...

243 16 12
                                    

נ.מ. סופי
אוי לא! סילבני!
''אני מזהה את הצהלה הזאת!'' קראתי ''זאת סילבני!''
נ.מ. פרסי
רצנו למטה בעקבות סופי. ראינו שליד האליקורנים עומדים 5 דמויות בגלימות שחורות עם ברדסים. ''תעזבו אותה!!!'' צרחה סופי ''את כולם!!!''
כשהתקרבנו ראיתי על השרוולים שלהם סמל רקום שדומה לעין.
''מי אלה?'' שאל פרנק
''הנסתרים'' ענתה ביאנה בהתנשפות
''הם הרעים בסיפור'' הסביר קיף
רצנו מהר יותר.
תוך כדי ריצה שלפנו כל החצויים את הנשקים שלנו- אני את אנקלוסמוס, עדיין בצורת עט
אנבת' את החרב שלה מעצם דרקון שהיא קיבלה מדמסן
פייפר שלפה פגיון ואת קרן השפע ועשתה חימומי קול
הייזל את הספאתה שלה (ה.כ. חרב פרשים)
פרנק חרב דו להבית גדולה
ליאו פטיש ענק מחגורת הכלים
וויל התכונן ללחוץ על צמיד היד שהוא קיבל מאפולו (ה.כ. החרב שלו) ושלף קשת וחץ אחד מאשפת החיצים שעל גבו
וניקו את חרב הברזל הסטיגאי שלו
''קולללל'' התנשם קיף בהתלהבות
''ניראלי כדאי שגם אנחנו נקבל כאלה'' אמר גריידי ''תנו גם לי ולילדים. אדליין, את רוצה גם?''
''אני מסודרת'' אמרה אדליין ונקשה באצבעותיה.
שוט ארוך הופיע בידה.
''מגניבבב'' אמר ליאו ''איך את עושה את זה? לי יש את החגורה שלי, שהיא קסומה והכל אבל מעניין אותי לדעת איך את עושה את זה... את כ-'' ''אני מממשת'' קטעה אותו אדליין בהתנשפות ''זה הכוח שלי''
ליאו שלף מחגורת הכלים כמה חרבות ופגיונות והושיט לאלפים. גריידי, טאם, דקס וקיף לקחו חרבות. ביאנה ולין לקחו פגיונות. ''קח'' ליאו הושיט לפיץ חרב ופגיון ''איזה אתה מעדיף?''
''האמת, אני מעדיף קשת וחיצים'' פיץ ענה ''כמו שיש לוויל. אני אוכל לכוון את החיצים בעזרת טלקינזיס אם אני אפספס''
''אוקיי, אין בעיה'' אמר ליאו ושלף קשת ואשפת חיצים. ''האשפה הזאת קסומה, כמו של וויל. היא תתמלא מחדש מעצמה''
(ה.כ. אני עושה שהאלפים כעיקרון לא הורגים, אבל במקרים קיצוניים והכרחיים כן, ורק אם זה מקרה לא קיצוני או הכרחי יש את העניין הזה של האשמה)
סופי הגיעה לאליקורנים ול'נסתרים' ראשונה, החצויים ואני מיד אחריה.
האחרים הגיעו דקה אחרינו.
מעבר זמן לסוף הקרב. הנסתרים ברחו פצועים
נ.מ. פרסי
כשסיימנו את הקרב כבר שקעה השמש.
סופי הסבירה להוריה על האיום והחלומות, ואחרי התארגנות קלה, עמדנו כולנו- אני, החכמולוגית שלי, פרנק, הייזל, פייפר, ליאו, וויל, ניקו, סופי, פיץ, קיף, דקס, ביאנה, לין וטאם מול השער.
''מוכנים?'' שאלה אנני שלי (ה.כ. אעאעאעאע פרסבתתתת')
קפצנו.
מעבר מקום וזמן- הוגוורטס, אחרי שהשבעה-ג'ייסון+סולאנג'לו נכנסו לשער
נ.מ. הארי
אחרי שהשישה+וויל וניקו נכנסו לשער, הרמיוני אמרה
''אוקיי, אז מה עושים כדי להרחיק את כולם? אנחנו צריכים איזשהו תירוץ...''
פתאום עלה לי רעיון
''יש לי!'' קראתי ''נגיד לכולם שמישהו (אהמ אהמ פרד וג'ורג') זרקו פה פצצות סירחון!''
''אבל מה עם פרד וג'ורג' עצמם?'' שאלה הרמיוני ''הם ידעו שזה לא נכון''
לפעמים אני שונא את ההגיון של הילדה הזאת...
''וחוץ מזה'' המשיכה הרמיוני ''אתם הרי רוצים להמשיך לישון בחדר שלכם, נכון? אם נגיד שזרקו שם פצצות סירחון זה יהיה מוזר אם אתם תשנו בחדר...''
כבר אמרתי שאני ממש שונא לפעמים את ההגיון של הרמיוני?
''רגע!'' קרא רון ''אולי באמת נזרוק פצצות סירחון? אפשר להגיד שהפלנו אותם בטעות!''
''רעיון מעולה, רון!'' שמחה הרמיוני ''הפעם יש לך רעיון מעולה לשם שינוי!''
רון עשה פרצוף נעלב (בצחוק) ואני גיחכתי בשקט
ואז נזכרתי בבעיה נוספת.
''מה נגיד לפרופסורים?'' שאלתי
אוף. אני שונא היגיון.
נ.מ. הרמ און ניני
אוי... הארי צודק... מה נגיד לפרופסורים?
צריך לתת להם איזשהו תירוץ על זה שהחצויים לא באים לשיעורים...
רגע, יש לי! נדבר עם דמבלדור! הוא בן אתנה, הוא בטוח יבין...
הסברתי להארי ורון והם הסכימו איתי שזה רעיון מעולה.
הלכנו לדמבלדור והארי פתח ''פרופסור דמבלדור, השישה+ וויל וניקו יצאו לאנשהו בתור הכנה למסע חיפושים. אנחנו צריכים שתדבר עם הפרופסורים, כי הם לא יכולים לבוא לשיעורים, הם בממד אחר, וכן, אז יש מצב אתה מדבר עם המורים?'' הארי מדבר ממש מהר!
דמבלדור דיבר עם המורים ואין לי מושג מה הוא אמר להם אבל הם עזבו אותנו ולא שאלו כלום.
הפלנו פצצות סירחון בחדר והארי ורון עברו לחדר של שנה רביעית (ה.כ. הם בסוף חמישית)
קפיצת זמן-כמה ימים אחרי, כמה דקות לפני שהחצויים והאלפים קפצו לשער
נ.מ. הארי
נכנסתי לחדר, סותם את האף, כדי לקחת בגדים.
לקחתי סט, לא מפסיק לסתום את האף לרגע, החדר באמת היה מסריח...
בדיוק כשהסתובבתי לכיוון הדלת שמעתי שריקה.
הסתובבתי במהירות וראיתי את השער זוהר.
ופתאום נפלטו מתוכו החצויים שנכנסו אליו, אבל נפלטו גם קבוצת אנשים שלא זיהיתי. ניחשתי שאלה האלפים.
ואז נזכרתי. ''תסתמו את האף!'' צרחתי
כולם סתמו את אפם בידיהם במהירות.
נ.מ. פרסי
נפלטנו מהשער. רק הארי היה בחדר ולפתע הוא צרח ''תסתמו את האף!'' סתמתי את אפי במהירות באצבעותיי וכך גם כל השאר.
הארי הוביל אל מחוץ לחדר, ואז שחרר את אפו שלו.
''אני מצטער, פשוט הטלנו שם פצצות סירחון, כדי שאף אחד לא ייכנס לחדר'' אמר הארי
ראיתי שהוא באמת מצטער
פתאום קיף התחיל לצחוק. לא סתם לצחוק, אלא להתגלגל מצחוק.
''מה כל כך מצחיק?'' קימט הארי את המצח שלו
''פצ-פצ-פצצות סי-סירחון?'' צחק קיף
''יש בעיה עם זה?'' שאל הארי, תוך כדי ירידה לחדר המועדון
''לא! זה פשוט אדיר!''
''אז למה צחקת?''
''בוא נגיד רק, שיש לי הרבה מאוד רעיונות'' אמר בערמומיות קיף
''קיף, שלא תעז'' אמרה סופי
''אה, כן'' נזכרתי ''הארי, אלה סופי פוסטר, קיף סנסן, דקס דיזני, לין, טאם, וביאנה ופיץ וואקר. פיץ וביאנה הם אחים, וגם לין וטאם. לין וטאם תאומים'' הצבעתי על כל אחד בתורו ''חבר'ה, זה הארי פוטר ואלה רון וויזלי והרמיוני גריינג'ר'' הצבעתי על הארי, ועל רון והרמיוני שבדיוק הגיעו.
סופי וקיף עכשיו התווכחו ביניהם בשאלה האם קיף יכול להחביא פצצת סירחון מתחת לכיסא של אחד הפרופסורים
''בואו, צריך לקחת אתכם לדמבלדור'' אמרתי
''לשם שינוי'' אמרה אנבת' ''אתה צודק, מוח אצה''
מהההה???
החכמולוגית שלי, אנבת' צ'ייס, הרגע אמרה שאני, פרסי ג'קסון, צודק!
''כן, מוח אצה'' נאנחה אנבת' ''אמרתי שאתה צודק''
''אופס. אמרתי את זה בקול?''
''כן, אחי'' אמר ליאו
''נו, עדיין!'' התלהבתי.
בינתיים הספקנו להגיע לאיפה שלפי אנבת' זה המשרד של דמבי. כן, אני החלטתי לקרוא לו דמבי. או דמבו. לא החלטתי עדיין. בכל אופן, דמבלדור זה ארוך...
ברגע שנעמדנו מול גרגויל האבן, הוא דילג הצידה ודמבי יצא
''היכנסו'' הוא אמר ברוגע שעצבן אותי
''מי חבריכם החדשים?'' שאל דמבו כשהתיישבנו במשרדו
''אלה האלפים מהערים האבודות'' תפסה אנני שלי פיקוד ''וצריך למיין אותם''
''אלפים? הערים האבודות? אתם צריכים להסביר לי הרבה, אני מבין...'' אמר דמבי
וואו, ממש חכמולוג...
''אני יכולה להסביר ב2 מילים, ואני יכולה במילה 1. מה אתה בוחר?'' שאלה החכמולוגית הכי חכמולוגית שיש
''מה דעתך על שניהם?'' שאל דמבו
אוף, מעצבן אותי שהוא מתחכם
''אין בעיה'' אמרה אנבת' ''במילה 1, נבואה. ב2 מילים, מסע חיפושים. ואם אתה רוצה שאני ארחיב יותר- יש מסע חיפושים לעצירת וולדמורט+קרונוס שמשתפים פעולה. האלפים חלק מהנבואה הזאת, ויהיו עוד שעדיין לא הבאנו''
''הבנתי'' הוא אמר
סוף סוף!
''אז בהחלט צריך למיין אותם, לא כן?''

                                                                        
היי!
1072 מילים!
סליחה על העיכוב הגדול בפרק...
היה לי מחסום כתיבה, ובקושי הצלחתי לכתוב 2 שורות...
אני עדיין קצת במחסום כתיבה, אבל אנסה לכתוב...
לכל אלה שבסניפים, איך התחיל חודש ארגוןןןן???
לי הוא התחיל די קשה, כי אני אורות, והקבוצה שלי ואני אחראיות על העלון+קטעי קישור+אנחנו עושות סרט עם הבנים
כןכן, אני בעזרא!
~פויה בני עקיבא~ בלי להעליב:)
מה איתכן.ם? עזרא, בני עקיבא, אריאל, או הצופים? או אולי משהו אחר בכלל?
תשתפו! אשמח לדעת!
אמאל'ה, זה נשמע פדופילי בטירוף...

נ.ב. באיזה בתים אתם.ן חושבות.ים שכל אחד מהאלפים? תכתבו לי!

טלבת'

פרסי ג'קסון והארי פוטר (כרגע)Where stories live. Discover now