Genç kadın dünyalar güzeli kızının odasına götürür ve uyutmaya çalışır. Ama sevimli kızcağız annesi gibi inatçıdır, başaramaz bir türlü uyutmaya. Eylem Zeynep'in dalgalı saçını okşar: "Zeynep'cim, hadi uyu artık. Yarın okulun var, uyumazsan okulda uyursan arkadaşların sana güler. Hem de bak baban gelirse, çok kızar hala uyanık kaldığın için. Hadi uyu güzel kızım". Sevimli kız cıvıl cıvıl sesiyle: "Yaa annecim, kim bana gülerse, döverim onları. Onlardan korkucak değilim. Babam bana kızamaz ki, gelsin uyuyacağım söz". Genç kadın şaşırmış şekilde: "aaa bir kız arkadaşlarını döver mi? Sen kime çektin böyle?" Zeynep gamzeli gülüşüyle: "sana annecim". Eylem ağzını eline koyar: "Bak şimdi..."
Derken bu arada üniformasıyla, elinde bir tüfek olan adam içeri girir. Sevimli kızcağız kapıya bakar, kadın da lafını yarı da bırakır, gülümseyerek kapıya bakar. Sevimli kız yatağından kalkar "Babacımla Gonca'm" geldi diye bağırır ve koşarak babasının yanına gider. Genç kadın sevdiği adama gülümser, adam da gülümseyerek Gonca'yı dikkatlice bırakır ve kollarını açar, biricik kızına sarılır. "Canıım kızım" der dalgalı saçını okşar, koklar ve öper. Daha sonra kızını kucağına alır, kadının yanına gelir ve Eylem sevdiği adamın yanağından öper ve gülümseyerek: "Hoşgeldin sevgilim". Fethi aynı karşılıkla verir: "Hoşbuldum canım". Zeynep'e geri döner, hafif şekilde yüzünü ciddileştirir ve tek kaşını kaldırarak: kızım, "saat 9 olmuş ve uyuma saatinden 1 saat geçmiş. Neden bu saate kadar uyumadın?" Zeynep yüzünü buruşturur, başını aşağı eğerek: "Seni bekledim babacım, bana masal anlatırsın diye, bekledim bu saate kadar". Genç adam: "Hmm, belki hiç gelmeseydim bugün, o zaman sabaha kadar uyanık mı kalacaktın?" Tatlı cimcime başını kaldırarak: "Ama kalbimdeki ses diyordu ki, geç de olsa gelecektir babam. Bak hiç yanılmadım babacım". Fethi gülümseyerek: "Yaa prensesim, sen kime benzedim böyle?" Zeynep gülümseyerek: sana. Genç adam gülümser.
Genç kadın yalandan şaşırmış gibi yapar, tek kaşını kaldırır ve kızına: "Allah Allah demin bana benzememiş miydin?" Sevimli kızcağız tatlı sesiyle: "Yaa annecim, elbette size benzeyeceğim. Ben sizin çocuğunuz değil miyim? Senin gibi inatçıyım, ama babam gibi hislerimde yanılmam ben". Genç adam kıkırdayarak: "haah aldınız mı cevabınızı, Eylem hanım?!" Genç kadın: " laflara bak. Tatlı cadımıza bak sen, büyümüşte küçülmüş".
Zeynep tatlı sesiyle: "Babacım Gonca'yı 2 dakikalık alabilir miyim? Lütfeeen". Fethi başını yana çevirir, gülümseyerek kafasının sallar: "olur canım kızım alabilirsin Gonca'yı". Sevimli kız çok sevinir, hemen eline alır sevdiği tüfeği. Genç kadın büyüter ve endişelenerek: "Fethi, Zeynep'in eline Gonca verilebilir mi? Elinden bir kaza çıkar, Allah korusun" Genç adam kadını sakinleştirerek: "Endişelenme Eylem, kurşunlar bende, bir şey olmaz korkma". Genç kadın derin bir nefes alır, yüreği rahatlar.
Tatlı kızları, annesinin ve babasının konuşmasını keser ve onlar gibi bir keskin nişancı nasıl olur diye pozisyon alır ve cıvıl sesiyle: "anne, baba bakın! Ben bir keskin nişancıyım". İkili gülerler, Fethi bordo beresi çıkartıp, kızına takar: haah bunu takarsan tam keskin nişancı olursun kızım". Eylem şaşkın şaşkın: Kızım, "olur mu öyle şey daha sen 5 yaşındasın. İlerle bir sürü meslek sahibi olmak fikrin olacak. Hemen böyle karar verme. Ailede 2 keskin nişancı yeter kızım, sende başımıza yeni keskin nişancı çıkma". Zeynep omuzlarını silkerek: "bana bana ben kararımı verdim, büyünce hem asker olucağım, keskin nişancı olucam, ya da istihbaratcı". Fethi cool bakışıyla: "eee keskin nişancının dilini, keskin nişancı anlar. Kızımız doğuştan Avcı olmuş. Baksana Eylem, sen Avcı Kız, ben Avcı ve ilerde kızımız neden Jurnior Avcı olmasın ki? Ama bi dakika ya! Kıızım, sen nasıl istihbaratcı olacaksın?" Zeynep: "annem nasıl hem Avcı kız, hem de istihbaratçı olduysa, bende öyle olacağım babacım". Genç kadın: "valla ben artık pes ediyorum, bir şey söylemiyorum. Ama görüyorum da Gonca'nın maşAllah baya isteyeni olmuş". Genç adam kendinden emin şekilde: "ben Gonca'mı ailemden başkasına emanet vermem". Zeynep bu haberden çok sevinir ve tüfeğe sarılarak: "Canım babam, kimseye de vermem, ben de olsam asla kimseye vermem Gonca'yı. Büyüdüğümde Gonca'yla birlikte biz kız kıza ava çıkacağız. Beni yarı yolda bırakmazsın değil mi Gonca'm?" Eylem elini ağzına koyar: "Aha tıpkı sen. Fethi'cim, kızın senden fena kıskanç çıktı. Ama şimdi sen kızını da kıskanırsın Gonca'nı aldı diye". Genç adam gülümser ve kızının saçını okşar: "Eee babasının süsü işte, ben Gonca'mı sevdiklerime verirsem asla kıskanmam". Eylem ellerini yukarı kaldırır: "valla düşünüyorsa öyle yapsın, benim itirazım yok. Bu saatten sonra saatten durduramam kızımızı. Ona ne şüphe, sen sevdiklerine de kıskanırsın". Fethi kızına dönerek: İnşAllah kızım, merak etme bizi nasıl ortak bir durumda bir araya getirdiyse Gonca, seni de yarı yolda bırakmaz asla".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tarifsiz aşk hikayeleri... *EyFet*
FanfictionHer bölüm ayrı kurgulardan ibaret. Bazen kurgunun uzunluğuna göre 4-5 kısımdan ibaret olabilir... Eylem: Bir gün tekrar kavuşacağız! O güne kadar seni hep seveceğim... Fethi: Eğer iki insan birbirini seviyorsa bunda mutlu son vardır...