אני ממש צריכה למצוא שמות לפרקים

234 16 14
                                    

אז, לפני הפרק, הודעה קצרה.
כמו שכבר הודעתי, הורדתי את שבע הממלכות והוספתי את היורשים. אני אסדר את זה. שאלה קצרה- להוסיף את בני לוריאן? מישהי.הו קרא.ה את זה בכלל?
משהו נוסף- השנה נגמרה (עכשיו הם אחרי השנה החמישית בהוגוורטס)
טוב, אז לפרק:

נ.מ. פרסי
התכנסנו בחדר של הארי ורון במפקדה של מסדר עוף החול, שהטילו עליו לחש הרחבה סמוי והוא הרבה יותר גדול מבפנים מאשר מבחוץ.

נ.מ. הכותבת
פרסי, אתה מדלג. מי התכנס? למה הטילו על החדר לחש הרחבה?
תסביר הכל, אתה התחלת מהאמצע!

נ.מ. פרסי
אוקיי, זה היה מוזר. מישהו דיבר לי במוח הרגע. אבל אני מבין שאני חייב לכם הסבר.
אז ככה- אנחנו זה: החצויים, הקוסמים, אלכס וקונר, האלפים והכשפים+סוקה וסוקי.

נ.מ. הכותבת
פרסי...!

נ.מ. פרסי
אוקיי, זה שוב קרה. מוזר. אבל פתאום יש לי צורך להגיד שמות, אז ככה:
אנחנו החצויים- אני, אנבת', פייפר, ליאו, וויל, ניקו, הייזל, פרנק, ריינה ותאליה.
(הערת הכותבת- קליפסו הלכה לפני זה, חזרה למחנה החצויים)
הקוסמים- הארי, רון, הרמיוני, ג'יני, לונה, פרד וג'ורג'.
אלכס וקונר- אלכס וקונר😂😂😂😂
האלפים- סופי, פיץ, ביאנה, דקס, קיף, לין וטאם.
הכשפים+סוקה וסוקי- אנג, קטרה, צוקו, טוף, סוקה וסוקי.
הסיבה שהטילו על החדר לחש הרחבה, זה כי חוץ מהארי ורון, עכשיו היו בו גם את ניקו, וויל, קונר, פיץ, דקס וצוקו.
בחדר של פרד וג'ורג' ישנים פרד, ג'ורג', קיף, טאם, אנג וסוקה. גם שם יש לחש הרחבה.
בחדר של ג'יני והרמיוני ישנות הן כמובן, בנוסף לפייפר, ריינה, תאליה, לונה, אלכס, וסופי. גם שם יש לחש הרחבה.
יש עוד חדר, קטן יותר, שבו ישנות קטרה, טוף, סוקי, ביאנה ולין.
ויש עוד חדר, שבו נמצאים אני ואנבת', והייזל ופרנק. כי אנחנו זוגות שלא יכולים לישון בנפרד. דבילי, בהתחשב בזה שגם וויל וניקו, אבל שניהם בנים, אז הם החליטו לישון עם הבנים.

בקיצור, התכנסנו כולם בחדר של הארי ורון, למין ישיבה כזאת.
ולי היה משהו מאוד חשוב לספר.
''אוקיי כולם'' פתחה אנבת' ''יש לי כמה עדכונים''
''כן'' קטעתי אותה ''אני יודע שכולכם חשבתם שגם רביעייה בשמות אש, ביטרבלו, פו וקטסה, אבל הם לא איתנו בסוף''
''מה זאת אומרת?'' שאלה אלכס ''יש איזושהי בעיה להגיע אליהם?''
''לא'' עניתי ''חלמתי-''
''חלום נוסף'' קטעה אותי אנבת' במלמול, ששמעו אותו היטב ''נכון?''
''כ-כן'' עניתי, מופתע ''אני מבין שגם את חלמת?''
''כן'' אמרה אנבת', אוף אני מאוהב בהההה! אוקיי, פוקוס, פרסי! פוקוס!
''אבל במקומם יש חבורה אחרת, של שמונה אנשים, ואולי תשעה, אני לא בטוחה לגבי האחרונה'' אמרה אנבת'
''אני חושב שחלמנו אותו דבר'' אמרתי ''בכל אופן, יש פה מישהו, או מישהי, שלא מכירים את אגדות הילדים המפורסמות, והפחות מפורסמות? חוץ ממכם אלכס וקונר, אנחנו יודעים שאתם מכירים''
כולם הנידו את ראשם לשלילה. מצוין, כולם מכירים.
''אז ככה: מתברר, שחוץ מעולם האגדות של אלכס וקונר, יש עולם אגדות נוסף, עם כל הגיבורים והנבלים מהאגדות'' אמרה אנני.
מיד התחילו דיבורים מבולבלים.
''מה?'' ''איך?'' ''מה זאת אומרת?'' ''מה הכוונה עולם אגדות נוסף?''
''כולם בבקשה להירגע!'' צעקתי ''אני מסביר!''
חיכיתי שכולם ישתתקו ואז המשכתי ''כמו שהחכמולוגית פה לידי אמרה'' בשלב הזה קיבלתי אגרוף בכתף ''יש עולם אגדות נוסף. הסיפור של העולם בקצרה- לפני בערך 20 שנה, היפה והחיה התחתנו, ובתור מתנת חתונה, החיה, או בעצם הנסיך מקסים, או צ'רמינג, תלוי בגרסה שאתם מכירים, הצליח לאחד את כל הממלכות ולהיבחר למלך ה'עליון' של ארצות הברית של אורדון. כלומר, יש מלך ומלכה בכל ממלכה, והוא המלך המרכזי, והיפה היא המלכה המרכזית. בקיצור, הוא גירש את כל הנבלים, הרשעים, העוזרים שלהם וכולי, לאי אחד, תחת מחסום קסמים ששומר עליהם בפנים. אי אפשר לעשות שם קסמים, אין אינטרנט ואין ווי-פיי, ואין דרך החוצה. או פנימה. כי אין גשר, שברו אותו.
מפה לשם, הבן של היפה והחיה החליט לעשות מעשה, והביא ארבעה ילדים מילדי הנבלים לאורדון, קרו הרבה דברים שהיו נורא מגניבים, וגם כמה פחות-'' ''פרסי, תתרכז בנושא'' קטעה אותי אנבת' בנזיפה ''כן'' המשכתי ''בכל אופן, השמונה שבטוח באים הם- מאל, הבת של מליפיסנט והאדס (לא ניקו, זה ממש לא אותו האדס), בן, הבן של היפה והחיה, ג'יי, הבן של ג'עפר, לוֹני, הבת של מולאן ולי שאנג, קרלוס, הבן של קרואלה דוויל, ג'יין, הבת של הפיה הסנדקית של סינדרלה, איווי, הבת של המלכה הרעה משלגיה, ודאג, הבן של שאטיה משבעת הגמדים משלגיה. יש עוד אחת, שאני, כמו אנבת' מסתבר, לא בטוח אם גם היא אמורה להיות איתנו, וזאת אודרי, הבת של היפיפיה הנרדמת והנסיך צ'רמינג/מקסים. אנחנו צריכים למצוא אותם. אה, ויש גם כלב, דוּד. הוא ממש חמוד, דרך אגב.
אה, ויש על הסיפור שלהם 3 סרטים''
השתררה שתיקה.
''אוקיי...'' אמרה סוקי ''אז איך מוצאים אותם ומביאים אותם הנה?''
שוב שתיקה, הפעם מביכה.
''אמממ'' אמרה אלכס, והסמיקה ''א-אני יכולה להעביר אותנו בקסם'' היא גמגמה
''מעולה.'' אמרתי ''לכו להתארגן. ניפגש פה עוד... 40 דקות?''
כולם הנהנו.
נ.מ. אנבת'
אין שום סיכוי שאני נותנת לפרסי לארוז תיק.
''קדימה מוח אצה'' אמרתי ''אני אארוז לי ולך, אתה לך תגיד למבוגרים שאנחנו הולכים ותסביר להם''
פרסי הנהן, הביט לי בעיניים עם העיניים היפות שלו והלך. אוף אני ממש רוצה לנ- קדימה תתאפסי! תתחילי לארוז!
ארזתי אוכל, מים, בגדים, שק''שים וכאלה, ובנוסף גם ציוד חובה לכל חצוי/ה- חרב, פגיון, חרב ספייר, חבל, נקטר ואמברוסיה וקצת ציוד רפואי רגיל וכמובן גליל של מסקינגטייפ (ה.כ. המבין יבין והטיפש ינחש😉). ארזתי לפרסי גם בקבוק של מי ים, שיהיה לכל מקרה.
ירדתי לבדוק מה עם פרסי ומצאתי אותו במטבח באמצע וויכוח לוהט עם מולי וויזלי, כשלפעמים פרסי מקלל ביוונית עתיקה או בלטינית. זה אומר שהמצב חמור. מאוד.
''מה קרה?'' שאלתי
''היא לא מוכנה לתת לנו ללכת!!!'' צרח פרסי בעצבים.
לחצתי לו את היד שיירגע ושאלתי את מולי ''מה הבעיה שנלך?''
''אתם יודעים מי, שכחתם? הוא עוקב אחריכם! אתם רוצים להוביל אותו לעולם חדש ששם יוכל להתחזק הרבה יותר???'' צעקה מולי בתסכול
''מולי'' אמרתי בקול רגוע עד כמה שיכולתי ''את הרי יודעת שאנחנו נהיה בסדר... אנחנו ילדים של אלים ואלות ואנחנו חזקים, וגם יהיו איתנו את הכשפים של היסודות ואת אלכס עם הקסם, את קונר, סוקה וסוקי עם כלי הנשק שלהם ואת האלפים עם היכולות שלהם. ואת לא צריכה לדאוג שייקרה להארי, רון או הרמיוני משהו, יש להם שרביטים ואנחנו נגן עליהם'' הוספתי בסוף אחרי שראיתי שביב דאגה בעיניה.
''אנני, לקרוא לפייפר?''  שאל אותי פרסי ביוונית. ''חכה'' עניתי ''אני רוצה לנסות לשכנע אותה''
''מה הוא אמר לך?'' שאלה מולי בחשדנות
ניסיתי לחשוב מהר. לא סיפרנו ולא רצינו לספר על דיבור ההקסמה של פייפר.
''שאת מעצבנת אותי'' אמר פרסי. רגע, פרסי? אולי יש לו עוד משהו חוץ מאצות במוח שלו.
''ליתר דיוק'' אמרתי והמשכתי את פרסי כשרעיון הבזיק בראשי ''הוא אמר שאם נצטרך נברח כולנו''
''וזה יקרה אם נהיה חייבים'' הוסיף פרסי, מבין את כוונותי.
''שלא תעזו! טוב, תנו לי לחשוב על זה! עכשיו תלכו!'' צעקה מולי, ושמעתי קצת חוסר אונים בקולה. היא תיתן לנו. אני כבר יודעת את זה.
פרסי ניסה להתנגד. אוף, הוא חתיכת מוח אצה שלא מבין כלום! אני אוהבת אותו! אבל הוא דביל! טוב, די. להתפקס. בעטתי בברך של המטומטם הגדול שלי, ככה שמה שהוא ניסה להגיד נקטע, ונשמע ככה- ''א-אווץ'!'' למרות שכולנו (אני, פרסי ומולי) ידענו שלא באמת כאב לו. שוויצר. אבל העיקר שהוא הבין ויצא איתי מהחדר.
עלינו לחדר הפרטי של שנינו, והסברתי לפרסי הכל.

נ.מ. פרסי
אני ואנני החלטנו לראות את הסרטים של היורשים, כדי שיהיה לנו יותר מידע.
בסוף הסרט השלישי החלטתי בלב, אני הולך להציע לאנבת' נישואים. וזה הולך לקרות לפני שיוצאים. ואני אצטרך את העזרה של פייפר.

                                                                        
1176 מילים!

סורי על העיכוב הגדול עם הפרק...
כבר התחלתי לכתוב את הפרק הבא!

שאלה חשובה- ה'פרק' שנקרא- 'עוד הודעה, אבל הפעם קצרה ומשמחת' נמצא אצלכם.ן לפני הפרק הזה, או אחרי? הוא אמור להיות לפני, וזה מראה לי אחרי... אשמח שתענו

טלבת'

פרסי ג'קסון והארי פוטר (כרגע)Where stories live. Discover now