פרק 12

270 17 11
                                    

היי! אז לפני הפרק, כמה דברים. קודם כל, ממש סליחה שלא העליתי פרק כבר מלא זמן... ככל הנראה אני אעלה את הפרקים לעיתים רחוקות יותר. סליחה מראש.
שאלה- מה נמצא קודם בסדר של הפרקים, ההודעה, או הפרק הקודם, לא ניראלי שזה יהיה טיול בפארק? זה חשוב. אשמח שכתבו לי בתגובות.
קראתי שומרת הערים האבודות 5, אז אני מוסיפה את זה לפאנפיק. זה קורה אחרי 5, במקום 4. לכן זה עלול להכיל ספוילרים.
דבר אחרון, סליחה מראש אם הפרק כושל, יש לי חלק מהעלילה בראש, אבל אני לא יודעת איך לחבר את זה.
אז הנה הפרק
נ.ב. הפרק מתחיל בערב של היום שהיה בפרק הקודם

נ.מ. פרסי
שכבתי במיטה שלי בחדר השינה שלנו (ה.כ. שלנו זה פרסי, הארי, רון, ליאו ופרנק) והתכוננתי לישון אחרי יום הרבה יותר מידי ארוך.
(ה.כ. כשכתוב ככה זה אומר שזו שיחה במחשבות)
פרסי? שמעתי קול בראשי, קלוש, אבל איכשהו ברור.
''מי זה? איפה אתה מתחבא?'' קפצתי וצעקתי לחלל החדר הריק ''גלה את עצמך!''
פרסי, תירגע. שמעתי שוב את הקול אני לא יודעת אם אתה יודע מי אני, אם שמעת עלינו, אבל אני חלמתי עליך. אני סופי.

רק רגע...
סופי פוסטר?

כן. אז אתה כן יודע מי אני? שאלה סופי

חלמתי עלייך. עניתי. זה לא יכול להיות מקרי. החלומות שלי תמיד רומזים על משהו. וחלמתי עלייך ועל החברים שלך.

חברים שלי? היא נשמעה מופתעת איזה?

חלמתי עלייך, על דקס, פיץ, ביאנה, לין וטאם. והיה לי הבזק של תמונה של מישהו בלונדיני עם עיניים כחולות... הוא היה עם בגדים
כמוכם. אמרתי

קיף. הוא גם חבר שלי. הוא עזב ואז חזר. סיפור ארוך. רגע, כשאני חלמתי עליך ועל החברים שלך, לא הייתם היחידים בחלום שלי. למען האמת, זה היה יותר חלום בהמשכים...
חלמתי גם על שלישייה, הארי, רון והרמוני? היא אמרה בבלבול

הרמיוני. אמרתי אני נמצא גם עם שלושתם. אנחנו במקום שנקרא הוגוורטס. אבל, כשאני חלמתי, חלמתי על עוד אנשים. למשל היו את אלכס וקונר...

כן. היא אמרה גם אני חלמתי עליהם. וגם חלמתי על עוד שלישייה, קטסה, פו וביטרבלו, וגם על חבורה אחת עם שמות מוזרים בטירוף.

אני חושב שאני יודע על מי את מדברת... אמרתי את מדברת על אנג, קטרה, צוקו וכל אלה?

כן.

אוקיי, לא ניראלי שזה מקרי ששנינו חלמנו על אותם אנשים... דרך אגב, למה דווקא את חלמת את זה? שאלתי למה לא... לוידע, דקס?

אני חושבת שזה בגלל מה שאני היא נשמעה מרירה. רגע, קול במוח יכול להישמע מריר?
נו באמת, פרסי, תתרכז!
למה? שאלתי מה את?

פרסי ג'קסון והארי פוטר (כרגע)Where stories live. Discover now