Mercimek

457 27 126
                                    

Genç adam erkenden yerinden kalkmazdan önce gözlerini açar, uzun bir süre sevdiği kadına bakar, saçlarından koklayarak öper. Elini kadının karnına okşar ve gülümseyerek konuşur biricik aşkın meyvesi ile: "Canım kızım, bugün nasılsın bakalım? Bir bilsen seni dünyaya gelmeni o kadar bekliyoruz ki, aradan 6.5 ay geçti, ama hâlâ 2.5 ay var. Keşke erken gelsen de, seni güzel kızım. Gelsen de evimizi süslesen, aşkımızı süslesen".

Sevimli Mercimek sertçe tekmeler atar, adam karısının karnından eli dokunaklı şekilde hisseder, kadında uyanır. Eylem Fethi'ye gülümseyerek, gözleri ışıl ışıl parlayarak bakar: "Günaydın sevgilim, ne konuşuyorsunuz öyle baba-kız?" Adam kadının alnından öperek: "günaydın canım, eee baba-kız bir şeyler konuştuk işte. Eylem, 6.5 ay bekledim 2.5 ay daha mümkün değil mi daha erken gelmesi?" Genç kadın adamın yüzünü buruşturmuş halde görür kıkırdar: "Fethi'cim kendin de söylüyorsun daha 2.5 ayı var, daha çok erken. Şimdi dünyaya gelirse, çok zayıf tutunamaz ki, hayata. Ben sabırsızlanıyorum, ama mecburen biraz daha sabretmeliyiz". Genç adam endişeyle: "Aman aman kendinize iyi bakın da, aylar geçse de beklerim ben, yeter ki sağ salim gelsin Mercimek'imiz". Kadın gülümseyerek: "Ahh zavallı sevgilim" der birbirilerine sımsıkı sarılırlar.

Genç adam sevgilisine sabah kahvaltısı yapar, kadın da eli karnında ağır adımlarla sevgilisinin yanına gider. Fethi Eylem'in sandalyesini çeker ve oturtturur. Adam taze sıkılmış portakal suyunu kadına verir ve tembihleyerek hemen içmesini söyler. Kendisi de portakal suyu içer ve kadının adama bakar güler: "Fethi, farkındaysan ben hamileyim. Sen neden meyve suyu içiyorsun?!" Adam şaşkınlıkla: "Allah Allah ben de sağlıklı beslenemez miyim Eylem hanım?! Biz güçlü olursak, bebeğimizde güçlü olur". Dedikten sonra, Eylem'in tabağına ekmek, bal, kaymak, peynir, salata...daha neler neler doldurmuştur. Kadın gülümseyerek: "Ahh kahramanım"

Kadın her yemekten biraz biraz yer, adam ekmeye reçel sürer ve kadına ağzını açmasını söyler: "aç bakalım ağzını, aç". Eylem çocuklar gibi yüzünü buruşturarak: "Ya Fethi, doydum artık. Bu kadar yemek mi olur?!" Sevgilisi gözlerini büyüterek: "aaa hayatım, sana vermiyorum ki bebeğimize veriyorum. Sen doyabilirsin, ama Mercimek'imiz doymadı hâlâ". Eylem: "ne kadar düşüncelisin, Fethi Kulaksız?!" Adam tek kaşını kaldırarak: "Sizden başka kimi düşünürüm ben. Benim sizden başka kimim var ki..." dedikten sonra kadın reçelli ekmeğini yer.

Yemek yediklerinden sonra, adamın telefonu çalar. Telefonu çıkartırken, Eylem sıkıntılı sesle: "hayır olsun, kimmiş arıyan?" Sevgilisi telefona bakar Ateş olduğunu söyler, telefonu açar: "Kardeşim". Telefonun diğer ucunda Ateş: "Dayıoğlu görev var, hadi kalk gel hemen". Fethi ayağa kalkar "tamam hemen geliyorum" der, telefonu kapatır. Eylem merakla: "ne oldu, Fethi?" Adam sıkıntı sesle: "Görev çıkmış hemen çıkmam lazım". Yerinden kalkıp giderken kadın adamı durdurur: "Dur ben de geliyorum, Fethi". Sevgilisi şaşkın halde sevdiğine bakar: "Canım, senin ne işin var Alayda?! Burada kalıp dinlenmelisin". Eylem bunanılmış halde: "off otur otur canım sıkılıyor. Biraz Alaya gideyim, aylardır görmüyorum çocukları, çok özledim herkesi". Adam ilk olarak izin vermese de, düşünür sonra cevap vererek: "tamam ama dikkatli olacaksın tamam mı?" Kadın çocuk muyum ben?" Adam göz devirerek: "Eylem!" Sevgilisi: "ay tamam tamam, merak etme".

******************************

Alay

Tim dinleme odasında kendi aralarında konuşurlar. EyFet de dinleme odasına gelir, herkes çiftin yanına gelir. Ateş sırıtarak: "Eee dayıoğlu, zaman daralıyor. 2.5 aydan sonra baba oluyorsun. Var mı babalık heyecanı?" Genç adam heyecanlanarak: "6.5 ay bana asır gibi geliyor, bir an önce kucağımıza alsak diye bekliyorum". Feyzullah ablası gibi gördüğü kadına espri yaparak: "Ablacım, pabucun dama atıldı. Bundan sonra Fethi abim ne seni görür, ne de Gonca'yı". Kadın göz devirerek: "hele bizi görmersin, görür o gününü". Tim gülerek "ooo"lar. Mücahit gülerek: "Mücahide seni daha fazla yormuyor değil mi yenge?" Eylem dişlerini sıkarak: "tamam, bana yenge demeni kabul ettim, ama ben çocuğuna Mücahide ismi koymam ya". Herkes kadının bu isyanına güler. Yavuz Tim'in yanına gelir ve telaşla: "X bir yerde saldırı olmuş, hemen hazırlanıp önlem almalıyız". Tim bağırarak: "emredersiniz komutanım" der hazırlanmaya doğru giderle. Fethi Eylem'e yardım ederek burada oturtturur, arkasına yastık koyarak: "beni burada bekle bitanem, geliyorum şimdi". Eylem "tamam" der gider.

Tarifsiz aşk hikayeleri... *EyFet*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin