נ.מ. פרסי
ירדתי לחדר המועדון כשסיימתי להתארגן, כולם חיכו לי שם.
''מוח אצה, מה לקח לך כל כך הרבה זמן? קדימה, שב. זה עניין רציני'' אמרה אנבת' ''היה לי-'' ''חלום'' קטעתי אותה
''כן'' היא המשיכה, קצת חשדנית ''הוא היה יותר-'' ''בהמשכים'' קטעתי אותה שוב
''פרסי? איך אתה יודע בדיוק?'' היא שאלה בחשדנות ברורה
''גם אני חלמתי. חלמתי על כמה קבוצות אנשים. היו תאומים בשם אלכס וקונר-'' אנבת' התנשמה. המשכתי. ''היו 6 אנשים בשם- סופי, דקס, פיץ, ביאנה, לין וטאם-'' אנבת' נראתה יותר ויותר המומה. המשכתי. ''היו גם שלושה בשמות קטסה, פו וביטרבלו. האחרונים היו חבורה שלאנשים קראו- אנג, קטרה, סוקה, סוקי, צוקו וטוף. גם ראיתי אותנו, החצויים, ואתכם, הארי רון והרמיוני'' כשסיימתי לדבר אנבת' הייתה בשוק מוחלט. היא כנראה חלמה בדיוק אותו דבר...
הגיוני.
''חלמתי בדיוק אותו הדבר'' אמרה אנבת'
נ.מ. אנבת'
עכשיו, כשפרסי אמר את כל השמות לפי קבוצות, התחלתי להבין שכל השמות האלה נורא מוכרים לי...
רגע אחד! אלכס וקונר אלה השמות של התאומים מהסדרה ארץ האגדות! וכמו בחלום שלי אלכס הפכה לפיה הסנדקית! והשמות סופי, פיץ, ביאנה ודקס הם מהסדרה שומרת הערים האבודות! למרות שאני לא בטוחה מי אלה לין וטאם...
קראתי רק את שלושת הספרים הראשונים...
והשמות קטסה, פו וביטרבלו הם מהסדרה שבע הממלכות!
השמות של הקבוצה האחרונה היו פחות מוכרים לי... אני אנסה להיזכר, ואני גם אשאל את הארי, הרמיוני והחצויים שיש להם משפחה (גם אם היא חורגת). אני גם אנסה אצל בובי ומתיו...(ה.כ. האחים החורגים של אנבת', תתקנו אותי אם אני טועה)
התעשתתי והסברתי את כל התגליות החדשות שלי. שאלתי אותם גם לגבי השמות האחרונים.
''היי חבר'ה! ראיתם את ג'יני?''
נ.מ. הארי
דין נכנס, ופתאום היה לי רעיון.
''דין, גדלת אצל מוגלגים, נכון?'' שאלתי. ראיתי שאנבת' מבולבלת. סימנתי לה לא קטן עם הראש.
''כן'' אמר דין בבלבול
''השמות אנג, קטרה, סוקה, סוקי, צוקו וטוף; הם מוכרים לך?'' שאלתי. ניחשתי שהוא ידע
''האמת שכן!'' אמר דין, אחרי היסוס קטן ''אלה הדמויות הראשיות של הסדרה אווטאר! זאת סדרת טלוויזיה מוגלגית. חוץ מסוקי, שהיא לא לגמרי ראשית...''
''תודה דין'' אמרתי
נ.מ. אנבת'
אוקיי, אז הם מסדרת טלוויזיה כלשהי...
''היי, אולי נעשה מרתון, נראה את כל הסדרה? ככה נדע את הסיפור'' אמרתי
''רעיון מעולה, אנבת'!'' אמרה פייפר
''אבל... איך נמצא פה מחשב?'' שאל הארי
רון נראה מבולבל ''מה זה מחשב?'' שאל רון
הסברתי לו.
הרמיוני קפצה פתאום. ''בשם התחתונים של מרלין!!!'' היא צווחה ''אני כבר חוזרת''
''בשם התחתונים של מרלין? היא כנראה ממש נסערת'' גיחך רון
כשהרמיוני חזרה, היה בידיה מחשב נייד, קצת יותר גדול משל דיידלוס.
''הנה'' הרמיוני התנשמה ''הטלתי על המחשב הנייד הזה לחש, שלא ישתולל בגלל הקסם ושיעבוד כמו שצריך''
''מעולה'' אמר ליאו ''אני אעבוד עליו. אני אשאל אותו מה צריך לעשות''
נ.מ. ליאו
שמתי יד על המחשב והרגשתי בתוכו שהקסם של הרמיוני נתקל בהתנגדות. שכנעתי את המחשב להפסיק את ההתנגדות לקסם ואז דיברתי איתו במוחי 'היי, מה צריך לעשות כדי להדליק אותך?' 'שלום בוס, צריך ללחוץ על הכפתור העגול בצד העליון של המקלדת, זה ידליק אותי. הסיסמא היא *******' ענה לי המחשב ורצף מספרים חלף בראשי.
הדלקתי את המחשב והקלדתי את הסיסמא. הנחתי את היד על המחשב שוב, ודיברתי איתו בראשי. 'היי, אנחנו רוצים לראות את הסדרה אווטאר. אתה יכול לפתוח לי את המקום?' 'שלום שוב, בוס. אני אפתח לך. דרך אגב, אני נקבה'
הורדתי את ידי מהמחשב בהלם.
''הכל טוב ליאו?'' שאל פרסי
''הידעת שיש מחשבים נקבה?'' שאלתי ''המחשב הרגע אמרה לי שהיא נקבה''
בדיוק אז המחשב סיים- סליחה, סיימה- וראיתי אתר בשם 'סדרות טי וי'. בחיפוש היה כתוב 'אווטאר אנג'.
ירדתי למטה בעזרת הגלגלת שבעכבר וראיתי שיש שם 3 עונות. ''חבר'ה, בואו!'' אמרתי ולחצתי על פרק 1 עונה 1.
כשכולם באו, הדלקתי. ראינו ה-כ-ל.
אוקיי, עכשיו הבנתי.
מה שממש היה מעצבן זאת הסטיגמה (הנכונה, אבל עדיין) על כשפי אש, שהם מרושעים והכל... אני גם הייתי נחשב שם כשף אש... זה מעצבן.
נ.מ. אנבת'
''אז למה בעצם אני ופרסי ראינו את האנשים האלה מהספרים והסרט? מה זה מסמל?'' שאלתי אחרי שסיימנו לראות את כל הסדרה.
אני אישית הכי אוהבת את אירו, הדוד של צוקו, הוא הכי חכם שם... הוא הכי נבון... (ה.כ. הכותבת (אני) חושבת אותו דבר על אירו, אולי לא הכי חכם והכי נבון, אבל כן. אבל הוא לא הדמות הכי אהובה עליי. ליתר דיוק הוא וקטרה אצלי מקום ראשון)
''אתם חושבים שאולי הם אמורים להצטרף למסע שלנו?'' אמר פתאום פרנק
''זה באמת הגיוני...'' אמרה הרמיוני ''אהל אם ככה, למה הם לא היו בנבואה?''
עוד לפני שהיא סיימה לדבר התחיל להופיע אור זהוב בחדר, זיהיתי את זה, זה אל או אלה כלשהם. ''אל תסתכלו!'' צעקתי
כולם הסבו את מבטם.
כשהאור פסק, הבטתי שוב, זה היה אפולו
''היי חבר'ה'' אמר אפולו ''יש עדכון בנבואה. נכון השורה של 'החצויים עם הקוסמים יתאחדו'? היא השתנתה. השורה החדשה היא 'החצויים עם האחרים יתאחדו'.
ביי ביי'' הוא אמר והתחיל לזהור
''אל תסתכלו!'' צרחתי
אחרי שאפולו נעלם, הייזל אמרה ''עכשיו זה יותר הגיוני, האחרים הם ככל הנראה אלה שחלמתם עליהם, פרסי ואנבת'''
זה באמת הגיוני...
''אבל איך נמצא את כל האחרים? איך נגיע אליהם?'' שיתפתי את מחשבותיי ''ומה יהיה אחרי שנמצא אותם? איך נביס את וולדמורט טרטרוס וקרונוס? כלומר, נצטרך להשמיד את כל ההורקרוקסים, מה שהם לא יהיו כדי לנצח את וולדמורט, אבל מה אחרי זה?''
''טוב, כבר הבסנו פעם את קרונוס, והיינו הרבה פחות אנשים. ליתר דיוק, היינו רק את ואני, חכמולוגית. ועכשיו אנחנו יותר, ועוד נצרף אלינו עוד אנשים. כמה קשה זה כבר יכול להיות?'' אמר פרסי
הרבצתי לו.
''אווץ', למה זה היה טוב?'' הוא שאל
''לעולם'' אמרתי ''לעולם אל תגיד 'כמה קשה זה כבר יכול להיות' כי עם המזל שלנו, אנחנו נסתבך''
''רגע, שכחנו!'' אמרה לפתע פייפר ''את וולדמורט יש לנו איך להביס, ואת קרונוס בעזרת זאוס נצליח להביס, אבל מה עם טרטרוס? בטח להביס אותו יהיה יותר קשה מלשכנע את דיוניסוס להפוך את עצמו לדולפין ולעשות מופע לוליינות דולפיני כמו משחק המחשב. לא ניראלי שזה יהיה טיול בפארק...'' (ה.כ. ליאו המציא מכשיר שאם מחברים אותו לטלפון/למחשב זה מטשטש את העקבות וככה חצויים יכולים להשתמש בטלפונים ומחשבים)
''את צודקת פייפר'' אמרתי ''נצטרך לחשוב על זה. אבל עכשיו צריך לרדת לשיעור שינוי צורה''
YOU ARE READING
פרסי ג'קסון והארי פוטר (כרגע)
Fantasyיום אחד, הארי משתתף בישיבה של המסדר, עם רון והרמיוני. והוא מגלה חדשות מרעישות לוולדמורט יש ילדה? ונכד? אז כן. מי זה פרסי ג'קסון? מי אלה החברים שלו? מה הם מסתירים? הם חצויים. וככל הנראה גם השלישייה. אבל מה קורה כשיש נבואה חדשה? היי! זה הפאנפיק הראשון...