SÖZ 85. Bölüm: EyFet'in yeniden doğuşu

804 38 142
                                    

    6 ay geçmiştir... Düğün NazAt'ın düğünüdür. Herkes mutludur. Tim zeybek oynar, genç kadın onları izler ve bir an aklına FeySu'nun düğünü gelir, gözleri dolar.

FLASHBACK

Keşanlı konuşmasını bitirir. Fethi ayağa kalkar. Eylem şaşkınlıkla adamın ne yaptığına bakar: N'oluyor ya?! Fethi: 1 aydır hazırlanıyoruz. Genç kadın, gülümseyerek: a a. Genç adam ceketi çıkartır sevdiği kadına etkileyici sesle: sevgilini izle. Eylem'in şaşkınlığı devam eder: ceketler çıktı. Bu sırada Tim Zeybek oynar ve Eylem sevdiği adama hayran hayran izler alkışlar

FLASHBACK SON

Eylem kendisi gibi zarif ve ince yüzüğüne dokunur, sessiz şekilde ağlar ve gökyüzüne bakarak: Avcı, Avcı, Avcı... Şimdi sende olsaydın, Zeybek oynardın kardeşlerinle. Bu bizim de düğünümüz olacaktı Fethi...

Su genç kadının omuzunu sıvazlayarak: Abla neden ağlıyorsun? Eylem göz yaşlarını siler ve zorlukla gülümseyerek: ağlamıyorum canım, hava rüzgarlı ya, gözüme toz kaçtı ve açamıyorum diye gözlerim ovuşturdum o yüzden yaşardı. Su: tamam öyle olsun ablacım. (Su heyecanla sözüne devam eder) Eylem, bak tekme attı. Herhalde senin gözyaşlarına kıyamadığı için bana tekme attı. Eylem kalbi darmadağın olsa da, kimseye belli etmez zorla gülümseyerek ve elini Suyun karnına koyarak: sakin ol ufaklık, geçti iyiyim ben. Eee bebekler hiseder.

Tim Zeybek oynadıkdan sonra, herkes NazAt'ı tebrik eder ayrılırlar.

Tarih 26 mayıs 2019...(!)

Alarmın çalmasına az dakika kala, genç kadın uyanır. Komodinin üzerinde kitap (Silahlara Veda) ve sevdiği adamla çektirdiği resim vardır. Resmi eline alır, adamın resmini el gezdirer ve zorla gülümseyerek: Günaydın sevgilim. Derin bir ah çeker. Bu arada alarm çalar, hemen ayağa kalkar, resmi yerine koyar. Kendi kenedine mırıldanrak: Eyvah geç kalıcam. Günlük rutini yaptıktan sonra, etrafına bakar ve evden çıkar. Çiçekçiye gider çiçek alıp, sevdiği adamın yanına gelir. Soğuk mezar taşını kucaklar öper ve ağlayarak:

Canımm sevgilim ben geldim, bugün sensizliğin ilk doğum günün. Ama iyi ki seni sevdim, iyiki seni buldum ve sülük gibi yapıştım sana, seni tanıdım (zorlukla gülümseyerek) şimdi yanımda olsaydın sana güzel süprizler yapardık, Zeynep'te yanımızda olacaktı... Tam bize bahar gelecekken, bana kış geldi ve bu mevsim benim hiç değişmedi. Keşke bir an size kavuşsam Fethi, Sizi çok özledim.

Kadının arkasında biri vardır, tam öldürecekken Selim (Kopuk) vurur ve gelir onun yanına. Eylem zaten her zaman Kopuğu gördüğünde kızgındır. Çünkü Gonca ondadır ve Timde Fethi'nin yerine geçtiği için öfkelidir

Eylem sinirli ve kızgın şekilde: Neden her defasında beni takip ediyorsun, neden beni koruyorsun?! Selim zorla yutkunarak söyler: çü-çünkü Eylem çünkü... Eylem: çünkü ne?! Selim: ben senden hoşlanıyorum, aklımdan silmek istedim seni ama olmadı yapamadım.

Eylem duyduklarını şaşırır, bir an ne deyeceğini bilemez. Sert şekilde tokat atar ve öfkesini kontrol edemeyip: bu ne cüret be?! Sen kimsin ya kim?! Sen kim oluyorsun benden hoşlanıyorsun?

Selim ağzından akan kanı siler ve telaşla: Yanlış anladın yani. Eylem sözünü keser: kes sesini! Neyi yanlış anlayıcam be, burada uyuyan adam kim biliyor musun?! Fethi Kulaksız! Yani benim nişanlım, sevgilim, canım, ailem, her şeyim... bu yüzüğün anlamını ne olduğunu biliyor musun?! Bizim sevgimizin simgesi görüyor musun?! Doğru biz evlenmedik, ama biz kalbimizde imzamızı attık! Aylar geçti evet, yıllar geçse de, ben Fethi benim kalbimde yaşıyor! Ben ölene kadar bizim kalbimiz aynı anda çarpacak anladın mı?! Bu hiçbir zaman değişmeyecek ve yerine koyulamaz! Tim seni Fethi'nin yerine koydu ama ben asla koymadım ve koymayacağım! Defol burdan! Defol!...

Tarifsiz aşk hikayeleri... *EyFet*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin