ה.כ. שלפני הפרק- למרות שזה עוד לא בזמן של הספר השישי בהארי פוטר, הם כבר יודעים על ההורקרוקסים
נ.מ. פרסי
''מוכנים?'' שאלתי ''קדימה!''
יצאנו בזינוק אור לאסוף את ''היורשים''. התחלקנו לקבוצות וכל קבוצה זינקה עם אלף אחר. נחתנו באמצע גשר לבן ארוך. אני ואנבת' הובלנו את כולם. הגענו לבניין גדול ודקס הקריא מהשלט ''אקדמיית אורדון'' ''זה אומר שהגענו למקום הנכון'' אמרה קטרה. נכנסנו פנימה ומיד ראינו 8 אנשים יורדים במדרגות. הייתה שם בחורה עם שיער סגול ומין נזר, בחורה עם שיער כחול, בחורה עם שיער שחור גלי אסוף בקוקו, בחורה עם שיער דבש פזור, בחור עם שיער לבן עם שורשים שחורים, בחור עם שיער חום ארוך, בחור עם שיער שטני עד מעל הכתפיים ובחור עם שיער חום קצר שחבש כתר. זיהיתי אותם מהחלום שלי.
כשהם ראו אותנו הם קפצו בבהלה. הבחורה עם השיער הסגול והנזר, שזיהיתי בתור מאל, פנתה אלינו בידידות ''שלום, מי אתם? תלמידים חדשים? אני לא זוכרת שראיתי אתכם באי...'' הבטתי באנבת' בתחינה והיא מיד תפסה פיקוד ''היי! אנחנו לא תלמידים, ואנחנו לא מהאי. אני אנבת' צ'ייס, ואלה פרסי ג'קסון, פייפר מקלין, פרנק ז'אנג, הייזל לבסק, ליאו וואלדס, סופי פוסטר, פיץ וואקר, ביאנה וואקר, דקס דיזני, קיף סנסן, לין, טאם, אנג, קטרה, סוקה, סוקי, צוקו, טופ, אלכס ביילי, קונר ביילי, הארי פוטר, ג'יני וויזלי, רון וויזלי והרמיוני גריינג'ר. אנחנו מממד אחר, ואנחנו באנו כי אנחנו צריכים עזרה, ונאמר לנו למצוא אתכם. אתם מאל, איווי, ג'יי, קרלוס, ג'יין, לוני, דאג ובן, נכון?'' ''אמממ, כן'' אמר בן ''אלה אנחנו. נעים לפגוש אתכם. אמרתם שאתם מממד אחר?'' ''כן'' עניתי ''יש 3 אמממממ... ישויות? שאנחנו נילחם בהם. אבל קודם אמרו לנו לאסוף כמה חבורות. אתם החבורה הלפני האחרונה'' ''ישויות?'' שאל קרלוס בבלבול ''כן. טיטאן, התגלמות תהום מיתולוגית וקוסם מרושע'' עניתי ''אנחנו'' החוויתי על החצויים ''חצויים, כלומר ילדים של אלים ואלות מהמיתולוגיות היוונית והרומית, אלה'' הצבעתי על הקוסמים ''קוסמים, אלה'' הצבעתי על האלפים ''אלפים, אלה'' החוויתי על הכשפים ''כשפים, כלומר שולטים באלמנטים או בכלי נשק במקרה של סוקה וסוקי, ואלה'' הצבעתי על אלכס וקונר ''באים ממד אגדות אחר, ששם הם הנכדים של הפיה הסנדקית. למעשה, אלכס היא הפיה הסנדקית החדשה, לאחר שסבתם נפטרה'' סיימתי.
ראיתי שג'יין מחווירה ומועדת ''היי, ג'יין'' תמך בה קרלוס ''הוא אמר שהם מממד אגדות אחר, אמא שלך בסדר, אל תדאגי'' ''את הבת של הפיה הסנדקית בממד הזה?'' שאל קונר ''מגניב! אז את סוג של בערך משהו כמו אחות חורגת שלנו!'' ''קונר!'' נזפה בו אלכס ''קצת טאקט! אל תדאגי, ג'יין, אני לא יודעת לגבי הממד הזה, אבל בממד שלנו הפיה הסנדקית נפטרה בגיל מאוד מבוגר'' ג'יין נשפה בהקלה. ''רגע, אמרת טיטאן? והתגלמות של תהום מיתולוגית? מה זה אומר בכלל?'' שאלה איווי ''שמעתם על המיתולוגיות היוונית והרומית?'' שאלה פייפר. דאג היסס ואז הינהן ''היוונית לא, הרומית כן'' פייפר הביטה אל הייזל בבקשת עזרה ''אוקיי'' אמרה הייזל ''שמעתם על הטיטאן סטורנוס?'' ''זה עם החרמש?'' שאל ג'יי ''כן'' אמרה הייזל ''זה עם החרמש. הוא חתוך לחתיכות קטנות שפזורות בטרטרוס, אבל מכיוון שהוא בן אלמוות, הוא עדיין חי, בצורה כלשהי. והוא בעל כוח עצום. ואם כבר מדברים על טרטרוס... התגלמות התהום המיתולוגית? זה טרטרוס'' ג'יי קילל ולוני גערה בו. ''רגע, אמרתם 3'' אמרה לוני ''נכון'' אמר הארי ''שמעתם על הספרים שמסתבר שיש עלינו? קוראים לסדרה 'הארי פוטר', יש גם סרטים'' אמר בלא מעט עגמומיות. לוני נדה בראשה ''מעולם לא שמענו על כך'' הארי נראה קצת מעודד ''אז ככה'' אמרה הרמיוני ''יש קוסם מרושע שקוראים לו לורד וולדמורט, שם שהוא המציא כמובן, שניסה להרוג את הארי כשהארי היה תינוק, ובמקום שהקללה תהרוג את הארי היא סוג של הרגה אל וולדמורט, אבל הוא לא באמת מת, אני תכף אסביר איך, והוא חזר לחיים לפני שנה בערך, והצטרף לקרונוס, שזו ההתגלמות היוונית של סטורנוס, ולטרטרוס. איך וולדמורט לא מת; יש כזה דבר שנקרא הורקרוקסים, שזה בעצם שמפצלים את הנשמה ומחביאים חלק ממנה בתוך חפץ כלשהו, וככה אי אפשר להרוג אותך לפני שמשמידים את ההורקרוקס. או הורקרוקסים. כי לוולדמורט יש בעצם 6, או היו לו 6, כי לפני כמה שנים הארי השמיד אחד בלי לדעת, והמנהל שלנו השמיד עוד 1, והוא מחפש את האחרים, אז יש עוד 4 הורקרוקסים שצריך להשמיד לפני שאפשר להרוג את וולדמורט'' ''או- אוקיי...'' אמרה ג'יין ''וואו'' אמר ג'יי ''זה המון מידע'' הינהנתי.
לפתע ירד במדרגות כלב זהוב- דבש והוא דיבר. ''קרלוס! הפיה הסנדקית מחפשת את ג'יין!'' נרתעתי, וכך כולם, חוץ מה8 של היורשים ''או, אל תדאגו, זה רק דוּד, הוא כלב הקמפוס, שאני די אימצתי'' אומר קרלוס, קצת במבוכה ''הוא מדבר כי הוא אכל מסטיק אמת. סיפור ארוך'' קרלוס ומאל הסמיקו קלות וג'יין נישקה את קרלוס קלות. בן עשה אותו דבר למאל. ''רגע, אז אנחנו אמורים לבוא איתכם?'' שאלה איווי ''אממממ, אנחנו חושבים שכן'' אמרתי ''חכו רגע'' אמר בן, הוציא אוזנייה עם דיבורית מהכיס (כןכן, אני יודע מה זה!) ושלח הוראות למישהו. אחר כך הכניס את האוזנייה לכיס ואמר ''בסדר. אבא ואמא שלי יחליפו אותנו זמנית, מאל, עד שנחזור. איך אנחנו מגיעים לממד שלכם?'' הבטתי באלפים והם הנידו בראשם לשלילה. ''יותר מידי אנשים חבר'' אמר קיף ''אני אטפל בזה'' אמרה אלכס ''תיזהרו, זה עלול להיות קצת מטלטל'' אלכס הניפה את שרביטה וכעבור כמה שניות נחתנו חזרה בכיכר גרימולד. הראינו לחדשים את הפתק בכתב ידו של דמבלדור ונכנסנו. הצגנו את הוויזלים, את טונקס, לופין, ואת מודי שהיו שם בפני החדשים והכרנו את החדשים לכולם.
__________________
היי!
834 מילים. שוב קצר יותר, סליחה...
אז זה הפרק השני בספיישל!
מקווה שהוא טוב
טלבת'
YOU ARE READING
פרסי ג'קסון והארי פוטר (כרגע)
Fantasyיום אחד, הארי משתתף בישיבה של המסדר, עם רון והרמיוני. והוא מגלה חדשות מרעישות לוולדמורט יש ילדה? ונכד? אז כן. מי זה פרסי ג'קסון? מי אלה החברים שלו? מה הם מסתירים? הם חצויים. וככל הנראה גם השלישייה. אבל מה קורה כשיש נבואה חדשה? היי! זה הפאנפיק הראשון...