נ.מ. פייפר
אני מתחילה לדאוג לאנבת'. כבר 3 ימים, מאז שפרסי נחטף, היא בקושי אוכלת, בקושי נוכחת... עדיין מקיאה... היא יוצאת מהחדר רק לשירותים... אני לא יכולה להבין מה היא עוברת, אני יכולה רק לנסות, אבל... טוב, אני צריכה לעשות משהו עם זה. אני לא יכולה לתת לה להמשיך ככה. עליתי למעלה ודפקתי על הדלת. אנבת' פתחה את הדלת לחריץ, ודרכו ראיתי את אנבת' לבושה בפיג'מה עם רעמת שיער מבולגן ועיגולים שחורים של חוסר שינה מסביב לעיניים. ''היי, אני יכולה להיכנס?'' שאלתי בעדינות. אנבת' פתחה את הדלת ונכנסתי. הושטתי לה את הסנדוויצ'ים שהבאתי לה אבל היא נדה בראשה לשלילה. ''נו, אנבת', את חייבת לאכול! את לא יכולה להמשיך ככה!'' אמרתי בדאגה, אבל היא רק חייכה חלושות.
פתאום נשמעה צרחה מבחוץ. זיהיתי את הקול הזה. אנבת' קפצה על רגליה, חגרה את הפגיון מעל הפיג'מה ורצנו החוצה. הצרחה הייתה של נעמי, כמו שחשבתי. אבל מה שלא היה צפוי הייתה הסיבה שבגללה נעמי צרחה. נעמי הייתה צמודה לקיר, וסביב גרונה היו הידיים של...
''פרסי!'' התנשפה אנבת' וכשלה לעברו, מחבקת אותו בחוזקה. אבל היה משהו מוזר בעיניים של פרסי, הן היו... מזוגגות, לא מזהות. ''אנבת'!'' ניסיתי להזהיר אותה, אבל פרסי כבר הניף את זרועו בחוזקה ותקע לאנבת' אגרוף בבטן שהעיף אותה אחורנית, לתוך זרועותיו של ג'ון. אנבת' השתנקה, ואני יודעת שלא מהאגרוף, כי דבר כזה בקושי מזיז לה. אני חושבת שזה מההלם. ''אינקרצרוס!'' שמעתי את ג'יני קוראת, ופרסי נכבל בחבלים עבים שעטפו אותו. אבל לא לאורך זמן. תוך שניה פרסי קרע את החבלים ופנה את ג'יני. הוא שאב מים מהאדמה (אפרודיטה יודעת איך. ויכול להיות שאפילו זה לא) ויצר יד מים ענקית שתפסה באוויר את ג'יני ולכדה את זרועותיה לצידי גופה. רון זינק וניסה לתפוס את ג'יני אבל גל מים העיף אותו אחורה. ''איגניס!'' צעקה הרמיוני ולהבה גדולה יצאה משרביטה, אבל המים כיבו אותה מהר מידי. ''תעצור!'' קראתי בדיבור הקסמה חזק, אבל זה לא השפיע. כנראה יש משהו שמונע ממנו לשמוע...
לפתע פרסי הפנה את ראשו בחדות לשמים מאחוריו, ונעלם בעננת עשן שחור. ג'יני שוחררה ונפלה על הרצפה והארי, רון והרמיוני רצו אליה ועזרו לה להיכנס לבית. אני עשיתי אותו דבר עם אנבת', שעדיין רעדה בהלם. ואז פתאום ירד לי האסימון. ''כן, ברור!'' קראתי והכיתי במצחי עם כף היד. ''מה ברור?'' שאלה שש, שעזרה לי עם אנבת' ''תקראי לכולם לסלון. הרגע הבנתי משהו. אני אסתדר עם אנבת'. מהר!'' אמרתי לה.
הבאתי את אנבת' איתי לסלון אחרי עיקוף מהמטבח כדי שאנבת' תשתה מים, היה נראה שהיא זקוקה לזה. כשנכנסנו, היחידים שהיו חסרים אלה סאם ושש, וכמה שהיו בפארק, אבל כשהתיישבנו סאם ושש נכנסו. ''אוקיי, אז ככה'' פתחתי ''אני הבנתי משהו. במהלך ה...'' היססתי ''מאבק שהיה עכשיו, שמתי לב שהעיניים של פרסי מזוגגות, ושהוא לא יכול לשמוע. אני חוששת...'' נשמתי עמוק ''אני חוששת שוולדמורט שולט איכשהו בפרסי'' אמרתי ברעד.
YOU ARE READING
פרסי ג'קסון והארי פוטר (כרגע)
Fantasíaיום אחד, הארי משתתף בישיבה של המסדר, עם רון והרמיוני. והוא מגלה חדשות מרעישות לוולדמורט יש ילדה? ונכד? אז כן. מי זה פרסי ג'קסון? מי אלה החברים שלו? מה הם מסתירים? הם חצויים. וככל הנראה גם השלישייה. אבל מה קורה כשיש נבואה חדשה? היי! זה הפאנפיק הראשון...