Genç kadın sabah kahvaltısını hazırlayıp tamamladıktan sonra, son kez sofraya dikkatlice bakarak neyi eksik, neyi tam olduğunu karar verirken adam sevgilisinin bu hâline bakar ve yüzünde gülümseyerek yanaklarında gamzeleri oluşur. Genç adam sessizce sevgilisinin arkadan kollarını kadının beline sarar ve çenesini omuzuna koyar. Eylem bu durumdan irkilerek: "ayy Fethi, ödümü koparttın. İnsan bi ses çıkartır ya". Adam yüzünü buruşturarak: "Çok mu korkuttum seni?" Gülümseyerek: "Ama ne yapayım sevgilimi böyle izlemek benim hoşuma gidiyor". Kadın sevdiğinin yanağını okşar gülümseyerek: "yaa benim yakışıklı sevgilim, hadi yemekler hazır, soyumadan yiyelim, ben çok acıktım".
EyFet yemeklerini yerler. Adam yemeğini bitirdikten sonra biricik sevgilisine: "canımm, ellerine sağlık çok güzel olmuş kahvaltı". Kadının da gözleri ışıl ışıl parlayarak: "afiyet olsun aşkım. Akşam müsait misin, dışarı çıkardık?" Adam sevdiğinin neden böyle düşündüğünü tahmin eder ve yalandan düşünmüş gibi yapar. Sanki bugün bi planı varmış gibi, müsait olamadığını söyler: "yok canım ya müsait değilim, bizimkilerle futbol oynayacağız söz verdim, gitmezsem canımı okurlar biliyorsun".
Fethi Eylem'e belli etmeden gülümser, kadın da sıkıntılı sesle: "ne yapalım bu defa öyle olsun?!" Adam merakla: "önemli bi şey mi vardı?!" Kadının canı sıkıldığı halde, keyfini bozmayarak: "yok canım unut gitsin". Fethi üzgün bir şekilde kendisini göstererek: "kusura bakma n'olur, yoksa gerçekten çok isterdim biliyorsun". Eylem ifadesiz yüzle: "gerçekten sorun değil. Söz verdin sen sözünde durarsın sen. Hadi geç kalıyoruz, bir an önce Alaya gitmelisin, bende kızların yanına gitmeliyim". Adam sevdiğinin yanağından öper ve gamzeli gülüşüyle: "işte benim anlayışlı sevgilim". EyFet hazırlanır evden çıkar.
************************************************************************
Tim dinleme odasındadır. Genç adam odaya gelir merakla kardeşlerine sorar: "eee beyler, ne sürpriz hazırladınız hanımlarınıza?" Mücahit her zamanki gibi lafı uzatmadan söyler: "ben direk sevgililer günün kutlu olsun Melisa dedim". Fethi gözlerini büyütür ve ironiyle alkışlayarak: "Bravo valla çok iyi yapmışsın, Keşanlı. Sana da bu yakışırdı zate"n. Mücahit sırıtarak: "eyvAllah Avcı". Ateş göz devirerek: "Oğlum, bu kadar romantik olduğunu tahmin etmiyordum. Bu nasıl kutlama lan, deli misin sen?!" Mücahit oflayarak: "aga, romantik işler benlik değil. Direk söylemek en iyisi, çiçek midir, tatlı söz müdür?! I ı benlik değil, karizmama yan çizilir bu haraketler". Tim'le birlikte Fethi kıkırdar.
Ateş kendi planını söyleyerek: "Allah aşkına daha fazla konuşma, Keşanlı". Yüzünü adama tutarak: "Bak dayıoğlu, ben Nazlıyı parka götürecem ve orada da evlenme teklifi edeceğim". Feyzullah gülümseyerek: "bizde bahçede dolaşarak geçireceğiz. Mansur (Aşık) bende Saadet hanımla çay içip, sevgimi itiraf ederim herhalde".
Mücahit Mansurun konuşmasında sıkılarak: "Offf sizinde hanım, bey muhabbetiniz beni baydı ya. Bak bi kere sevdiğini itiraf edemedin ne oldu?! Bu kez susma direk itiraf et". Fethi kıkırdayarak başını sallar ve sonra ciddileşerek: "bu kez haklı, Keşanlı. Bence bir an önce itiraf etmelisin Aşık, yoksa platonik aşık olursun bu sefer de. İçini kemirir valla neden itiraf edemedim diye".
Yavuz düşünerek: "bende Deryayı sinemaya götürecem ve orada da evlenme teklifi edeceğim. Eee sen söyle bakalım, Avcı. Nasıl bi plan kurdun? Hepimizden teker teker ifadeni aldın".
Genç adam gülümseyerek planını söyler: "İstihbaratçının yardımıyla restorana yönlendireceyim ve orada da evlenme teklifi edeceğim". Ateş şok olarak: "oğlum, o nerden aklına geldi?" Adamın gülümsemesi silinerek: "Eylem'e direk söyleseydim, gelmezdi biliyorsunuz. O yüzden istihbarat arkadaşından rica ettim". Ateş kardeşinin fikrine hayran kalarak: "oğlum, senden korkulur valla. Zehir gibi aklın var". Adam tek kaşını kaldırır ve özgüvenle gülümseyerek: "ee sen kardeşini ne sandın?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tarifsiz aşk hikayeleri... *EyFet*
FanficHer bölüm ayrı kurgulardan ibaret. Bazen kurgunun uzunluğuna göre 4-5 kısımdan ibaret olabilir... Eylem: Bir gün tekrar kavuşacağız! O güne kadar seni hep seveceğim... Fethi: Eğer iki insan birbirini seviyorsa bunda mutlu son vardır...