Karşılaşma

355 26 55
                                    

Aradan 6 ay geçti, Tim bu 6 ay sürede rahat nefes almıştı, ama bu son 2-3 gündür canları sıkılmıştı ve Dragan hala yaşıyordu. Genç kadın bu durum iyi rahatsızdı. Tam her şey bitti, bebeğinin, sevdiği adamın, günahsız insanların intikamını almıştı, ya da öyle sanmıştı ki, tekrar ortaya çıkmıştı. Tim bu söz vermişti ki, onu sağ salim adalete teslim etsinler. Genç kadın operasyona çıkmadan önce sevdiği adamın ziyaret etmeye gider.

Genç kadın sevdiği adamın soğuk mezar taşını öper, yüzük parmağı olan eliyle adamın ismi yazılan yere okşar, çiçeği toprağın üzerine bırakır. Soğuk taşta yere oturur, ağlamamak için kendisini zor tutar:

"Fethi, ben geldim. Tam herşey senin intikamını almıştım diye sevinirken yeniden o düşmanımız ortaya çıktı. Affet beni sevgilim. Ama belki de iyi oldu ortaya çıktığı. Belki, vaktim gelip çatmıştır sana kavuşmağımın. Her operasyonlarda umutla sana kavuşacağımı bekliyorum. Bu sırada kadın gözyaşları şiddetlenir. Ama olmuyor Fethi, olmuyor. Bir türlü karşına çıkamıyorum. Aynı senin dediğin gibi bir daha karşına çıkmıyorum. Keşke her zamanki gibi yanımda olsan, bana destek olsan ne olurdu ki?! Seni çok özlüyorum ve biliyorum ir gün tekrar kavuşacağız! O güne kadar seni hep seveceğim... ". Söyledikten sonra genç kadın arkasına bakarak, mezarlıktan ayrılır.

Tim operasyon için hazırlanır, genç kadın da hazırlandıktan sonra, karşısına Selim (Kopuk) çıkar Kadına ısrarla bir şey söylemek ister. Her defasında sevdiğini itiraf etmeyi söylemeye çalışsa da bir engel çıkar. Eylem de önceden uyarır, sinirinin bozuk olduğunu ve lafı uzatmamasını söyler, Selim de bu durumdan tedirginlenir. Genç kadın daha sonra dinlemeyeceğini söyler ve Selim derin nefes alır ve itiraf etmeye başlar:

"Eylem, ben şimdiye kadar bir kadını sevmedim veya böyle güzel sevmedim. Seni ilk gördüğümden beri hoşlanıyorum, seviyorum".

Genç kadın yüzük parmağında eliyle Selime sert tokat atar ve Gonca'ya sert şekilde elinden alır. Adamın dudağı partlar, eliyle kanını siler ve kadın kaşlarını çatarak konuşur:

"Sen ne kadar .... insansın be?! Sen beni ilk gördüğünde Fethi yaşıyordu be! Sen nasıl sevebilirsin beni. 6 ay geçmiş olabilir, ama benim acım taze. Daha unutmadım Fethi'yi, bak iyi bak! Hala Fethi'nin bana aldığı yüzüyü taşıyorum! Eğer seni sevseydim, ben Fethi'yi göz göre göre ihanet etmiş olurum. Ama bir tek onu sevdim, asla hayatımda başkası olmayacak! Bunu o aklına soksan, iyi edersin! Yemin ederim operasyona çıkmasaydık sana öyle bir ders verirdim ki, Gonca'yla öyle vurardım ki? Dua et operasyon var".

Bu arada Yavuz gelir, ne olduğunu sorar, genç kadın da Selim yolunu karıştığını söyler ve yanından hızla uzaklaşır. Tim hazırlandıktan sonra, helikoptere biner. Vakit geçsin diye Tim türkü okur, ama genç kadının gözleri dolar, ama zorlukla gülümser. Çünkü aklına sevdiği adamla ve arkadaşları esir alındıklarında türkü okunmuştu.

Tim olay yerine gelir, herkes yerine aldıktan sonra, genç kadın saklanmak için binanın çatısına çıkar ve çatışma başlar. Tim karşı tarafın adamlarını temizler ve Eylem de Gonca'yla isabetli atışlar atar. Yavuz Draganın teslim olmasını emreder, ama Dragan esir düşmemek için direnir. Birileri genç kadının kafasına namlunun ucuna dayar ve hemen kendiyle gelmesini söyler. Eylem ondan kurtula bileceğini sanır, ama yanılır. Arkasına döner ve görür ki Sebodur. Tam şok geçirerken, adamlar kadını bayıltır.

Tim Draganı yakalamıştır. Yavuz: "İşte yolun sonu Kasap Dragan. Bütün yaptıkların bedelini ödeyeceksin. Her şeyin hesabını vereceksin". Timle birlikte geri dönerken, genç kadını göremez. Telsizden ne kadar seslense de, yanıt gelmez. Selim endişelenir ve sinirle: "Naptınız lan, Eylem'e? Söyle!" Yavuz sakinleştirmeye çalışır, ama nafiledir. Dragan sırıtarak: "ee ben size dedim, eğer beni alırsanız, sizden de biri gider veya hepiniz gider".

Tarifsiz aşk hikayeleri... *EyFet*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin