19 mart 2039...Genç kadın mırıldanarak şarkı söyler, sabah kahvaltısını hazırlar. genç adam karısının arkasından beline sarılır, gülümserken çıkan gamzesi ile "günaydın canım" der. Eylem'de kıkırdayarak "günaydın sevgiliimm". Dedikten sonra, EyFet dudaklarından öperler. Nerdeyse tanışmalarından 22 yıl geçse de, üzerinden çiftte kumrular hala ilk günlerindeki gibi birbirlerini çok seviyordu, hatta sevgileri her zamanki gibi daha artıyordu.
Öpüştüklerinden sonra genç adam yüzünü buruşturarak: "Yavrum, kaç kere dedim sana, birlikte hazırlayalım diye". Genç kadın tek kaşını kaldırarak: "işte o olmuyor Fethi beycim. Çünkü bugün Zeynep hanım 20 yaşına girse de, her defasında siz uyandırmak zorunda kalıyorsunuz". Adam kahkaha atar ve tek kaşını kaldırarak: "Ne o Eylem hanım, kıskandınız mı? Eylem Fethi'nin boynunun kollarının arasına almır ve gülümseyerek: "Allah Allah neden kıskanıyım ki?" Genç adam gamzeli gülüşü ile: "Ahh Eylem Kulaksız, artık ban hiç yalan söyleyemiyorsun". Genç kadın ışıl ışıl bakışıyla: "Hmmm nereden biliyorsun yalan söylemediğimi?!" Fethi etkileyici sesiyle: "nereden mi biliyorum?!" Eylem'in kakülünü düzeltir, tek kaşını kaldırarak sözüne devam eder: "ne zaman utansan, yalan söylesen başın eğik oluyor, ellerini oynatıyorsun. Daha sayım mı?" Eylem gülümseyerek: "beni çok iyi tanımışsın Fethi Kulaksız. Bizim tanıştığımızın nerdeyse 22 yıl geçti, hala ilk gün gibiyiz. O anları hatırlıyor musun?" Genç adam: "ona ne şüphe, hatırlamaz mıyım? Sen bana kibarlık dersi öğretiyordun". Kadın kıkırdayarak: "ama sende kaba olmasaydın canım". Fethi gülümseyerek: "sana sümüksüz sülük, kopmayan cinsten dedim, ama iyi ki kopmadın benden, iyi ki başımın tatlı belası oldun. Karşıma çıktığın güne şükürler olsun. Seni geçen her saniye daha çok seviyorum Eylem". Kadın adama sarılarak: "ben tam umutsuzluğa kapılırken sen yeniden bana umut verdin Fethi, şükürler olsun iyi ki yanımızdasın, ben de seni çok seviyorum".
EyFet bu söyledikleriyle duygulanır. Ama 22 yılda değişen şey onlar artık istihbaratçı ve asker değildi. Eylem çok kötü travmalar aldığına göre, Fethi istifa etmişt. Hep mutlu olsun diye yanında olacağına dair söz vermişti. Fethi gözyaşlarını siler ve Eylem'in de göz yaşlarını siler, sessizliği bozar. Adam gülümser ve karısından kısa aralığına ayrılırken: "ben gideyim Mercimek'imizi uyandırıyım yoksa geç kalacağız". Genç kadın kafasını sağa sola sallar ve gülümseyerek: "Ya Fethi, kız 20 yaşına bastı, sen hala Mercimek diyorsun". Genç adam kıkırdayarak: "Eee Zeynep hala, bizim hayatımıza geldiği andan itibaren, benim gözümde Mercimek ve öyle kalacak, kusura bakma Eylem'cim"
Genç adam kızının odasına gider, kapıdan güzeller güzeli prensesine bakar ve kendi kendine düşünür "Bu kız ne zaman büyüdü?! Ne zaman okula başladı da, şimdi de asker olarakta bitiriyor" Zeynep annesinin babasının nasıl kahraman olduğunu biliyordu ve ikisinin de Vatan için ellerinden geldiğini iyi biliyordu. Başta EyFet buna engel olsa da, annesi gibi inatçılıkla, babası gibi cesurluğunu ortaya koyarak asker olacağını çoktan karar vermişti ve EyFet bununla gurur duyarak izin vermiştiler.
Adam huzur veren sesiyle: "Zeynep'im, benim biricik prensesim, babasının süsü, uyan hadi. Geç kalacaksın törene". Zeynep gülümserken kara gözlerini açar: "Günaydın kartal bakışlı, yakışıklı canım babacım" söyler sımsıkı sarılır, Fethi gülümser ve kızını sarılarak: "benim güzel canıımm kızım günaydın" ayrıldıktan sonra babası saçlarından öper ve sözüne devam eder: "büyük gün geldi, tören için heyecanlı mısın?" Zeynep derin nefes aldıktan sonra: "sorma babacım ya, yüreğim ağzımda umarım düşüp bayılmam heyecandan". Genç adam sakinleştirerek: "sen Zeynep Kulaksız'sın! Sakın düşüp bayılma, sen Fethi Kulaksız'ın kızısın imkansızları başarırsın ve Eylem Kulaksız gibi de bütün zorlu sınavları başarıyla sonuçlandırırsın, dimdik ayakta durarak". Zeynep babasına sarılarak: "İyi ki varsın kahramanıımm, sizi çok seviyorum". Fethi gülümserek: bizde seni çok seviyoruz bitanem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tarifsiz aşk hikayeleri... *EyFet*
FanfictionHer bölüm ayrı kurgulardan ibaret. Bazen kurgunun uzunluğuna göre 4-5 kısımdan ibaret olabilir... Eylem: Bir gün tekrar kavuşacağız! O güne kadar seni hep seveceğim... Fethi: Eğer iki insan birbirini seviyorsa bunda mutlu son vardır...