İçimizdeki hain

329 27 102
                                    

Genç kadın Tim'le beraber toplantı odasındadır. Eylem X köye saldırı düzenlendiği haberini almış ve durumu oradakilere aktarır. Toplantı bittikten sonra, Erdem albay ayağa kalkar ve Tim aynı zamanda kalkar ayağa. Erdem bağırarak: "Gidin hainlere derslerini verin ve masumları onların ellerinden kurtarın". Tim hep birlikte bağırarak: "emredersiniz komutanım". Genç adamın aniden yüreği daralır. Kadın Erdem'e: "bende katılabilir miyim operasyona?" Adam gözlerini büyüter, Erdem kadına: "hayır sen kalmalısın, kameralara bakıp bölgeyi tarif edersin bize". Eylem "tamam" dedikten, hepsi odadan ayrılır.

Tim cephane gidip silahlarını alır, adam da koluna mermileri takar. Bu sırada sevgilisi gülümseyerek yanına gelir. Adam yanındakini görür ve endişeyle "canıımm, ne oldu? Neden geldin?" Kadın tek kaşını kaldırarak: "Allah Allah sevgilimin yanına gelemez miyim?" Fethi hafif şekilde gülümserek: "gelebilirsin de, ya ne bileyim". Eylem yüzüne buruşturarak: "senin neden canın sıkkın? Göreve gideceğinden beri, kendini hiç iyi hissetmiyorsun". Genç adam kadını sımsıkı sarılır ve tembihleyerek: "sakın bir yere çıkma, Eylem! Güvendiğin biri olsa da, sakın olduğun yerden ayrılma!" Kadın adamın neden konuştuğunu anlayamaz bir türlü: "Fethi, sen iyi misin? Ne oldu sana, bir haller var sende". Adam sıkın şekilde elini yüreğine koyarak: "Burası tam güveneceğim yer, ama kimse içimizdeki bir hain var, bazı bilgileri bizden önce aktarıyor. Ne olur kendine iyi bak, tamam mı güzelim?" Genç kadın kendi kendine düşünerek: "İçimizdeki hain kim ola bilir ki?!" Daha sonra sevdiğine gülümseyerek, elini adamın yüreğine koyarak: "Korkma, bana, bize bir şey olmaz. Bir şey olursa bana, baş ederim onunla, edemezsem sen varsın 3 kere Avcı derim, pelelerini tüfeğini alıp koşarsın yanıma".

Fethi hafif şekilde Eylem'e gülümseyerek "canıımm der sarılır". Yavuz ve Tim'i koridorda Alaydan çıkarken Yavuz emreder şekilde "Avcı!" Adam komutanın sesini duyar: "emredersiniz Komutanım". Fethi son kez Eylem'e tembihler ve yanından ayrılır.

İstihbaratçılardan biri tanesi gizemli kişiyi arar ve ona kısık sesle: "Efendim, Tim Alaydan çıktı, size doğru geliyorlar". Gizemli şahıs: "çok güzel haber bu. Bir başka haber duyarsan hemen haber ver, Seda". Kadın: "emredersiniz efendim". Telefonu kapattıktan sonra, Eylem karşısına çıkar. Seda tedirgin ve sıkıntılı sesle: "Eylem hanım, siz miydiniz?" Genç kadın elemanının yüz halinin değiştiğini görür ve şüphelenir: "Seda, ne oldu sana? Yüzün bembeyaz oldu". Kadın heyecanla: "Annem fenalaşmış da o yüzden üzüldüm". Eylem üzülerek: "Yaa geçmiş olsun, istersen çıkabilirsin". Seda sıkıntılı sesle: "Y-yok kardeşim yanımda onunla konuşurum arada. Çok teşekkür ederim Eylem hanım". Genç kadın: "tamam nasıl istersen". Dedikten sonra Eylem ve Seda odadan ayrılır.

Tim helikopterle köye varmışdır ve amansız çatışmalar sürüyordur. Herkes çatışırken Mücahit isyan ederek telsizden: "Bu nedir aga ya, bitmiyorlar bir türlü!" Feyzullah sinirle: "sanki bizim geleceğimizi biliyorlardı önceden". Genç adam sıkıntılı sesle: "Alayda bir hain var bence, o bütün haberleri iletiyor bence". Ateş şaşırarak: "dayıoğlu, saçma sapan konuşma onu nerden çıkarttın?" Fethi derinden nefes alarak: "Bilmiyorum, içimde bir sıkıntı var". Yavuz bütün bu konuşmalardan sonra, kendisi telsizden: "Avcı, dikkatini operasyona ver, şimdi yüreğinin sesinin dinlemenin sırası değil!" Adam göz devirse de, komutanının sözünü dinler ve telsiz: "emredersiniz". Ama Fethi'nin kalbi daha da sıkılır ve Eylem'i düşünür. Gonca'sı ile isabetli atışlar ederek, sevdiğine bir şey olmasın diye mırıldanarak dualar eder ve tez bir zamanda operasyonun bitmesini ister. Mansur Yavuza:" Komutanım, destek lazım bize yoksa, bunlar iyice burayı saracaklar".

Yavuz telsizden Erdem albayla konuşarak: "Komutanım, gittikçe kalabalıklaşıyorlar. Mamulatlarımız çok az kaldı. Acil desteğe ihtiyacımız var". Genç kadın sinirle: "Allah kahretsin, bunlar nasıl çoğalıyorlar ya?!" Erdem kameralar durumu izler ve telsizden Yavuza sıkıntılı sesle: "tamam Yavuz, ben Hava, Kara Kuvvetlerine haber vereceğim. Dikkatli olun siz". Yavuz: "emredersiniz Komutanım"  der. Genç adam tam Komutanından telsizi almak isterken telsiz kapanır. Adamın hâlâ sevdiği kadındadır.

Tarifsiz aşk hikayeleri... *EyFet*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin