Eylem ile Fethi Ateşi kurtarmak için operasyona çıkarlar, sonunda kardeşlerini bulmuştular. Genç adam ısrarla geri dönmesini söyler, ama Ateş Gülerin, Nazlının intikamı almadan geri dönmeseyeceğini söyler çıkıp gider. Fethi durumu Erdem Albaya anlatır, Erdem Albayda Ateşin bu haraketi ile gurur duyar ve EyFet'in geri dönmesini söyler. Geriye döndükleri zaman 5-6 kişi etrafını sarar. Genç kadın bu durumu görür, çok endişelenir. Elini karnına koyarak, sıkıntılı sesle: "Fethi, ben çok korkuyorum. Ya bebeğimize bir şey olursa?" Adam kadınının karnına dokunur, sakince ve teselli vererek: "Korkma Eylem, bebeğimize bir şey olmayacak! Söz veriyorum. Şüphe etmeden bunların işi bitireceğiz".
X adam bağırarak: "Derhal inin arabadan!" EyFet sakince, şüphe çektirmeden arabadan iner. Ellerini havaya kaldırırlar. X: "kimsiniz siz? Ne işiniz var burada?!" Genç adam dikkatlice, üslubunca konuşarak: "Biz doktoruz, bir hastamız vardı, onun için gelmiştik. Siz kimsiniz? Ne istiyorsunuz?" Genç kadın bu arada kimlikleri verir. Y EyFet haline bakar ve onların güvenmediğini söyler. Öbürlerinden biri silahlarını görür "tuzak!" diye bağırır.
EyFet iki kişiyi vurur, mermileri bittikten sonra dövmeye başlar. Adamlardan biri Fethi'nin boyununa vurur yere yığılır, biri ise Eylem'in sırtına vurar, yere yığılır. Genç kadını tekmelerken, kadın çığlıklar atarak: "Bebeğim..." Adam kahrolur ve adamlara cılız sesle: "vurmayın ona!" O sırada Fethi'yi de karnından, omuzundan vurarlar.
Adamlar kadının kanamasını görür kaçarlar. Fethi zorlukla sürünerek: "geldim bitanem, geldim. Geçti korkma, yanındayım senin". Genç adam güçlükle kalkar, sevdiği kadını da güçlükle kaldırır. Genç kadın aldığı darbelerden canı yanar, kanı görür ve korkarak ağlar, cılız sesle: "Fethii". Genç adam da bu durumu görür ve sakin olmaya çalışır, teselli vererek: "korkma bitanem her şey güzel olacak! Mercimek'imize bir şey olmadı, olmayacak!"
Genç adam derhal arabayı çalıştırır, hastahaneye doğru giderler. Adamın bir eli, sevdiği kadının karnında, bir eli de direksiyondadır. Çok endişelidir ve telaşlıdır, bebeklerine bir şey olmasın diye mırıldayarak dua eder ve Eylem'e gözleri dolu şekilde bakarak, soğukkanlı haliyle: "Canıımm iyisin değil mi? Bir ağrın yok ya?" Genç kadın adamını sakinleştirerek: "Endişelenme Fethi! İyiyim ben, ağrım geçti".
Genç adam kadını hastahaneye yetiştirir ve derhal doktor onu muayene eder. Fethi her şeye hazırlıklı olmak için sakin olmaya çalışır: "Doktor hanım, kötü bir şey yok değil mi? Bebeğimiz iyi değil mi?" Doktor dikkatlice monitöre bakar. Eylem ağlamaya başlar: "Nolur bir şey söyleyin, iyi mi bebeğim?" Doktor hanım sıkıntılı sesle: çok kan kaybetmişsiniz... Eylem sımsıkı Fethi'nin elini sıkar: "yoksa..." Fethi de kadının elini okşar, öper ve kendisini zor tutuyordur ağlamamak için. Doktor: "Bu mucize bir şey, imkansız. Galiba bebeğinizde sizin gibi kahraman. Merak etmeyin bebeğinizin durumu iyi. Ama bundan sonrasına dikkat etmelisiniz. Ani bir hareketle bebeğinizi kaybedebilirsiniz". EyFet sevinç gözyaşlarıyla: "şükürler olsun". Genç adam babalık heyecanıyla: "bebeğime bakabilir miyim?" Doktor monitörde bebeğin görüntüsünü gösterir, gözlerinden yaşlar akar. Doktor gülümseyerek: "burada biricik nazlanan bir cesur prensesiniz var, ama çok dikkatli olmalısınız". Genç ilk önce farkında olmadan: "canıımm kızım". EyFet birbirine şaşkın halde bakar ve tekrar monitöre bakarlar: "kızımız mı?" Eylem: "Söz kendimize çok dikkatlice bakacağız".
Genç kadın hazırlandıktan sonra, EyFet birlikte hastahaneden çıkar ve sahile giderler Genç adam dayanamayıp, kadını sarılıp, havalara uçurur ve Eylem kıkırdayarak: "dur Fethi, dur! Başım döndü". Adam derhal kadını bırakır ve neşeli haliyle: "evet haklısın, sen rahatsız olamamalısın, senin dinlenmen lazım. Ya resmen dağlara, taşlara haykırısım geliyor. Kız babası olacağım ya". Eylem kıkırdayarak: "kim tutuyor ki seni? Hadi haykır bakalım". Genç adam gerçekten mi anlamında kaşını kaldırır, kadın da gülümseyerek başının yukarı aşağı eğer. Genç adam kollarını açar ve derin nefes alır, aniden mutluluk coşkusuyla başlar bağırmaya: "İstanbul, duy sesimi! Kız babası oluyorum, kız babası! Sevdiğim kadından bebeğim olacak!" Kadın adamın sevinçli haline bakar güler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tarifsiz aşk hikayeleri... *EyFet*
FanfictionHer bölüm ayrı kurgulardan ibaret. Bazen kurgunun uzunluğuna göre 4-5 kısımdan ibaret olabilir... Eylem: Bir gün tekrar kavuşacağız! O güne kadar seni hep seveceğim... Fethi: Eğer iki insan birbirini seviyorsa bunda mutlu son vardır...