדמורט חייך חיוך דוחה ופרסי קרס על הרצפה צורח ומתפתל מכאבים. ''פרסי!'' צרחה אנבת'. כולנו, חוץ מפרסי, אנבת', קטרה, ג'ון ומרינה הקפנו את וולדמורט וניסינו להגן על החבורה הקטנה שהתקבצה סביב פרסי ובו זמנית לפגוע בוולדמורט.
נעמי והייזל נפלו תחת קללת קרושיאטוס והארי חסם והתחמק מקללות אבדה קדברה אחת אחרי השניה. איכשהו וולדמורט היה חזק יותר מהרגיל, כנראה גיבוי מקרונוס וטרטרוס. מאל הפכה לדרקון סגול-שחור ענקי ופרנק שינה צורה לכל מיני חיות שונות, אבל וולדמורט כלא את מאל בחבלים עבים ממתכת ולכד את פרנק בבועת מים והקטין את הבועה יותר ויותר עד שפרנק הפך לראשן של צפרדע ונשאר ככה. אני השתמשתי בפגיון ובקרן השפע כי הייתה לי הרגשה שהוא חסין לדיבור הקסמה. כולנו התקפנו את וולדמורט וניסינו להגן על החבורה הקטנה מאחורה. הסתובבתי אחורה לשניה לבדוק מה מצבם, וכאב עז תקף את גבי, דוקר ומתחפר. נפלתי על הרצפה, כל עמוד השדרה שלי בוער, והתפתלתי, מנסה להחליש את הכאב. כבר התחלתי לראות שחור, והדבר האחרון שראיתי היה את קטרה רצה לעברי בדאגה ואת ליאו רוכן מעליי בעוד תחושת השרפה פוחתת מעט. ואז הכל השחיר.
נ.מ. קטרה
ישבתי ליד המיטה של פייפר, ידיי עטופות במים ואני מנסה לרפא את הגב של פייפר, שוולדמורט שרף. פייפר ללא חולצה, ולכן רק אני בחדר, וגם הורדתי לה את התחבושות, כדי לנסות שוב לרפא אותה, למרות שידעתי שזה לא יעזור. תישאר לה צלקת, אולי ברמה של צוקו, אבל לא נראה לי, כי צוקו לא רופא על ידי 3 מרפאים מיד אחרי שנכווה, ואילו פייפר כן. מצד שני, לפייפר הכוויה גדולה יותר וחמורה יותר... כשעטפתי בזהירות את גופה בתחבושות נקיות, היא התעוררה. ''טוב שחזרת'' חייכתי ''תיזהרי כשאת זזה. יש לך כוויה רצינית. חכי, אני אביא לך חולצה'' קמתי ולקחתי את אחת החולצות שהיו בארון והושטתי לה. עזרתי לה להתרומם לישיבה והיא עיוותה את פניה בכאב. עזרתי לה ללבוש את החולצה ולרדת למטה, לישיבה שידעתי שמתקיימת בסלון.
כשהגענו כולם היו שם, פרסי ואנבת' מכורבלים אחד בתוך השניה, כל כך קרוב שהם נראו כמו גוף אחד עם 4 ידיים, 4 רגליים ושני ראשים. עזרתי לפייפר להתיישב על הספה הפנויה והתיישבתי לידה בכוננות, למקרה שהיא תצטרך ריפוי, או הרגעה של הכאב. ''אוקיי'' פתחה הרמיוני ''אנחנו צריכים להתחיל למצוא ולהשמיד את ההורקרוקסים. יש רק בעיה אחת.'' התבלבלתי ''איזו בעיה?'' שאלתי ''בעוד שלושה ימים החופש הגדול נגמר, ונצטרך לחזור להוגוורטס'' ענה הארי במקומה ''אבל אני מציע שבינתיים נתחיל לחפש. דמבלדור אמר לי שזה לא כזה פשוט. וגם להשמיד אותם לא יהיה קל. אי אפשר להרוס הורקרוקס בדרכים רגילות, כמו קריעה, ריסוק או מחיצה. להורקרוקס יש סוג של בערך כוחות משלו, וצריך להרוס אותו בצורה שלא תתן לו לתקן את עצמו. למשל ארס בסיליסק'' ''מה כל כך מיוחד בארס בסימשהו?'' שאל אנג בבלבול ''בסיליסק'' ענתה הרמיוני ''לארס בסיליסקים יש רק תרופה אחת והיא נדירה ביותר'' ''דמעות של עוף חול'' קטע אותה הארי בחיוך ''יצא לי להתנסות בזה'' הארי הוסיף וג'יני קצת הסמיקה במבוכה. ''מישהו מכם יודע איך מאתרים את הfor crooks* האלה בכלל?'' שאל סאם פתאום ''ה-ו-ר-ק-ר-ו-ק-ס'' התעצבנה הרמיוני ''הו-רק-רו-קס. בשם מרלין, אתם יותר גרועים מרון עם האלרגיה שלו'' היא מלמלה את המשפט האחרון ''אלרגיה?'' שאלה ג'יין ''איזו אלרגיה יש לרון?'' הרמיוני נאנחה ''זהו, שזה לא אלרגיה. זה אלרג''ה- אלף למד ריש גימל הא. אלרג''ה זה ארגון שהקמתי, זה רשי תיבות של 'האגודה למען רווחת גמדוני הבית'. גיליתי שגמדוני הבית מנוצלים, מקבלים יחס מחפיר-'' ''אבל זה לא הנושא עכשיו, אז בואו נחזור לעיקר'' אמרה ג'יני. הרמיוני כחכחה בגרונה במבוכה ''כן. הורקרוקסים.'' ''אז איך אמרת שמאתרים אותם?'' שאלה סוקי.
הרמיוני הסמיקה ואמרה ''אני לא יודעת'' כולנו הבטנו בה בבלבול ''אז איך נמצא אותם?'' אנג הוציא לי את המילים מהפה וממש רציתי לנשק אותו... אבל זה לא הזמן. ''יש לי רעיון'' דיבר פרסי לראשונה ''לפני כמה זמן, גיליתי שאני יכול להמציא לחשים. כל הלחשים והכישופים בעולם הקוסמים הם בלטינית. אני יכול לנסות להמציא לחש'' הרמיוני הנהנה ''שווה לנסות'' פרסי הוציא את השרביט שלו, התרכז ואמר ''ריפריו הורקרוקס!'' אור פרץ מהשרביט של פרסי והפך לדגם של כדור הארץ. זום על אנגליה. זום על לונדון. זום על סמטת דיאגון (כי ברור שכדור הארץ הזה יודע שהיא קיימת. כן, אני יודעת שהיא קיימת, אנחנו נלך לקנות דברים לשנה הבאה מחר בבוקר או בצהריים) זום על בניין שהרמיוני לחשה לי שזה גרינגוטס, בנק הקוסמים. דגם כדור הארץ הפך לדגם תלת מימד של גרינגוטס. נקודה ירוקה קטנה הבהבה למטה, במפלס מאוד נמוך מתחת לאדמה. שם זעיר שהבהב לפתע גילה לנו שזו הכספת של מישהו לסטריינג'. הארי רעד בזעם למראה השם אבל התאפק. כמה שניות אחרי שהשם הבהב, פרסי הפסיק את הלחש, מזיע ורועד ממאמץ.
''אוקיי, אז אנחנו יודעים שיש הורקרוקס בכספת של הזוג לסטריינג'. השאלה היא איך אנחנו מגיעים לכספת הזאת. האבטחה בגרינגוטס לא נורמלית'' סוקה קפץ ''רגע, עכשיו קלטתי. לבית הספר שלכם קוראים הוגוורטס, ולבנק גרינגוטס. יבלות חזיר? עיזים ירוקות? רציני?'' סוקה התפוצץ מצחוק. כמה חסר טאקט יכול בנאדם להיות? ''סוקה!'' צעקתי בגערה. פתאום גם קונר התחיל לצחוק ''נכון!'' אויש נו. ''קונר!'' צעקה אלכס בגערה. סוקה וקונר צחקו עוד יותר. נמאס לי. שלחתי שני פרצי מים והקפאתי אותם על הפיות של שניהם, כמו מין מחסום פה. האמת שזה בדיוק מחסום פה. ''אוקיי, איפה היינו?'' המשכתי בשלווה ''איך נעבור את האבטחה בגרינגוטס?'' כולם שקעו במחשבות ופתאום קונר קפץ והצביע על אלכס בהתרגשות. הורדתי לו ולסוקה את המים מהפה אחרי מבט הזהרה חמור. קונר קפץ ''אני יודע איך ניכנס לכספת''
_________________
היי!
936 מילים. לא הרבה, אבלללל רציתי לעצור במתח!
מוהאהאהא אני מרושעת. סתם, לא. אולי.
לכל מי ששלחו לי תגובות זועמות בפרק הקודם, אמרתי או לא אמרתי שאני לא מפרידה פרסבת' בשום מצב?
*עבור נוכלים
טלבת'
YOU ARE READING
פרסי ג'קסון והארי פוטר (כרגע)
Fantasyיום אחד, הארי משתתף בישיבה של המסדר, עם רון והרמיוני. והוא מגלה חדשות מרעישות לוולדמורט יש ילדה? ונכד? אז כן. מי זה פרסי ג'קסון? מי אלה החברים שלו? מה הם מסתירים? הם חצויים. וככל הנראה גם השלישייה. אבל מה קורה כשיש נבואה חדשה? היי! זה הפאנפיק הראשון...