מה?

213 17 8
                                    

נ.מ. פרסי
דמבי הוציא את מיצי. רגע, בעצם, אתם לא יודעים מי זאת מיצי. אז ככה- מיצי זה השם שבו אני החלטתי לקרוא למצנפת המיון.
''קדימה. שבו אחד אחד פה בכיסא. מי ראשון/ ראשונה?'' שאל דמבי את האלפים
האלפים התייעצו דקה.
''אני אהיה ראשון'' אמר דקס והלך לשבת בכיסא
נ.מ. דקס
מממ... מעניין... שמעתי קול בראשי לב טוב לא חסר פה, ממש האפלפאפי... אבל גם אומץ ניכר, אומץ שיש רק לגריפינדור... אתה לא כל כך ערמומי, אז לא לסלית'רין... אבל אתה מאוד חכם, אולי רייבנקלו...
אבל התכונה הכי בולטת פה זאת החכמה. אתה תלך ל רייבנקלו! המצנפת צעקה את המילה האחרונה בקול
נ.מ. ביאנה
''מעולה, כל הכבוד. מי עכשיו?'' אמר הזקן, דמבלדור. וואו, הוא צריך מעצבת בגדים חדשה דחוף.
''אני'' אמרתי.
התיישבתי בכיסא ושמו לי על הראש את הכובע המדבר המלוכלך ההוא
ממממ שמעתי קול את דיי ברורה. את הולכת ל האפלפאף! המילה האחרונה נאמרה בצעקה
הורדתי את הכובע והלכתי לעמוד ליד דקס
נ.מ. קיף
אחרי ביאנה היה תורי.
שמתי את הכובע בזהירות שלא לפגוע בשיער. מה אתם רוצים?, לקח לי שעות לסדר אותו הבוקר! (ה.כ. 😂😂)
אוקי, עוד ברור אחד שמעתי סלית'רין! הכובע צעק. דקה, הכובע צעק?!?! לא ראיתי את זה קודם!!!(ה.כ. אמאל'ה, אני מתפוצצת מצחוק כרגע בתוך האוטו של אמא של חברה שלי וחברה שלי ואמא שלה מסתכלות עליי מוזררר)
הלכתי לעמוד ליד דקס וביאנה, ליד האח.
נ.מ. לין
אני בלחץ. אבל אני טובה בלהסתיר לחץ.
מממ שמעתי קול בראשי את קצת מורכבת. אבל אני דיי בטוחה- כן, כן. האפלפאף!
יש! אני עם ביאנה! רצתי אל האח בשמחה והתחבקתי עם ביאנה
נ.מ. טאם
עכשיו תורי...
אוקיי, שמעתי אתה ממש חד משמעי. סלית'רין! צעק... הכובע? אוקיי...
נ.מ. פיץ
אמאל'ה. אני בלחץץץץץ.
התיישבתי ואז שמעתי קול מוחי (כן, אני מזהה קולות מוחיים) אוקיי, אתה חידה. אני אוהבת את האלה היותר מסובכים.
מממ... מוח לא חסר... וגם טוב לב... אה, ערמומיות יש ועוד איך... אבל האומץ שלך מאוד בולט פה! גריפינדור! צעק הכובע. או צעקה? לא משנה.
נ.מ. סופי אליזבת פוסטר
אני האחרונה שנשארה.
הנחתי את הכובע על ראשי, אבל לא קרה כלום. ואז פתאום שמעתי, כאילו משדרים לי מרחוק היי! אכפת לך להוריד את המחסום? אני צריכה שתורידי אותו כדי למיין אותך!
מצטערת! עניתי זה לא בכוונה. אין לי שליטה על זה.
אוקיי, את תצטרכי לשדר לי את הזכרונות שלך.
אוקיי. התחלתי לשדר.
או, יופי שמעתי עוד אחת מסובכת... בואו נראה... מממ... את מאוד חכמה אני רואה... וגם לב טוב לא חסר... ערמומיות יש בשפע... אומץ גדול ביותר... אני חושבת ל גריפינדור!
וואו. אוקיי. רגע, אני עם פיץ בבית. זה אני ופיץ בגריפינדור, ביאנה ולין בהאפלפאף, קיף וטאם בסלית'רין ודקס ברייבנקלו. אוי ואבוי, אני רק מקווה שטאם וקיף לא יהרגו אחד את השני...
לפתע שמעתי את פיץ במוחי אני מקווה שקיף וטאם לא יהרגו אחד את השני...
זה בדיוק מה שאני חשבתי עניתי בחיוך

היי!
סורי על הפרק הקצר...
אני ממש במחסום כתיבה, אני לא מצליחה לכתוב...
הסיפור לא מוקפא, אבל ייקח זמן עד שייעלה עוד פרק...
סליחה😭
נ.ב. אני. מתכננת להוסיף לפאנפיק גם את היורשים (הסרטים)

טלבת'

פרסי ג'קסון והארי פוטר (כרגע)Where stories live. Discover now